AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.181
Zijn er op het moment geldige kortingscodes? Of komt er volgende week nog zoiets ivm koning willie?

• #43.184
Screenshot_20250422_190207_Samsung Internet.jpg

Haha

Over de nieuwe samenwerking met Domino gesproken, hoe zit het met de Action? Ik zie nergens meer de XXL producten in de schappen terwijl de samenwerking toch eind 2024 is gestart, is deze niet meer?

Bijlagen

• HoeveelEGCG.PNG
    HoeveelEGCG.PNG
    189,5 KB · Weergaven: 42
  • #43.189
Over de nieuwe samenwerking met Domino gesproken, hoe zit het met de Action? Ik zie nergens meer de XXL producten in de schappen terwijl de samenwerking toch eind 2024 is gestart, is deze niet meer?
Die komen er binnenkort weer aan en dan ook nieuwe repen. Het is nog niet vast in het assortiment maar gaat steeds over een bepaald volume.
Domino's heeft de prijs bepaald. Zie dat een "gewone" thick shake ook al 5 euro is dan is 6 euro voor een high protein op zich niet heel vreemd denk ik
Beste @XXL Nutrition

Jullie groene thee extract (https://xxlnutrition.com/nl/green-tea-egcg) is vrij verwarrend qua EGCG content. Bevat een capsule nou 67,5mg EGCG of 225mg EGCG?
Ik ben op vakantie... stem graag even af met kevin@xxlnutrition.nl

Jammer dat het echt zo duidelijk is dat er veel minder 15% en 20% kortingsacties gedaan worden op alle xxlnutrition producten sinds jullie in de supermarkten liggen.

20% maakte t nog wel is interessant om te bestellen idd.

• #43.192
Jammer dat het echt zo duidelijk is dat er veel minder 15% en 20% kortingsacties gedaan worden op alle xxlnutrition producten sinds jullie in de supermarkten liggen.
Dat heeft er toch niets mee te maken. We hebben jaren geleden al besloten 4x per jaar een kortingsactie te houden en niet meer. Rond de 20e deze maand weer, dan vieren we onze verjaardag ;)
20% maakte t nog wel is interessant om te bestellen idd.

Klopt het dat er niet meer voor de roze shake beker gekozen kan worden als cadeau bij bestellingen?

Cat No GIF

Wat mij laatst opviel is dat een tijdje geleden de prijzen van de XXL Whey Delicious (450 gram) in de Jumbo en op jullie website dezelfde prijzen hadden.
Nu zag ik dat de potjes in de Jumbo iets duurder zijn dan op jullie website. (niet dat het heel veel is, en opzich ook niet uitmaakt verder)
Maar het viel met gewoon op..
Zo van...
Hu?
Also.. waar zijn de roze shakebekers gebleven als cadeau?? Krijgen we binnenkort nieuwe roze bekers met glitters?! 🥳

• #43.195
Klopt het dat er niet meer voor de roze shake beker gekozen kan worden als cadeau bij bestellingen?

Cat No GIF
Geen idee. ga ik even vragen!
Wat mij laatst opviel is dat een tijdje geleden de prijzen van de XXL Whey Delicious (450 gram) in de Jumbo en op jullie website dezelfde prijzen hadden.
Nu zag ik dat de potjes in de Jumbo iets duurder zijn dan op jullie website. (niet dat het heel veel is, en opzich ook niet uitmaakt verder)
Maar het viel met gewoon op..
Zo van...
Hu?
Also.. waar zijn de roze shakebekers gebleven als cadeau?? Krijgen we binnenkort nieuwe roze bekers met glitters?! 🥳
Heeft er denk mee te maken dat je bij ons nog verzendkosten hebt onder de 40euro dan heb je bij afhalen bij JUMBO niet. Daarom zou iets meer vragen kunnen.

Hoi René,

Zouden jullie nogmaals kunnen kijken naar de American Fries light saus? Hij is zo dun dat het net water is.. ik kan me echt niet voorstellen dat jullie dit als een vooruitgang zien. Wellicht nog een keertje testen met je medewerker?

• #43.198
Hoi René,

Zouden jullie nogmaals kunnen kijken naar de American Fries light saus? Hij is zo dun dat het net water is.. ik kan me echt niet voorstellen dat jullie dit als een vooruitgang zien. Wellicht nog een keertje testen met je medewerker?
Blijft een gedoe met die saus merk ik wel. Ik ga er deze keer zelf even achteraan, thx voor het melden. Welke THT en of batchnummer heb je? Grote of kleine fles?

Heb je een idee wanneer jullie verjaardagsactie gaat zijn? Heb dringend wat gerief nodig en doe anders een kleine bestelling zonder de actie 😅

Terug
Naar boven