MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

xxl, de laatste pre workout die ik kocht was de 5150. Beviel me erg; Als ik me niet vergis hebben jullie een nieuwe pre workout, nog sterker. welke was dat nu ook alweer. als ik vandaag nog bestel dan zal ik het pas maandag hebben he?
 
xxl, de laatste pre workout die ik kocht was de 5150. Beviel me erg; Als ik me niet vergis hebben jullie een nieuwe pre workout, nog sterker. welke was dat nu ook alweer. als ik vandaag nog bestel dan zal ik het pas maandag hebben he?
Xxl pre heet die. En morgen voor 10pm bestellen is vrijdag in huis? In nl wel.
 
xxl, de laatste pre workout die ik kocht was de 5150. Beviel me erg; Als ik me niet vergis hebben jullie een nieuwe pre workout, nog sterker. welke was dat nu ook alweer. als ik vandaag nog bestel dan zal ik het pas maandag hebben he?
Ikzelf vind Blast beter dan 5150.
 
xxl, de laatste pre workout die ik kocht was de 5150. Beviel me erg; Als ik me niet vergis hebben jullie een nieuwe pre workout, nog sterker. welke was dat nu ook alweer. als ik vandaag nog bestel dan zal ik het pas maandag hebben he?

Xxl pre heet die. En morgen voor 10pm bestellen is vrijdag in huis? In nl wel.

Dat is deze > https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/xtreme-pre-workout .. vandaag besteld voor 22.00 is morgen in huis.
 
Maar ineens twee potten EAS besteld met de korting. Kom ik weer een tijdje toe. :)
 
Gewoon ter vermelding maar ik liet de eindbaasbidon (2,2l) vallen en de kop brak af.
Erg jammer ik hoop dat er een sterkere versie van komt want las in dit topic ook dat er een barst in kwam bij het afspoelen. Ik vond het erg handig omdat ik bij het sporten gemakkelijk 1,5l wegtik. Terug naar de ijzeren shake beker dan maar.
 
Kunnen jullie al enige indicatie geven wanneer de blikjes Venom Drink te bestellen zijn?
 
Ik was op jullie site op zoek naar powdered peanutbutter, maar niet gevonden. Is dat wel iets wat nog in het assortiment komt?
 
Gewoon ter vermelding maar ik liet de eindbaasbidon (2,2l) vallen en de kop brak af.
Erg jammer ik hoop dat er een sterkere versie van komt want las in dit topic ook dat er een barst in kwam bij het afspoelen. Ik vond het erg handig omdat ik bij het sporten gemakkelijk 1,5l wegtik. Terug naar de ijzeren shake beker dan maar.

Die bidon is met inhoud niet tegen vallen bestand helaas. Er komt een nieuwe variant aan (rubber coated) in 3 kleuren, en deze zijn zwaarder, dikker en sterker.

Kunnen jullie al enige indicatie geven wanneer de blikjes Venom Drink te bestellen zijn?

Rond 12 augustus.

Ik was op jullie site op zoek naar powdered peanutbutter, maar niet gevonden. Is dat wel iets wat nog in het assortiment komt?

Ik ga er even naar kijken, we hebben dat inderdaad niet momenteel.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Nice wanneer komt die rubber coated bidon dan?
 
Ik was op jullie site op zoek naar powdered peanutbutter, maar niet gevonden. Is dat wel iets wat nog in het assortiment komt?
Ik ga er even naar kijken, we hebben dat inderdaad niet momenteel.

Jullie hebben een tijdje die van Protein Plus gehad. Die was echt goed (tevens zonder toegevoegde suiker, zout en andere zooi, i.t.t. vele andere merken)
Zou wel leuk zijn mocht die terug in assortiment worden opgenomen! :o
 
  • Like
Waarderingen: LM
Nice wanneer komt die rubber coated bidon dan?

Duurt nog wel even, zijn besteld maar nog niet op de boot.

Jullie hebben een tijdje die van Protein Plus gehad. Die was echt goed (tevens zonder toegevoegde suiker, zout en andere zooi, i.t.t. vele andere merken)
Zou wel leuk zijn mocht die terug in assortiment worden opgenomen! :o

Ik heb ervoor gemaild, onze producent van de pindakaas kan het leveren maar alleen in een hoeveelheid van 1000kg en niet in potjes of zakjes. Dus moet even kijken naar een oplossing. Maar ben ermee bezig.
 
Ik heb ervoor gemaild, onze producent van de pindakaas kan het leveren maar alleen in een hoeveelheid van 1000kg en niet in potjes of zakjes. Dus moet even kijken naar een oplossing. Maar ben ermee bezig.

Top! Hopelijk valt er snel een oplossing uit de bus. Ben benieuwd :o
 
Ik krijg de hele dag al deze error.
Meer mensen last van die bij Rabobank zitten?

20190730_100039.jpg
 
Update is gelukt maar via een andere methode.

Trouwens zijn alle flavour drops vegan?
Deze is het wel en was nieuwsgierig of de andere smaken ook vegan proof zijn.

20190731_120703.jpg
 
Back
Naar boven