- Waardering
- 14.157
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruilen geloof ik niet, we retour sturen en een andere maat bestellen.Kan kleding geruild worden als de maat niet blijkt te kloppen?
Edit: staat bij veelgestelde vragen, dat kan dus. Bij die broeken met slim fit pasvorm twijfel ik tussen L en XL. Ik hou van een beetje bewegingsruimte.. Adviseer je dan voor XL te gaan?
Thnx!Ruilen geloof ik niet, we retour sturen en een andere maat bestellen.
Zou dan zeker voor een XL gaan, maar dan nog is het altijd aansluiten bij een slimfit

250g is er weer, de 500g komt volgens mij ergens di/wo weer binnen.Thnx!
Enig idee of de crea mono nog deze week terug op voorraad komt? Dan bestel ik hem mee met de kleding sale..![]()
250g is er weer, de 500g komt volgens mij ergens di/wo weer binnen.

Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service! Ook bij B&F gaan de prijzen flink omhoog, zal overal gebeuren de komende tijd. Komt niemand onderuit. Whey perfection 2260g is daar in verhouding duurder dan onze whey delicous en helemaal duurder dan onze perfect whey.Zelfs al gaan de prijzen omhoog, dat weerhoudt me nog altijd om Body&fit te bestellen, vertrouw het voor geen meter. Bodylab heeft dan weer slechte communicatie, vaak leveringsproblemen mee gehad in het verleden.
Dat tegen elkaar opgewogen kan ik zeggen dat XXL nog altijd mijn eerste keus is, ook de klantendienst is vriedenlijk en werkt snel aan een oplossing bij leveringsproblemen.
Ja mee eens, 500g verwacht ik in de loop van deze week weer.Prijsverschil is groot man. 2x250 gram is 6 euro duurder dan 1x500 gram. Bestel de 500 gram later wel na.![]()
Ruilen geloof ik niet, we retour sturen en een andere maat bestellen.
Zou dan zeker voor een XL gaan, maar dan nog is het altijd aansluiten bij een slimfit

mooie jongen! "Parkeje doen?"Net ontvangen, zowel de truien als broeken boven verwachting mooie kwaliteit.![]()

Heb ik ze laatst ook al een bericht over gestuurd, zelfde probleem had hun pre-workout toen ook.René, wie hebben jullie in dienst genomen voor het bereken van calorieën? Dit staat op de sachet van de whey hydro.
![]()
Kan je beter 3x 30gr pakken scheelt weer de helft van de kcal!René, wie hebben jullie in dienst genomen voor het bereken van calorieën? Dit staat op de sachet van de whey hydro.
![]()

Is bekend, geen idee hoe dat gebeurt is. Ik vermoed met het nemen van een ander sachet met zelfde formaat als basis en daar de informatie van de HYDRO opzetten. Volgende keer dat we sachets bestellen maken we dat in orde.René, wie hebben jullie in dienst genomen voor het bereken van calorieën? Dit staat op de sachet van de whey hydro.
![]()
Wordt meestal gecheckt maar niet altijd, is lopende band werk. Kan helaas ooit gebeuren.Dat zoiets ook niet ff dubbel gecheckt word, honderden/duizenden potjes met verkeerde labels 😂
Welke pre workout was dit? we hebben geen impact pre workoutDit stond en toen op hun impact pre-workout:
151 kJ = 635 kcal
159 kJ = 37,9 kcal
Nice.
![]()
Mijn excuses, ik bedoelde deze:Welke pre workout was dit? we hebben geen impact pre workout