- Waardering
- 10.400
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Toevallig al een update?is nieuw dus altijd lastig te zeggen. labels zijn besteld.. verwacht een week of 3-4

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig al een update?is nieuw dus altijd lastig te zeggen. labels zijn besteld.. verwacht een week of 3-4

Waar ging dit ook alweer over?
De smaakpoeder uit duitsland, voor door je kwark enzo
Ik dacht de nieuwe smaken cream of riceDe smaakpoeder uit duitsland, voor door je kwark enzo

Hey René,
In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.
Deze producten bedoel ik:
![]()
Designer Flavor Powder
ESN Designer Flavor Powder ► Smaakpoeder in meer dan 20 heerlijke smaken ✓ Slechts 7 tot 10 kcal per portie ✓ Probeer het nu!nl.esn.com
![]()
Flasty Geschmackspulver | #SINOB
Keinen Bock mehr auf Zucker? Dann süße deine Speisen mit dem #SINOB Flasty Geschmackspulver – mehr als 30 Sorten erhältlich!sinob.de
![]()
CHUNKY FLAVOUR – More Nutrition
Du möchtest deine Speisen nach deinem Geschmack und ohne viele Kalorien süßen? Probiere jetzt das Chunky Flavour Geschmackspulver von MORE NUTRITION!morenutrition.de
Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?

Komt omdat jouw focus op COR ligtAls je terugklikt kom je uit bij het bericht van @Onit over de cor

Ohh, wellicht heb ik het verkeerd geciteerdAls je terugklikt kom je uit bij het bericht van @Onit over de cor
De flavors liggen nog steeds klaar om te bekijken maar het is behoorlijk druk met andere projecten prioriteit hebben. Gaat nog even duren.
Stuur maar op, ik test ze voor je. Heb inmiddels ruimschoots ervaringDe flavors liggen nog steeds klaar om te bekijken maar het is behoorlijk druk met andere projecten prioriteit hebben. Gaat nog even duren.

we zitten vooral even te denken wat we ermee gaan doen ;-)Stuur maar op, ik test ze voor je. Heb inmiddels ruimschoots ervaring![]()
Gek hersenspinsel: in de verkoop gooien?? In duitsland loopt het echt enorm goed. Het is maar een suggestie 😄we zitten vooral even te denken wat we ermee gaan doen
We gaan het ook oppakken maar zijn even andere prioriteiten.Gek hersenspinsel: in de verkoop gooien?? In duitsland loopt het echt enorm goed. Het is maar een suggestie 😄
Hun whey lost ook goed opVoor het eerst in jaren jullie klantenservice nodig gehad. Kreeg binnen een paar minuten reactie op WhatsApp en perfect opgelost, zeer tevreden!

Goed om te horen! vind het ook belangrijk dat we gemakkelijk bereikbaar zijn en snel reageren.Voor het eerst in jaren jullie klantenservice nodig gehad. Kreeg binnen een paar minuten reactie op WhatsApp en perfect opgelost, zeer tevreden!
Mooi, goed bezig!Hun whey lost ook goed op
@XXL Nutrition wij denken ook aan milieu en doen aan hergebruik.
mijn kleinste dikkie gebruikt dit bij haar ‘make-up’
![]()
Bij TrainMore