- Waardering
- 14.157
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha money aint a thingBlikje tonijn op waterbasis (150 gr uitlekgewicht) met een eetlepel walnootolie! Gezonde vetten en hoogwaardige eiwitten. Tonijn kost bij de Aldi ook geen reet.![]()

Haha money aint a thing
Hmm tonijn is mijn favoriet! Dus 's ochtends een blik en 's avonds? Could not have been better!

zelf ook wel is gebruikt in de voorbereiding?Ja is goed spul. De oude verpakking iig. De precontest heb ik nog niet geprobeerd of berichten over gehoord. Maar Gaspari heeft goede produkten![]()
Neutrale varianten is altijd heel weinig vraag naar. Twee verschillende smaken mengen smaakt meestal nog gewoon prima!Zo whey was op dus gelijk weer besteld voor ongeveer een half jaar
Alleen ik heb 1 opmerking/suggestie.
Misschien meer producten met een neutrale smaak of meer dezelfde smaken.
Ik heb nu bijvoorbeeld waxy maize en bcaa powder gekocht alleen bcaa powder heeft als smaak punch en waxy maize limoen.
Beetje lastig te combineren zo![]()
Kan inderdaad nog 2 a 3 weken duren. Ze blijven ongelooflijk hard gaan en we krijgen ze letterlijk niet aangesleept.Wnr komen de pannenkoeken weer? ik las iets over 2-3 weken maar kan het niet sneller haha.
SizeOn Pre contest is prima voor in de cut. Je kan ook eens naar NOS Ether kijken. Beide zijn goede producten.
Bedankt voor de bestelling! We hebben nu nog maar 2 smaken. Op is dus echt op2 x 2500gr whey proteine instant besteld, zag net dat ze in uitverkoop waren.. :-)
zal ze hoogstwaarschijnlijk pas woensdag hebben...