MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hey René,

In het buitenland (vooral duitsland) is flavour powder echt populairder en populairder aan het worden.

Deze producten bedoel ik:

Ooit over na gedacht toe te voegen aan jullie assortiment? Ik heb zelf zo'n 5 smaken van ESN geprobeerd en ben groot fan. Heerlijk door de kwark. Wellicht iets voor jullie?
Ik dacht de nieuwe smaken cream of rice :p
:p

Voor het eerst in jaren jullie klantenservice nodig gehad. Kreeg binnen een paar minuten reactie op WhatsApp en perfect opgelost, zeer tevreden!

Voor het eerst in jaren jullie klantenservice nodig gehad. Kreeg binnen een paar minuten reactie op WhatsApp en perfect opgelost, zeer tevreden!
Hun whey lost ook goed op :D

@XXL Nutrition wij denken ook aan milieu en doen aan hergebruik.
mijn kleinste dikkie gebruikt dit bij haar ‘make-up’

IMG-1319.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #41.718
Goed om te horen! vind het ook belangrijk dat we gemakkelijk bereikbaar zijn en snel reageren.
Hun whey lost ook goed op :D

@XXL Nutrition wij denken ook aan milieu en doen aan hergebruik.
mijn kleinste dikkie gebruikt dit bij haar ‘make-up’

IMG-1319.jpg
Mooi, goed bezig!
E1F5F7EC-0F0F-4F5F-B691-9BB978EBD01C.jpeg

Nou @XXL Nutrition - op kantoor al gezien maar nu live gespot :D
Bij TrainMore :D

Yoo jullie liggen gewoon in de supermarkt.:eek:
Ergens wist ik het al wel uit een video maar had het nooit gecheckt en gister liep ik er zo tegen aan.

En meer proteine en nog goedkoper ook dan die standaard high protein drankjes in de koeling. Nice!!!!!:cool:

Enig idee wanneer de nieuwe COR smaken uitkomen??

Terug
Naar boven