hoe & wanneer nemen jullie energize in want ik merk er zelfs vrijwel niks van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bulk whey is 100% whey concentraat. Whey Delicious is een mix van isolaat en concentraat (40/60).Ik vraag me af waar het prijsverschil zit? Want als ik de waardes van deze twee soorten op jullie site vergelijk zit daar bijna exact hetzelfde in. Dan vraag ik me af waarom de Delicious zoveel meer kost?

Klinkt goed. Misschien iets te veel genomen? Hou het anders maar lekker bij de energize inderdaad!Gisteren getraind met Crack (niet eens op een lege maag) - wat een RAMP!
Ben bijna out gegaan, stond te trillen de hele tijd en regelmatig boeren van dat spul...
Klopt wel: sterker spul heb ik nog niet meegemaakt, maar houd het toch maar op de Energize!
Hoe leger de maag hoe beter ze werken. Als 1 niet werkt kan je er steeds 1 meer nemen.hoe & wanneer nemen jullie energize in want ik merk er zelfs vrijwel niks van.
). Zojuist heb ik het laatste sample uit het Delicious sample pakket genomen, dus nu even een korte review (zal hem ook op de site plaatsen).
Zelfs de minst lekkere smaak, was f*ckin' delicious.![]()
Ik had mijzelf voorgenomen iedere dag 1 sample te proberen, maar ze waren zo lekker dat ik het hele pack in een week opgemaakt heb. Stuk voor stuk waren ze allemaal lekker, en smaakte heel realistisch. Appel smaakte naar echte frisse appel. Chocolade smaakte echt naar chocolade. Cocos smaakte naar echte cocos en ga zo maar door.
Ik durft er geld op in te zetten dat dit werkelijk de lekkerste whey is met zo'n hoge kwaliteit en goede samenstelling.
Cheatdagen zijn niet meer nodig! Hiermee kun je iedere dag op een gezonde manier de smaaksensatie van appeltaart, chocolade en nog veel meer lekkers ervaren (lol dat klinkt wel erg poëtisch).
http://www.woordenwisseling.com/
Zojuist heb ik het laatste sample uit het Delicious sample pakket genomen, dus nu even een korte review (zal hem ook op de site plaatsen).
Zelfs de minst lekkere smaak, was f*ckin' delicious.![]()
Ik had mijzelf voorgenomen iedere dag 1 sample te proberen, maar ze waren zo lekker dat ik het hele pack in een week opgemaakt heb. Stuk voor stuk waren ze allemaal lekker, en smaakte heel realistisch. Appel smaakte naar echte frisse appel. Chocolade smaakte echt naar chocolade. Cocos smaakte naar echte cocos en ga zo maar door.
Ik durft er geld op in te zetten dat dit werkelijk de lekkerste whey is met zo'n hoge kwaliteit en goede samenstelling.
Cheatdagen zijn niet meer nodig! Hiermee kun je iedere dag op een gezonde manier de smaaksensatie van appeltaart, chocolade en nog veel meer lekkers ervaren (lol dat klinkt wel erg poëtisch).
http://www.woordenwisseling.com/

goed is niet de juiste omschrijving... als je bijna ko gaat en je hartslag gruwelijk laag blijft... ik vond het redelijk eng eigenlijk (achteraf, tijdens workout was ik teveel de weg kwijt)Klinkt goed. Misschien iets te veel genomen? Hou het anders maar lekker bij de energize inderdaad!
goed is niet de juiste omschrijving... als je bijna ko gaat en je hartslag gruwelijk laag blijft... ik vond het redelijk eng eigenlijk (achteraf, tijdens workout was ik teveel de weg kwijt)
Heb 1 zakje op (zoals proefzakje zei) een half uur na m'n ontbijt... absoluut geen lege maag dus. Cafeine reageer ik net op (espresso of caps), dus de waarschuwing op de site geldt blijkbaar niet alleen voor de hoeveelheid cafeine.
Ook niet die geranium-handel, want die zit ook in Energize!, en daar train ik werkelijk heerlijk op.
1 zakje is volgens mij 3 maatscheppen. Dat is inderdaad veel te veel voor jou. Daar had je wel 2 of 3 keer mee kunnen doen.

heb net geprobeerd weer wat te bestellen 3x geprobeerd alleen staar er wel je order word verwerkt alleen kom ik niet in het scherm van rabobank om te gaan betallen via internet nog nooit gehad ging altijd goed doe ik nu ineens iets fout?
Yo rené,
Ik heb de aardbei complex carb gainer een 3tal keer geprobeerd, maar moet toch zeggen dat deze aardig zoet wordt ( 500ml volle melk + 100g gainer).
Is vanille iets minder sterk qua smaak toevallig?

Ik neem maar het zekere voor het onzekere.