MuscleMeat

ybf filpmje

leuk filmpie.

je hebt terecht gewonnen. de posigsprijs

zag er goed uit

ga zo door ;)

geil man, ryu, hoe je steeds zon kwart draai doet :D

Oooooww Dus Ryu is niet je echte naam?
Die jongen die eerste is geworden kan trouwens voor geen meter poseren...

3e naam ;)

tot welke leeftijd gaan de junioren?
Zeg aub 21 jaar:rolleyes:

Nielsjeeeee :D

Ziet er goed uit! Beetje vies dat het filmpje nu onder die danny zn naam staat.. heb het origineel niet kunnen zien, dat ging niet werken bij mij. Al met al: je hebt terecht de posing prijs gewonnen :)

Nielsjeeeee :D

Ziet er goed uit! Beetje vies dat het filmpje nu onder die danny zn naam staat.. heb het origineel niet kunnen zien, dat ging niet werken bij mij. Al met al: je hebt terecht de posing prijs gewonnen :)

hi schat, was me zus die je hoorde steeds haha.

Thanks xxx

Niels Rules!!!:D

Ik ontmoette deze Denny gister nog bij het stappen. Sympathieke gast en hij is erg enthousiast in wat ie doet. Vooral dat ie natural is en wil blijven :), wat een goede zaak is natuurlijk.

@Ryu: Het verbaasde me eigenlijk wel dat jij geen 1e bent geworden gezien die beelden en de foto's die je hier wel eens gepost hebt. En zoals gezegd terecht de poseerprijs gewonnen :thumbs:

Thanks bro, Ik zou ook wel de jury punten schema willen zien. Wil gewoon weten of ik er heel ver vanaf zat of heel dichtbij. Denny is hele aardige kerel, dus dan is het ook minder erg om 2e te worden.

Besides.. Mijn best posing is overall :D

Vind het maar vaag dat die denny heeft gewonnen...natuurlijk respect voor hem maar die gast heeft geen eens massa? Ok hij stond droog, maar hij is gewoon een ectotje met een beetje spieren en een laag vetpercentage. Klinkt miss hard maar zo zie ik het...ik vind het geen bodybuilding maarja...

Vind het maar vaag dat die denny heeft gewonnen...natuurlijk respect voor hem maar die gast heeft geen eens massa? Ok hij stond droog, maar hij is gewoon een ectotje met een beetje spieren en een laag vetpercentage. Klinkt miss hard maar zo zie ik het...ik vind het geen bodybuilding maarja...

Ik denk dat als je eenmaal aan de wedstrijdvoorbereidingen begint, je erg veel inlevert. En dat geld niet alleen voor de eerste prijs winnaar maar ook voor Ryu. Als je zijn eerder(of achteraf) genomen fotos vergelijken met zijn wedstrijd materiaal kun je het verschil ook zien.

Ik denk dat het wel wat kost om droog te kunnen staan.

Mooie prestaties, en good posing ;)

Greetz!

Je zult zeker wat inleveren...maar als je goede begeleiding hebt zal dit toch minimaal zijn. Ryu had sowieso moeten winnen alleen al omdat ie een stuk meer massa had. Als hij droger was geweest dan was hij zker eerste geworden. Wat meette jou armen op de wedstrijd Ryu? (om een indicatie te krijgen)

Dat bedoel ik...wat zal die Denny hebben gehad, 36-38cm? Jij had het gewoon verdiend jammer dat je niet iets droger was.

Ybf is mijn inziens gewoon een laag (en voor het nieuwe publiek uitermate teleurstellend) niveau, Ryu en nog wat jongens stonden daar gewoon niet op hun plaats, staken met kop en schouders boven de rest uit. Flink door gaan en op naar de volgende (serieuze?) wedstrijd!

Laatst bewerkt:
Daarom ben ik ook benieuwd wat de punten score was. Dan weet ik in iedergeval dat ik volgende keer droger moet komen :D

@Steph@n

Wat bedoel je precies met niet op mij plaats? Verkeerde klasse of wedstrijd? En waarom?

Thanks verder jongens! :D

Ik dacht dat ik in mijn vorige post al duidelijk aan gaf waarom je daar niet op je plaats stond Ryu ;)

En ik heb het niet eens eigenlijk over bepaalde klassen, het grootste gedeelte van het publiek kijkt daar niet eens naar, komt alleen maar om de "grote" jongens te zien...

Kijk Ryu, zo bijzonder vind ik je ook weer niet, alleen je hebt wel voldoende massa om als bodybuilder door het leven te gaan. Je stond op het podium en de mensen hadden zoiets van, ja, die jongen heeft wel flink getrained. En de meeste andere, zoals 50 dollar al zo mooi aangaf waren gewoon (vergeleken met...) scrale ecto's die veeeel te snel al wedstrijden willen "draaien" om puur te zeggen van, "ik doe aan wedstrijden"

Laatst bewerkt:

Je kunt ook overdrijven gozer, het woord ecto is zowieso niet op z'n plaats en ik heb juist het idee dat zijn armen (icm schouders en borst) voor de juri de punten waren waarop ze hem als winnaar verkozen hebben.
Niettemin heb ik het idee dat Ryu meer overall massa en betere verhoudingen had waarom ie had moeten winnen.

magoed, t lijkt bijna een pro-discussie dit :p

Terug
Naar boven