Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor duizenden euro's tegoedbonnen bestellen met 20% korting... smart![]()

Pakje vandaag proberen afleveren dus zit briefje in de bus, op dat briefje staat 'maak afspraak aub'
Wat? Afspraak met wie? Waar? normaal moeten ze dit toch nog een 2de maal afleveren?
Bestel nr 375599
Hey rene, heb je dit al gehoord dat dpd dit doet? Komen ze nu morgen langs of moet ik een afspraak maken?

ja dat is normaal en vind ik ook best handig. Kan je online zelf aangeven wat je wilt, volgende dag terug, ander adres etc

Als iemand dit eerder had geweten en voor 500 eu met korting de coupons kocht en direct de dag erna met coupons weer supps kocht. Dan had diegene heel wat supps kunnen kopen, toch?
Edit: Haha I saw what you did there Rene![]()

Ow oke was er niet bekend mee, maar klinkt inderdaad handig. Direct maar eens doen
Thanks![]()
gebruik al jaren NP choco en wil niks anders meer, compleet aminozurenprofiel daar gaat het om
2 scheppen mixen met de garde en verdunnen met 20cl water en je hebt n heerlijke pudding
Ik ook maar even me bestelling gedaan! Kan het komende jaar weer even vooruit!
Je bestelnummer is: 376700
Goeie actie die korting! Fijne dagen voor de xxl crew![]()
Hey en daaarr is de bestelling- thanks voor alle tips
en alvast fijne feestdagen![]()
![]()
Hoi René,
Net weer even 10kg whey besteld, maak er wat moois van
Je bestelnummer is: 376742
I see what you did there...
''Grapje''
Hoi René,
Net weer even 10kg whey besteld, maak er wat moois van
Je bestelnummer is: 376742
''Grapje''
Hey en daaarr is de bestelling- thanks voor alle tips
en alvast fijne feestdagen![]()
bestelling 376747
Maken jullie er wat vrolijks van![]()

Pakketje binnen
Rene heeft er weer eens wat moois van laten maken.![]()

Dat kan ik bevestigen, maar vooral me ma.
Die vind dat jullie teveel goodies uitdelen.
niet dat ik het erg vind ofzo hoor

volgens mij geven wij de meeste goodies van alles shop maar het is ook weer promotie voor ons en maakt het allemaal wat leuker ook voor onze klanten![]()