Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Dames,
Is het normaal dat de monohydraat pot maar tot in de helft gevuld is ? Heb geen weegschaal in huis dus kan de 500gr niet na wegen.

Tnx

Pot zit inderdaad nooit helemaal vol, vaak is er veel lege ruimte. Je kan er gerust vanuit gaan dat het gewoon klopt.

Trouwens, een keukenweegschaal is een must voor een bodybuilder.
Get yourself one! :mad:

Pot zit inderdaad nooit helemaal vol, vaak is er veel lege ruimte. Je kan er gerust vanuit gaan dat het gewoon klopt.

Trouwens, een keukenweegschaal is een must voor een bodybuilder.
Get yourself one! :mad:
Oke,
Weegschaal :p, als ik eens hoef te cutten mss :p !
Nu is het all u can eat bulk :p.

Hoi René (of iemand anders die het weet),

Ik hoorde dat die PEM sprays uit de handel zijn gehaald, maar ik kan zo 1,2,3 niet een alternatief ervoor vinden.
Staat die wel nog ergens op de site?

Alvast bedankt.

Rene,

ik heb onderstaande bestelling gedaan echter ipv de complex Carb Gainer heb ik whey isolaat ontvangen ??????

wat moet ik nu doen?

Je bestelling:
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Cookies & Cream), aantal:1 € 34.50
I Force Nutrition, Maximize V2 570 gram, aantal:1 € 39.95
Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00
BTW (6%) over 70.24 € 4.21
Totaal BTW € 4.21

Totaalbedrag: € 74.45

Je bestelnummer is: 84621

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.111
René

Vandaag mijn bestelling ontvangen weliswaar een dag later dan normaal maar dit komt door de weersomstandigheden.
Bedankt voor de extra's maar ik moet als trouwe klant toch een opmerking maken, ik vergelijk de prijzen op verschillende websites normaal niet omdat ik ervan uitga dat XXL nutrition de goedkoopste is.
Nu zat er bij mijn laatste bestelling Purple Wraath en die staat bij XXL aan 54,90€ en nu zie ik dat het bij B&F aan 43,95€ staat.
Een verschil van 10,95€ vind ik toch wat overdreven :(.

Greetz
Sven

Sven,

Niet zo lang geleden is Purple Wraat bij ons in de weekaanbieding geweest. Van 54,90 (normale prijs) voor 43,95 (20% koring). B&F is met deze prijs meegegaan alleen ze hebben de prijs niet teruggezet.

Ik zal de prijs ook weer op 43,95 zetten en hem daar ook op laten staan.

Het verschil kunnen terugstorten op je rekening of we sturen met je volgende bestelling wat leuke goodies mee.

Heb mn kilopot complex carb gainer aardbei op. Ik moet zeggen dat na de 2e á 3e shake al veel minder "vaag" smaakte dan de eerste :D Vandaag maar eens extra bestellen.

• #19.114
Ik ga straks echt een knaltraining hebben. :D
Heb net 45 gram Unleash op en voel het nou al :D

Fock yeaaaa. :hedbang:

Vraag me af wat het met me doet als ik het op een lege maag pak.
Had het direct na 150 gram Oat, 50 gram whey en 400 ml melk gepakt.

Ik ga denk nieuwe PR's zetten. :cool:

:trollface:
Op een lege maak werkt het nog beter :D :D
Jep

@Rene, wat voor leuks kunnen we rond kerst verwachten qua aanbieding? :D
Dat is nog even geheim :D
Hoi René (of iemand anders die het weet),

Ik hoorde dat die PEM sprays uit de handel zijn gehaald, maar ik kan zo 1,2,3 niet een alternatief ervoor vinden.
Staat die wel nog ergens op de site?

Alvast bedankt.
We hebben weer de originele PAM. Staat vanaf vanmiddag op de site.
Rene,

ik heb onderstaande bestelling gedaan echter ipv de complex Carb Gainer heb ik whey isolaat ontvangen ??????

wat moet ik nu doen?

Je bestelling:
XXL Nutrition, Complex Carb Gainer 2500 gram (Cookies & Cream), aantal:1 € 34.50
I Force Nutrition, Maximize V2 570 gram, aantal:1 € 39.95
Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00
BTW (6%) over 70.24 € 4.21
Totaal BTW € 4.21

Totaalbedrag: € 74.45

Je bestelnummer is: 84621

CCG sturen we na, whey isolaat mag je houden.. onze fout! :)

Rene,

Gaat het lukken om mijn bestelling vandaag op te sturen?

Bestelnr. 84747

Sven,

Niet zo lang geleden is Purple Wraat bij ons in de weekaanbieding geweest. Van 54,90 (normale prijs) voor 43,95 (20% koring). B&F is met deze prijs meegegaan alleen ze hebben de prijs niet teruggezet.

Ik zal de prijs ook weer op 43,95 zetten en hem daar ook op laten staan.

Het verschil kunnen terugstorten op je rekening of we sturen met je volgende bestelling wat leuke goodies mee.

René,

Hoeft niets terug te storten hoor , is eerder toevallig dat ik er op ben gekomen en ik ga er heus niet voor veranderen van webshop.
Ben heel tevreden van jou service en producten dus maak me maar blij met wat leuke goodies hoewel ik al bijna alles heb van XXL behalve de sporttas maar die is uitverkocht.
Zet ik iets bij de opmerking volgende keer?

Greetz
Sven
Ps. deze morgen getraind op Maximize V2 en ging lekker, morgen eens 2 scoops proberen :D

• #19.119
René,

Hoeft niets terug te storten hoor , is eerder toevallig dat ik er op ben gekomen en ik ga er heus niet voor veranderen van webshop.
Ben heel tevreden van jou service en producten dus maak me maar blij met wat leuke goodies hoewel ik al bijna alles heb van XXL behalve de sporttas maar die is uitverkocht.
Zet ik iets bij de opmerking volgende keer?

Greetz
Sven
Ps. deze morgen getraind op Maximize V2 en ging lekker, morgen eens 2 scoops proberen :D

:thumbs:

Vermeld in de opmerking van je volgende bestelling even "laagste prijsgarantie Purple Wraat". Dan weet ik wel waar het over gaat.

Maximize is inderdaad een toppertje. Wordt knallen morgen :D

Hee René,
Ik wil je even complimenteren met je goede service!
Voordat ik bij jou shop bestelde gebruikte ik altijd een niet nader te noemen webshop waar ik te vaak te late leveringen van kreeg.. Dit is gelukkig bij jou niet het geval! Niks dan roem en ook je goodies zijn leuk om te krijgen!

Gr Fiezefur.

Terug
Naar boven