XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
Hallo xxl

vraagje, een vriend en mezelf bestellen samen een order bij jullie.
blijkbaar is er een probleem met zijn paypal account.
Ik zou het betalen met de mijne, aangezien mijn paypal account is gekoppeld aan mijn email adres en niet het zijne is dit een probleem ?

indien dit geen probleem is, kan ik dan gewoon overschrijven met het order nummer of hebben jullie meer nodig ?

bedankt :)

nee dat is geen probleem... als we een betaling binnenkrijgen met vermelding van het ordernummer is het goed.

rene

Hopelijk komt mijn spul vandaag :D

Heb nu gisteren 10KG CCG besteld van jullie, zou hem voornamelijk gebruiken als extra eetmoment, maar dit is toch een perfecte POST WORKOUT shake op z'n eigen? Op heb ik het nu fout.

Ik heb vandaag me'n eerste XXL Whey Protein Instant shake gemaakt!
smaakt way better than ON's 100% whey! (vanille)

Heb nu gisteren 10KG CCG besteld van jullie, zou hem voornamelijk gebruiken als extra eetmoment, maar dit is toch een perfecte POST WORKOUT shake op z'n eigen? Op heb ik het nu fout.

Klopt, ik gebruik hem ook als post workout, pak dan wel 100gram in 1x.

ik vind de aardbei het lkkrst... Soort milk and fruit smaak

Net mijn pakketje binnen gehad :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.052
geen nood aan de boot

@ rene, klopt het dat de pot van WTF pump'd maar half vol is?

CCG is dus eigenlijk een ideale Clean Bulk Shake :)

Wat vindt jij zelf de beste eiwitrepen die jullie in huis hebben?

Heb trouwens ook ff die powerbutter geprobeerd, opzic lekker, verschilde weinig met de "gewone" pindakaas zoals die in de VS rondgaat (dus niet de NL variant, in die Vs is die veel smeuiger)

snap alleen niet dat die zo een stuk duurder is, gewone calve pot van 1.50 is nog groter ook :P ..ik neem aan dat die geimporteerd zijn ofzo?

CCG is een goed product maar geen goede post workout shake. Complex carbs zijn trage koolhydraten. Na je training moet je zo snel mogelijk je glycogeen voorraden terug aanvullen. Dus heb je snelle suikers nodig. Een uurtje of anderhalf uurtje later kan je het wel gebruiken.

Terug
Naar boven