XXL Nutrition

Ybf 09

seagal

Huge Freak
Waardering
42
Zijn er al mensen die plannen hebben om mee te doen aan de YBF 09?

Ik ga iig meedoen voor het eerst.

Dit jaar gaan we er keihard tegen aan!

Ik weet dat het een beetje vroeg dag is.. maar toch ben ik erg benieuwd

Als ik mijn shape 2 maanden voor de artemis goed genoeg vind doe ik mee hetzelfde geld voor de wedstrijd in oktober van het ybf. Ik doe alleen mee als ik zelf denk dat ik er klaar voor ben! Ben benieuwd hoe je er bij zal gaan staan op de wedstrijd, ben je nog 21 zodra je aan de wedstrijd begint? En welke wil je pakken: artemis of nk?

Je weet het dus zeker seagal? ..

misschien misschien .. benen moet ik volop kunnen blijven aanpakken zonder blessures, misschien dat ik ze
dan op tijd (aardig) in verhouding heb.

Weet niet of ik het trek dat tijdens het dieeten er geen **** meer van me fysiek overblijft, als ik mezelf te klein
vind worden dan ga ik daar ook niet op het podium staan.

We hebben het in mijn geval dus over het NK.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb het over het NK.

ik kan helaas niet meer met de junioren meedoen. Maar daar maak ik me niet druk om.
Ik weet dat ik in een lage klasse terecht kom maar ach. Ik wil het gewoon een keer meegemaakt hebben.

Bij mij moet er ook nog heel veel gebeuren qua fysiek. met name benen. Maar ik ga er gewoon voor.

Me bf ligt nu nog heel hoog dus ben op dit moment aan het cutten tot 10% daarna clean bouwen.

@mass: ik weet het zeker. ik ben dit jaar wezen kijken en ondanks mijn stats denk ik dat ik er tussen moet kunnen staan.
Als mijn cut nu heel slecht verloopt zou ik nog kunnen gaan twijfelen maar dan nog zet ik door. BOEM

ben benieuwd wat ik overhou na me cut

Lijkt me gezellig als er meerdere dbbers staan

Laatst bewerkt:
Je weet het dus zeker seagal? ..

misschien misschien .. benen moet ik volop kunnen blijven aanpakken zonder blessures, misschien dat ik ze
dan op tijd (aardig) in verhouding heb.

Weet niet of ik het trek dat tijdens het dieeten er geen **** meer van me fysiek overblijft, als ik mezelf te klein

Niet zeuren gewoon doen, met die rug van je blaas je iedereen van het podium af :D!

@ seagel: Same here, wil het ook een keer meegemaakt hebben (liefst nog in de junioren klasse) maar ik wil wat moois tonen aan het publiek! En ik heb hetzelfde plan als jou, eerst cutten tot onder de 10% en dan clean verder bouwen.

Niet zeuren gewoon doen, met die rug van je blaas je iedereen van het podium af :D!

@ seagel: Same here, wil het ook een keer meegemaakt hebben (liefst nog in de junioren klasse) maar ik wil wat moois tonen aan het publiek! En ik heb hetzelfde plan als jou, eerst cutten tot onder de 10% en dan clean verder bouwen.

je hebt een prima fysiek kerel. Moet je zeker gaan lukken!

artemis cup? wat is dat voor n wedstrijd?

Ik ben benieuwd hoe ik er dan ongeveer bij sta. Kan nog enorm veel gebeuren tot volgend jaar. Maar als ik tevreden ben met mijn vooruitgang doe ik ook mee.

Volgens mij is jou BF al echt laag en dat houd je ook makkelijk vast toch zonder een of andere low carb dieet toch? Denk dat je dan nog makkelijk een paar procent kan zakken zonder al te veel schade op te lopen.

Artemis cup is ook van ybf. Maar dan een open wedstrijd (geen naturel status), dus dan zal je veelal tussen juicers staan. Deze wedstrijd is meestal rond april/mei..

Oke man, daar gaat mijn maat ook aan mee doen.
Tussen de juicers sta je ook op het NK. teminste wat ik laatst zo heb gezien.
Maak me er eigenlijk niet druk om, ieder doet zijn eigen ding

Laatst bewerkt:
Ik sta er weer 100% zeker..
Eerst in maart ff op de JBC staan en meteen de bulk in om groter als afgelopen jaar op de YBF te staan.

eej lul(seagal) jij komt echt niet in de fitness klasse hoor......

2009 nog niet maar heb al wel plannen voor 2010 haha, dan kan ik nog net met de junioren meedoen, maar ik kijk wel hoe het loopt, als ik erg veel zin krijg en tevreden ben met mijn fysiek dan ga ik ervoor in 2009 maar denk het niet..

@seagel

Ik ga natuurlijk niet voor de fitness meer..
Ik probeer echt groter te komen in 2009 zal een zeer grote bulk worden hihi.
Moet nog eens een log maken altijd leuk om terug te lezen.

Hopelijk :D Maar wil ik kunnen scoren moet ik dit ook kunnen met mijn benen :cool:

Volgens mij is jou BF al echt laag en dat houd je ook makkelijk vast toch zonder een of andere low carb dieet toch? Denk dat je dan nog makkelijk een paar procent kan zakken zonder al te veel schade op te lopen.

Houdt dit met me normale dieet goed vast, sowieso moeilijk om snel te stijgen in bodyfat,
hardgainer dat is iets wat zeker is. Doe nu ook geeneens cardio, afgezien het fietsen naar
de gym en het station.

Misschien toch ook ooit eens meedoen :P Enige wat mij weerhoud is plankenkoorts ... :(

Zal ik ook weer eens meedoen ? :D

Terug
Naar boven