MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Kan kleding geruild worden als de maat niet blijkt te kloppen?

Edit: staat bij veelgestelde vragen, dat kan dus. Bij die broeken met slim fit pasvorm twijfel ik tussen L en XL. Ik hou van een beetje bewegingsruimte.. Adviseer je dan voor XL te gaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.422
Kan kleding geruild worden als de maat niet blijkt te kloppen?

Edit: staat bij veelgestelde vragen, dat kan dus. Bij die broeken met slim fit pasvorm twijfel ik tussen L en XL. Ik hou van een beetje bewegingsruimte.. Adviseer je dan voor XL te gaan?
Ruilen geloof ik niet, we retour sturen en een andere maat bestellen.

Zou dan zeker voor een XL gaan, maar dan nog is het altijd aansluiten bij een slimfit

Ruilen geloof ik niet, we retour sturen en een andere maat bestellen.

Zou dan zeker voor een XL gaan, maar dan nog is het altijd aansluiten bij een slimfit
Thnx!

Enig idee of de crea mono nog deze week terug op voorraad komt? Dan bestel ik hem mee met de kleding sale.. :)

Zelfs al gaan de prijzen omhoog, dat weerhoudt me nog altijd om Body&fit te bestellen, vertrouw het voor geen meter. Bodylab heeft dan weer slechte communicatie, vaak leveringsproblemen mee gehad in het verleden.
Dat tegen elkaar opgewogen kan ik zeggen dat XXL nog altijd mijn eerste keus is, ook de klantendienst is vriedenlijk en werkt snel aan een oplossing bij leveringsproblemen.

• #40.427
Zelfs al gaan de prijzen omhoog, dat weerhoudt me nog altijd om Body&fit te bestellen, vertrouw het voor geen meter. Bodylab heeft dan weer slechte communicatie, vaak leveringsproblemen mee gehad in het verleden.
Dat tegen elkaar opgewogen kan ik zeggen dat XXL nog altijd mijn eerste keus is, ook de klantendienst is vriedenlijk en werkt snel aan een oplossing bij leveringsproblemen.
Goed om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service! Ook bij B&F gaan de prijzen flink omhoog, zal overal gebeuren de komende tijd. Komt niemand onderuit. Whey perfection 2260g is daar in verhouding duurder dan onze whey delicous en helemaal duurder dan onze perfect whey.
Prijsverschil is groot man. 2x250 gram is 6 euro duurder dan 1x500 gram. Bestel de 500 gram later wel na. :)
Ja mee eens, 500g verwacht ik in de loop van deze week weer.

mooie jongen! "Parkeje doen?" :p

Kom dan jonguh!

1641825153592.png

René, wie hebben jullie in dienst genomen voor het bereken van calorieën? Dit staat op de sachet van de whey hydro. :)

20220110_154826.jpg

René, wie hebben jullie in dienst genomen voor het bereken van calorieën? Dit staat op de sachet van de whey hydro. :)

20220110_154826.jpg
Heb ik ze laatst ook al een bericht over gestuurd, zelfde probleem had hun pre-workout toen ook.
De reactie toen was: "bedankt voor je berichtje! Dit is gelukkig al bekend bij ons. Bij de volgende batch zal het label kloppen. Op de webiste staan in ieder geval wel de juiste specificaties".

Dit stond en toen op hun impact pre-workout:
151 kJ = 635 kcal
159 kJ = 37,9 kcal
Nice.
IMG-20210909-WA0002.jpg

Dat zoiets ook niet ff dubbel gecheckt word, honderden/duizenden potjes met verkeerde labels 😂

• #40.438

20220110_154826.jpg
Is bekend, geen idee hoe dat gebeurt is. Ik vermoed met het nemen van een ander sachet met zelfde formaat als basis en daar de informatie van de HYDRO opzetten. Volgende keer dat we sachets bestellen maken we dat in orde.
Dat zoiets ook niet ff dubbel gecheckt word, honderden/duizenden potjes met verkeerde labels 😂
Wordt meestal gecheckt maar niet altijd, is lopende band werk. Kan helaas ooit gebeuren.

Welke pre workout was dit? we hebben geen impact pre workout
Mijn excuses, ik bedoelde deze:
Advanced Pre Workout - Passion Fruit - 750 gram. High Impact pre-workout.

Verder maakt het natuurlijk niet uit aangezien het best logisch te bedenken is welke kolom klopt. Behalve dat lolletje om die labels ben ik altijd super tevreden over jullie :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven