Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarnet kwam mijn swole team 6 trainingsbroeder af met een pakketje.
Huh, dacht ik, wat is me dat nou? Je raad het nooit, het was de GoodyBag van XXL Nutrition!
Echt een héle verwennerij! Man man man, was in de zevende hemel! Alsof ik een godsgeschenkje opendeed op kerstdag![]()
Het is dan niet doorgegaan om de perfect whey in de aanbieding te zetten? Het is de laatste week van november en staan niet in de aanbieding![]()

René,
Wat is een betere shake om te nemen bij het ontbijt: CCG of WD + oats?
Ben namelijk geen grote ontbijter.
Gr
René,
Wat is een betere shake om te nemen bij het ontbijt: CCG of WD + oats?
Ben namelijk geen grote ontbijter.
Gr
Ik was er ook van overtuigd dat de perfect whey vandaag in de aanbieding kwam en heb daardoor gisteren niet besteld. Jammer aangezien ik niet wist dat je doelde op de 10 procent actie toen je zei dat deze eind november in de aanbieding kwam... Kan ik toch nog de 10 procent korting op de perfect whey krijgen als ik vandaag bestel? GrtGeinig toch!
mooi!
Heb je de 10% actie dan gemist? daar doelde ik op, daarmee had je een mooie korting.
nee die USA onzin doen we niet aan mee
jij bedankt voor je bestelling!
Kan beide maar CCG is wat completer. Vind het lastig om je daarin te adviseren....
Ik wist dat de 10%-actie was maar aangezien je zei dat eind november de PW in de aanbieding kwam, dacht ik dat deze in de gewone weekanbieding zou komen (aangezien de vraag ook gesteld was rechtstreeks en enkel naar de WP toe en niets werd gezegd over een algemene korting). Omdat je het wist dat PW in de aanbieding ging komen dacht ik dat er iets ging zijn dat de THT niet heel lang meer houdbaar was ofzo en dat er hierdoor een grote korting op ging komenHeb je de 10% actie dan gemist? daar doelde ik op, daarmee had je een mooie korting.

Ik was er ook van overtuigd dat de perfect whey vandaag in de aanbieding kwam en heb daardoor gisteren niet besteld. Jammer aangezien ik niet wist dat je doelde op de 10 procent actie toen je zei dat deze eind november in de aanbieding kwam... Kan ik toch nog de 10 procent korting op de perfect whey krijgen als ik vandaag bestel? Grt
Ik wist dat de 10%-actie was maar aangezien je zei dat eind november de PW in de aanbieding kwam, dacht ik dat deze in de gewone weekanbieding zou komen (aangezien de vraag ook gesteld was rechtstreeks en enkel naar de WP toe en niets werd gezegd over een algemene korting). Omdat je het wist dat PW in de aanbieding ging komen dacht ik dat er iets ging zijn dat de THT niet heel lang meer houdbaar was ofzo en dat er hierdoor een grote korting op ging komen
Het was vooral de interpretatie van 'de perfect whey komt eind november in de aanbieding' terwijl er gewoon een algemene kortingsactie was op het hele gamma.
Normaal doe ik nooit uitspraken over kortingsacties en dat blijkt nu ook wel weer dat het beter is om dat niet meer te doen. Perfect whey die hier binnenkomt heeft overigens nooit een korte datum want die pallets zijn binnen 2-3 weken al op en komt er weer een nieuwe lading binnen.
Dat begrijp ik, maar als je zegt dat de perfect whey in de aanbieding komt dan wachten inderdaad mensen daarop (ben niet de enigeDe actie is nu voorbij en de code is niet meer geldig.
Ik kan moeilijk ver van tevoren aankondigen dat er een kortingsactie aankomt want dan gaat iedereen daarop wachtenNormaal doe ik nooit uitspraken over kortingsacties en dat blijkt nu ook wel weer dat het beter is om dat niet meer te doen. Perfect whey die hier binnenkomt heeft overigens nooit een korte datum want die pallets zijn binnen 2-3 weken al op en komt er weer een nieuwe lading binnen.
Mijn leermoment is hier geen uitspraken meer doen over kortingsacties![]()
). Als hij dan uiteindelijk niet in de aanbieding komt maar er een algemene kortingsactie dan had je gewoon moeten zeggen dat deze niet in de aanbieding kwam. Dan had ik deze gewoon besteld met de 10% korting, of zelfs vroeger aangezien die korting er toen niet was 
ik bestel dit weekend toch sowieso, korting of niet 
Dat begrijp ik, maar als je zegt dat de perfect whey in de aanbieding komt dan wachten inderdaad mensen daarop (ben niet de enige). Als hij dan uiteindelijk niet in de aanbieding komt maar er een algemene kortingsactie dan had je gewoon moeten zeggen dat deze niet in de aanbieding kwam. Dan had ik deze gewoon besteld met de 10% korting, of zelfs vroeger aangezien die korting er toen niet was
Al bij al geen groot probleem, alleen een beetje op een 'verkeerde' manier vermeldik bestel dit weekend toch sowieso, korting of niet
![]()
, check je PM ook even 
vandaag pakketje binnen
de bezorger had hem even voor me zusje in de kamer gezet omdat het nogal zwaar was![]()

XXL,
Enig idee wanneer de PWO van Cobra Labs weer op voorraad komt?![]()
Complimenten voor jullie workout video's René, Willem blijft een baas!

Erg vervelend..!We gaan denk binnenkort een nieuwe serie opnemen met Willem. Maar we gaan nu eerst een billenfilmpje maken met een paar vrouwelijke atleten![]()
Had het gelezen maar helemaal niet maar aan gedacht bij het bestellen, zal zometeen even het batchnummer checken.Denk dat je beter even gewacht had, ikzelf (en nog anderen zoals ik hier gelezen heb) is deze batch minder van smaak. Ik vond de vorige batch echt geweldig van smaak, maar deze vind ik echt niet zo goed. Staat nog niet zo heel veel pagina's terug ook dat er idd een smaakverschil is. Misschien dat er nu al een nieuwe batch is met wel de goede smaak?
Ik neem altijd de combi WD met Perfect Oats als ontbijt. Best lekker en doordat die oats helemaal fijngemalen zijn zakt het niet naar de bodem (zoals bij Brinta). En je zit wel voor een paar uurtjes vol. Waarschijnlijk heb je thuis toch al een pot whey staan, dan hoef je alleen nog maar de oats erbij te nemen.
Hij is goed tot 10/2017 , voor de rest zag ik niet echt een nummer.Had het gelezen maar helemaal niet maar aan gedacht bij het bestellen, zal zometeen even het batchnummer checken.