MuscleMeat

ybf filpmje

Je kunt ook overdrijven gozer, het woord ecto is zowieso niet op z'n plaats en ik heb juist het idee dat zijn armen (icm schouders en borst) voor de juri de punten waren waarop ze hem als winnaar verkozen hebben.
Niettemin heb ik het idee dat Ryu meer overall massa en betere verhoudingen had waarom ie had moeten winnen.

magoed, t lijkt bijna een pro-discussie dit :p

Juist, dus even met de beentjes op de grond weer allemaal.

Vind het maar vaag dat die denny heeft gewonnen...natuurlijk respect voor hem maar die gast heeft geen eens massa? Ok hij stond droog, maar hij is gewoon een ectotje met een beetje spieren en een laag vetpercentage. Klinkt miss hard maar zo zie ik het...ik vind het geen bodybuilding maarja...

Ik denk ook dat het allemaal wat minder lijkt zo op het filmpje want volgens mij als 1 van die gasten voor je staat zijn ze toch wel aardig groot.

Net zo als een foto daar lijk je 9 van de 10 keer ook kleiner op;)

Ik denk ook dat het allemaal wat minder lijkt zo op het filmpje want volgens mij als 1 van die gasten voor je staat zijn ze toch wel aardig groot.

Net zo als een foto daar lijk je 9 van de 10 keer ook kleiner op;)

Ben je wel eens op zo'n wedstrijd geweest?

Wat een geouwehoer hier.. Op t podium lijk je gewoon een stuk kleiner..
Echt wel dikke respect voor ryu.. Het is ook bodybuilding als je geen 130kg bent...

Wat een geouwehoer hier.. Op t podium lijk je gewoon een stuk kleiner..
Echt wel dikke respect voor ryu.. Het is ook bodybuilding als je geen 130kg bent...

Lief dat je dit meldt, alleen daar gaat het nu niet om, het verschil was te groot.

Uiteraard respect voor Ryu, helemaal niets tegen die jongen zelfs, hij is een voorbeeld voor de rest daar.

Tussen ryu, danny en de rest? :P

+ ik reageerde op 50.. die het geen bodybuilding vindt.

Het is absoluut bodybuilding inderdaad, de verwachtingen van veel mensen zijn te groot... alleen dit wordt versterkt doordat er dan jongens tussen staan die wel aan de verwachtingen voldoen, dit aantal is jammer genoeg zo weinig. Dat is het hele verhaal.

ik heb echt respect voor die jonge gasten hoor. Je hoeft idd net als Dvo al aangeeft geen zwaargewicht te zijn om aan bodybuilding te doen. Je levert als natural echt heel veel in om echt goed droog te komen. Ik spreek nu uit ervaring. Op 12% dacht ik ook echt buff te zijn maar hoe lager ik nu kom met mn bf hoe smaller ik word.

Ik snap steph@n wel.

Het niveau verschil tussen mij en bijvoorbeeld MR Big is idioot groot. Mr big doet met zijn freaky lichaam echt het hoge niveau eer aan. Ik koos liever voor de natural manier , omdat ik er maar deels voor leef.

Ik vind gruwelijk mooi om mensen van mijn leeftijd op zo niveau te zien! :thumbs:

Ik snap steph@n wel.

Het niveau verschil tussen mij en bijvoorbeeld MR Big is idioot groot. Mr big doet met zijn freaky lichaam echt het hoge niveau eer aan. Ik koos liever voor de natural manier , omdat ik er maar deels voor leef.

Ik vind gruwelijk mooi om mensen van mijn leeftijd op zo niveau te zien! :thumbs:

Je snapt mij niet Ryu, jullie lezen alleen maar wat jullie willen lezen, echt.. Op de 1 of andere manier wordt telkens net dat gene uit je post gefilterd wat nou net niet de bedoeling is.
Alleen de laatste regel uit een laatste post wordt gelezen, de rest valt weg / treed er alzheimer op.

Ik maak geen vergelijking tussen jou en een jongen als Mr Big, ik vergelijk je met andere jongens die die zelfde dag naast je stonden.. Dat zeg ik 3 keer... waarom dan nog zo'n reactie..???

Laatst bewerkt:
super poseerroutine ryu echt top ;)

Je snapt mij niet Ryu, jullie lezen alleen maar wat jullie willen lezen, echt.. Op de 1 of andere manier wordt telkens net dat gene uit je post gefilterd wat nou net niet de bedoeling is.
Alleen de laatste regel uit een laatste post wordt gelezen, de rest valt weg / treed er alzheimer op.

Ik maak geen vergelijking tussen jou en een jongen als Mr Big, ik vergelijk je met andere jongens die die zelfde dag naast je stonden.. Dat zeg ik 3 keer... waarom dan nog zo'n reactie..???

OKee man, verkeerde begrepen dan. Het is en blijft internet. Relaxed :thumbs:

ff een vraagje, traint denny dijkstra thuis :S?

voornamelijk in de sportschool, maar hij heeft een hoop spul thuis zo schijnt.

Ybf is gewoon een laag (en voor het publiek uitermate teleurstellend) niveau

jaaa tuurlijk joh daarom een uitverkocht huis en ieder jaar meer opkomst....
pppfff wie ben jij om te oordelen!!!

Ybf is gewoon een laag (en voor het publiek uitermate teleurstellend) niveau

jaaa tuurlijk joh daarom een uitverkocht huis en ieder jaar meer opkomst....
pppfff wie ben jij om te oordelen!!!

Waarom qoute je nooit iemand? is imo makkelijker, ook om de post terug te vinden.

ik vind jou ook niet zo duidelijk hoor... probeer wat duidelijker te zijn dan...;)

Het is heel moeilijk om zo droog te staan als Ryu en dan ook nog massa overhouden... het lijkt echt niet alleen op fitness hoor...

Terug
Naar boven