MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.441
Mijn excuses, ik bedoelde deze:
Advanced Pre Workout - Passion Fruit - 750 gram. High Impact pre-workout.

Verder maakt het natuurlijk niet uit aangezien het best logisch te bedenken is welke kolom klopt. Behalve dat lolletje om die labels ben ik altijd super tevreden over jullie :)
ik geef deze ook even door, thx! ;)

Gaan de flavour drops er helemaal uit? Aangezien men nog maar één smaak kan kiezen

• Sad
Waarderingen: Onit
Collagen+ kan ik gewoon mengen met creatine smorgens neem ik aan? Dat maakt voor beide supps niet uit toch?

Even iets anders. Kom jij of iig je Lambo ook naar Utrecht toe voor Day1 world of cars? 🙂

T/m morgen 15% korting met de code XXL15, zag ik net voorbij komen.

• #40.447
Collagen+ kan ik gewoon mengen met creatine smorgens neem ik aan? Dat maakt voor beide supps niet uit toch?
Geen probleem. kan prima samen.
Even iets anders. Kom jij of iig je Lambo ook naar Utrecht toe voor Day1 world of cars? 🙂
Jazeker! weet niet precies wanneer deze nu op de planning staat. Al een paar keer uitgesteld.
T/m morgen 15% korting met de code XXL15, zag ik net voorbij komen.
Ja klopt! Back to the Gym!

8 of 9 of 10 juli jaarbeurs Utrecht 👌

Goede actie. Ik heb een mooi doosje met repen en monster red binnen vandaag :).

Sorry maar boh collagen+ type1 is echt goor om te drinken :D mensen hier die dit gebruiken? Hoe drinken jullie dit? Had wat pechen sap bij men water, dat maakt het drinkbaarder maar die vreemde smaak krijg je duidelijk niet zomaar weg.

Sorry maar boh collagen+ type1 is echt goor om te drinken :D mensen hier die dit gebruiken? Hoe drinken jullie dit? Had wat pechen sap bij men water, dat maakt het drinkbaarder maar die vreemde smaak krijg je duidelijk niet zomaar weg.
Misschien wat slimpie erbij?

Misschien wat slimpie erbij?
Het is zulke soort siroop dat ik gebruikt heb nu. Maar denk dat de peche gewoon erg weinig smaak heeft om de smaak van het collagen te verbergen.

Mss eens door men whey proberen, die smaakt goed en veel

• #40.455
Dat is de versie zonder smaak volgens mij? Die is eigenlijk bedoelt om te mengen met een eiwitshake bijvoorbeeld. Hebben we toegevoegd omdat PSV en FC Utrecht hierom vroegen. Daarom geen smaak, wordt gemengd bij de shake.

Dat is de versie zonder smaak volgens mij? Die is eigenlijk bedoelt om te mengen met een eiwitshake bijvoorbeeld. Hebben we toegevoegd omdat PSV en FC Utrecht hierom vroegen. Daarom geen smaak, wordt gemengd bij de shake.
Type1 is zonder smaak inderdaad voor huid,pezen. Ik ga deze volgende keer inderdaad door men shake proberen mengen. Zal vast een stuk aangenamer zijn :)

Type2 is vooral voor kraakbeen zag ik staan op de site.

Die grote pillendozen zijn echt top, kan ik eindelijk voor meerdere dagen alles klaarleggen :p
20220115_101933.jpg

• #40.458
Die grote pillendozen zijn echt top, kan ik eindelijk voor meerdere dagen alles klaarleggen :p
20220115_101933.jpg
Ja zijn superhandig! zelf verdeel ik de vitaminen per soort per vakje. Pak dan in de ochtend uit verschillende vakjes een tablet / capsule. maar zo kan het ook. Scheelt heel wat gedraai aan dekseltjes ;)

20220115_101933.jpg
Het enige wat ik zelf raar vind aan die dozen dat ze maar 6 rijen hebben in plaats van 7.
Vond zelf 1 week aan vakken logischer dan 6 dagen.

Terug
Naar boven