Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Pakje vandaag proberen afleveren dus zit briefje in de bus, op dat briefje staat 'maak afspraak aub'

Wat? Afspraak met wie? Waar? normaal moeten ze dit toch nog een 2de maal afleveren?

Bestel nr 375599

Hey rene, heb je dit al gehoord dat dpd dit doet? Komen ze nu morgen langs of moet ik een afspraak maken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #26.864
Hey rene, heb je dit al gehoord dat dpd dit doet? Komen ze nu morgen langs of moet ik een afspraak maken?

ja dat is normaal en vind ik ook best handig. Kan je online zelf aangeven wat je wilt, volgende dag terug, ander adres etc

hehe. de maken we dan met een hele korte datum :p

Als iemand dit eerder had geweten en voor 500 eu met korting de coupons kocht en direct de dag erna met coupons weer supps kocht. Dan had diegene heel wat supps kunnen kopen, toch?

Edit: Haha I saw what you did there Rene :P

gebruik al jaren NP choco en wil niks anders meer, compleet aminozurenprofiel daar gaat het om
2 scheppen mixen met de garde en verdunnen met 20cl water en je hebt n heerlijke pudding

Ik ook maar even me bestelling gedaan! Kan het komende jaar weer even vooruit!
Je bestelnummer is: 376700

Goeie actie die korting! Fijne dagen voor de xxl crew ;)

• #26.869
Als iemand dit eerder had geweten en voor 500 eu met korting de coupons kocht en direct de dag erna met coupons weer supps kocht. Dan had diegene heel wat supps kunnen kopen, toch?

Edit: Haha I saw what you did there Rene :P

:wave2:

Ow oke was er niet bekend mee, maar klinkt inderdaad handig. Direct maar eens doen

:thumbs:

gebruik al jaren NP choco en wil niks anders meer, compleet aminozurenprofiel daar gaat het om
2 scheppen mixen met de garde en verdunnen met 20cl water en je hebt n heerlijke pudding

Choco is zeker heel lekker voor het slapen gaan en de voedingswaarden zijn ook top.

Ik ook maar even me bestelling gedaan! Kan het komende jaar weer even vooruit!
Je bestelnummer is: 376700

Goeie actie die korting! Fijne dagen voor de xxl crew ;)

thx!

Hoi René,

Net weer even 10kg whey besteld, maak er wat moois van:p

Je bestelnummer is: 376742

''Grapje''

Hey en daaarr is de bestelling :) - thanks voor alle tips :)

en alvast fijne feestdagen :)

bestelling 376747

Maken jullie er wat vrolijks van :)

• #26.874
Pakketje binnen

Rene heeft er weer eens wat moois van laten maken. :)

Mijn pakketje was ook heel mooi [emoji1][emoji1]

• #26.879
Terug
Naar boven