Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Op de dag dat je hem vult kan je de pillen toch gelijk innemen? ;)
Niet als je een ochtend, middag en avond inname moment hebt. Maar het zijn inderdaad verdomd handige pillendozen, heb er hiervoor ook een paar van bol en b&f gekocht en die waren zo klein dat ze al vol zaten na de omega/multivit/mineralen tabletten.

De hoeveelheid pillen die er in die doos kunnen is aardig ongeevenaard :)
 
Het enige wat ik zelf raar vind aan die dozen dat ze maar 6 rijen hebben in plaats van 7.
Vond zelf 1 week aan vakken logischer dan 6 dagen.
Een dag moet je ze bijvullen dus die dag is je 7e vakkie
Screenshot_20210912-132444_WhatsApp.jpg
 
Het enige wat ik zelf raar vind aan die dozen dat ze maar 6 rijen hebben in plaats van 7.
Vond zelf 1 week aan vakken logischer dan 6 dagen.
Dat is alleen raar als je denk dat ze gemaakt zijn voor weekporties ;) .. zijn eigenlijk bedoelt om je caps en tabs te verdelen in vakjes. Dat je op een gebruiksmoment pakt wat je nodig hebt en niet meerdere potjes moeten opendraaien.
 
Dat is alleen raar als je denk dat ze gemaakt zijn voor weekporties ;) .. zijn eigenlijk bedoelt om je caps en tabs te verdelen in vakjes. Dat je op een gebruiksmoment pakt wat je nodig hebt en niet meerdere potjes moeten opendraaien.
Ohh dat is een manier waarop ik nooit naar dat ding gekeken heb, goed punt!
Veel caps en tabs kun je er zeker in kwijt :D
 
Zijn er plannen om de whey delicious te laten leveren in een simpele zak als refill? De pot blijft wel mooi in de kast :D
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heb net besteld maar was nog steeds alleen maar de 250 gram :(

+1

Besteld, één dag later notificatie mail dat het weer op voorraad was. :roflol:

Murphy heeft daar ooit iets over gezegd..
 
Zijn er plannen om de whey delicious te laten leveren in een simpele zak als refill? De pot blijft wel mooi in de kast :D
Ik verwacht dat niet op korte termijn. Verwacht ook niet dat we steeds meer pouches gaan krijgen ipv potten. Als we refills voor WD zouden maken dan zou dat eigenlijk ook voor andere producten moeten gelden. Zou betekenen dat we misschien wel 200 extra producten (refills) moet gaan toevoegen. Dat zijn 200 pallets plaatsen op de grond en dan nog het 3-4 voudige in de stellingen.
Heb net besteld maar was nog steeds alleen maar de 250 gram :(
500g is er wel geweest (1000 potten) maar was zo weer op.... zal even vragen wanneer deze weer komt. Creatine is momenteel schaars.
+1

Besteld, één dag later notificatie mail dat het weer op voorraad was. :roflol:

Murphy heeft daar ooit iets over gezegd..
:o
 
Zou er voldoende vraag zijn om biologische whey rendabel te krijgen?
 
Zou er voldoende vraag zijn om biologische whey rendabel te krijgen?
Durf het niet te zeggen. Wij zijn ermee gestopt. Heel gedoe met SKAL (tracering) en we verkochten het vrij weinig. Hebben we natural varianten die vrij goed verkopen en ook VEGAN verkoopt steeds meer.
 
Durf het niet te zeggen. Wij zijn ermee gestopt. Heel gedoe met SKAL (tracering) en we verkochten het vrij weinig. Hebben we natural varianten die vrij goed verkopen en ook VEGAN verkoopt steeds meer.

Nooit opgevallen dat jullie het hadden. :o
Jammer, ik vind het wel interessant. Maar ik kan mij voorstellen dat er misschien niet voldoende vraag naar is om daar serieus wat op te verdienen. Zeker niet als je daarbij veel regelgeving toestanden krijgt.
Holland & Barret verkoopt het, maar voor de hoofdprijs. Doe dat alleen als ze 1+1 gratis hebben. :D
 
Nooit opgevallen dat jullie het hadden. :o
Jammer, ik vind het wel interessant. Maar ik kan mij voorstellen dat er misschien niet voldoende vraag naar is om daar serieus wat op te verdienen. Zeker niet als je daarbij veel regelgeving toestanden krijgt.
Holland & Barret verkoopt het, maar voor de hoofdprijs. Doe dat alleen als ze 1+1 gratis hebben. :D
Was bij ons toen geen vraag naar. Ik laat het voorlopig even zo. Als ik zie dat de markt aantrekt hebben we binnen 2 maanden weer een SKAL certificering en kunnen het weer toevoegen.
 
Zijn er plannen om de whey delicious te laten leveren in een simpele zak als refill? De pot blijft wel mooi in de kast :D
Ben toch aan het kijken of we voor de de WD een refill pouch van 1000g kunnen maken. Dat gaat even duren want die pouches moeten gemaakt/bedrukt. Dan denk ik eerst testen met een aantal smaken, zien we de vraag dan breiden we uit.
 
Ben toch aan het kijken of we voor de de WD een refill pouch van 1000g kunnen maken. Dat gaat even duren want die pouches moeten gemaakt/bedrukt. Dan denk ik eerst testen met een aantal smaken, zien we de vraag dan breiden we uit.
Goed idee! Beter voor het milieu ook waarschijnlijk?

Hele plastic bak ligt vol met potten WD :roflol:
 
Goed idee! Beter voor het milieu ook waarschijnlijk?

Hele plastic bak ligt vol met potten WD :roflol:
Die transparante potten is van al het plastic het beste en makkelijkste recyclebaar. Ik denk dat het voor het milieu niet heel veel uitmaakt in de perceptie van mensen denk ik wel.
 
Ben toch aan het kijken of we voor de de WD een refill pouch van 1000g kunnen maken. Dat gaat even duren want die pouches moeten gemaakt/bedrukt. Dan denk ik eerst testen met een aantal smaken, zien we de vraag dan breiden we uit.
Nice! Ben wel benieuwd hoe groot de vraag is inderdaad, het scheelt mij weer potten weg te gooien. Op gegeven moment heb je ze overal wel voor gebruikt. Ouders hebben nog steeds een oude pot voor het kippenvoer :roflol:
 
Nice! Ben wel benieuwd hoe groot de vraag is inderdaad, het scheelt mij weer potten weg te gooien. Op gegeven moment heb je ze overal wel voor gebruikt. Ouders hebben nog steeds een oude pot voor het kippenvoer :roflol:
Qua prijs scheelt het allemaal niet veel, motivatie zal echt moeten komen van een goed gevoel dat je de pot kan hergebruiken. We gaan het testen!
 
Back
Naar boven