AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Blikje tonijn op waterbasis (150 gr uitlekgewicht) met een eetlepel walnootolie! Gezonde vetten en hoogwaardige eiwitten. Tonijn kost bij de Aldi ook geen reet. :)

Blikje tonijn op waterbasis (150 gr uitlekgewicht) met een eetlepel walnootolie! Gezonde vetten en hoogwaardige eiwitten. Tonijn kost bij de Aldi ook geen reet. :)
Haha money aint a thing ;)
Hmm tonijn is mijn favoriet! Dus 's ochtends een blik en 's avonds? Could not have been better!

Haha money aint a thing ;)
Hmm tonijn is mijn favoriet! Dus 's ochtends een blik en 's avonds? Could not have been better!

Nouja, if money aint a problem.. Dan zou ik gewoon lekker whey isolaat nemen met noten erbij voor de vetten. Of gewoon in een andere maaltijd wat meer vetten pakken. Of gewoon lekker variëren. Tijdens een dieetfase neem ik ook vaak tonijn 's avonds, omdat het lekker goedkoop is. Maar het lekkerst (en beste) blijft Night Protein. NOM NOM NOM! :meal:

haha 21.30 tonijn, 22.30 night protein. Gebruik het cuttingschema van xxlnutrition ;) zit nu al een paar weken op gang en het bevalt echt goed!

Ook 2200 kcals? Poeh! :eek:

Zo whey was op dus gelijk weer besteld voor ongeveer een half jaar :P

Alleen ik heb 1 opmerking/suggestie.
Misschien meer producten met een neutrale smaak of meer dezelfde smaken.
Ik heb nu bijvoorbeeld waxy maize en bcaa powder gekocht alleen bcaa powder heeft als smaak punch en waxy maize limoen.
Beetje lastig te combineren zo ;)

Gelukkig blijft de smaak dan ook nog goed:)

Wnr komen de pannenkoeken weer? ik las iets over 2-3 weken maar kan het niet sneller haha.

iemand ervaring met de size on die in de week aanbedienig staat zit in de cut en dacht misschien als steuntje in de rug?

Ja is goed spul. De oude verpakking iig. De precontest heb ik nog niet geprobeerd of berichten over gehoord. Maar Gaspari heeft goede produkten:)

Nee, niet in voorbereiding.

waarneer wel dan?

De oude normale verpakking zou ik in de bulk gebruiken. Maar deze precontest zou je in je cut kunnen gebruiken.

2 x 2500gr whey proteine instant besteld, zag net dat ze in uitverkoop waren.. :-)
zal ze hoogstwaarschijnlijk pas woensdag hebben...

Jammer man, wou net weer pannenkoeken bestellen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.137
Zo whey was op dus gelijk weer besteld voor ongeveer een half jaar :P

Alleen ik heb 1 opmerking/suggestie.
Misschien meer producten met een neutrale smaak of meer dezelfde smaken.
Ik heb nu bijvoorbeeld waxy maize en bcaa powder gekocht alleen bcaa powder heeft als smaak punch en waxy maize limoen.
Beetje lastig te combineren zo ;)
Neutrale varianten is altijd heel weinig vraag naar. Twee verschillende smaken mengen smaakt meestal nog gewoon prima!
Wnr komen de pannenkoeken weer? ik las iets over 2-3 weken maar kan het niet sneller haha.
Kan inderdaad nog 2 a 3 weken duren. Ze blijven ongelooflijk hard gaan en we krijgen ze letterlijk niet aangesleept.
zelf ook wel is gebruikt in de voorbereiding?
SizeOn Pre contest is prima voor in de cut. Je kan ook eens naar NOS Ether kijken. Beide zijn goede producten.
2 x 2500gr whey proteine instant besteld, zag net dat ze in uitverkoop waren.. :-)
zal ze hoogstwaarschijnlijk pas woensdag hebben...
Bedankt voor de bestelling! We hebben nu nog maar 2 smaken. Op is dus echt op :D

---------- Post toegevoegd Mon 1 Aug 2011 om 22:14 ----------

Jammer man, wou net weer pannenkoeken bestellen :)

Nog een paar weekjes geduld :meal: :D

Haha balen man, heb net whey speculaas besteld via eenmalige machting. Het was precies 16.00 en had geen tijd om me ideal spulletjes te zoeken. Haha..

Cocos, appel allemaal lekker hmmm jammer dat ik niet alle smaken kan kopen.

;d

Na maanden lang 300 gram tonijn als laatste maaltijd heb ik weer eens Night Protein. :D Damn wat smaakt dat dan ineens weer overheerlijk!

En gemakkelijk:D

Terug
Naar boven