AndroidHealthClinic

ybf filpmje

Re: ybf filmpje

Daarom ben ik ook benieuwd wat de punten score was. Dan weet ik in iedergeval dat ik volgende keer droger moet komen

joww ryu, ja zou inderdaad beter zijn.. als we dat te wete zoude kome. Miss kunne we ff maile na de ybf ofsoh.. btw van mij was 41 dus jij had idd meer massa mjah ben nog ma 17 ik kan nog 4 jaar meedoen met juniore en massa komt pas op latere leeftijd toch ma ben in ieder geval hard aan 't traine en eten voor volgend jaar dusse miss dat'k volgend jaar nog wa massa derbij heb

@ juniormob: Ja klopt je moet als naturel echt veel inlevere om droog kome te staan.. heb gewoon echt ontzettend zwaar gedieet.. en heb normaal ook meer massa.. ma door dat dieete.. wordt je gewoon zoveel smaller.. haha ben nou ook weer 7 kilo aangekome begin weer dik te worde mjah train'k der nog wel af paar maande voor de wedstrijd

Jullie lullen teveel.........ga trainen!!

Junioren Athletic klasse NK 06 Beverwijk

Hallo Junioren van de Athletic klasse,

Ik heb deze post en de discussie even doorgelezen.
Hoop tam tam om niets. Het blijft tenslotte een jurysport en je komt altijd je meerdere tegen op het podium. Alle atleten hebben een voorbereiding gedaan en er voor gezorgd dat zij naar de wedstrijd pieken. Dit is een moment opname waar alles vanaf hangt. respect dus voor alle atleten, zonder nummer 3,4,5,enz zou er geen top 3 onstaan. Ook zij hebben er hard voor getraint en gedieet. ryu heeft terecht de best posing prijs gewonnen en weet zich meer als goed te presenteren. Uiteindelijk gaat het om het totaal plaatje en kan de een net iets in het voordeel zijn. Punten verschil tussen nummer 1 Denny Dijkstra en Ryu waren nihil Denny won uiteindelijk met een totaal van 14 punten en Niels werd 2e met 17 punten. Patrick vd Molen werd 3e met 20 punten en Menno Hilbers 4e met 30 punten in deze klasse. Als de ybf site weer online is worden de jurysheets gepubliceerd. Zijn er nog vragen mail dan even naar ybf@planet.nl dan krijg je zeker antwoord. iedereen succes met de voorbereidingen.
En tot ziens in Beverrijk op 14 oktober.

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Laatst bewerkt door een moderator:
relax voor de reactie ybf :), heldert vast wel wat op voor de jongens, verdiene ze ook naa zo een peuke prestatie en al dat harde werk."NIELSJEUH!!!" je hebt die posing met veel verdienste gewonnen, je leek wel alsof je nooit niets anders hebt gedaan. Alles was af, heel vlot en met veel gratie :D! vet respect, ook voor de winnaar! :).

Hallo Junioren van de Athletic klasse,

Ik heb deze post en de discussie even doorgelezen.
Hoop tam tam om niets. Het blijft tenslotte een jurysport en je komt altijd je meerdere tegen op het podium. Alle atleten hebben een voorbereiding gedaan en er voor gezorgd dat zij naar de wedstrijd pieken. Dit is een moment opname waar alles vanaf hangt. respect dus voor alle atleten, zonder nummer 3,4,5,enz zou er geen top 3 onstaan. Ook zij hebben er hard voor getraint en gedieet. Niels heeft terecht de best posing prijs gewonnen en weet zich meer als goed te presenteren. Uiteindelijk gaat het om het totaal plaatje en kan de een net iets in het voordeel zijn. Punten verschil tussen nummer 1 Denny Dijkstra en Niels waren nihil Denny won uiteindelijk met een totaal van 14 punten en Niels werd 2e met 17 punten. Patrick vd Molen werd 3e met 20 punten en Menno Hilbers 4e met 30 punten in deze klasse. Als de ybf site weer online is worden de jurysheets gepubliceerd. Zijn er nog vragen mail dan even naar ybf@planet.nl dan krijg je zeker antwoord. iedereen succes met de voorbereidingen.
En tot ziens in Beverrijk op 14 oktober.

Met sportieve groet,
Your Body Federation
Diana Kamies;)

Kijk!! Hier heb ik wat aan! Toppie Diana!! thanks :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
t*ring ryu jij gaat zeker ver komen..en de rest van de jongens ook top gedaan uiteraard

ik vind de fysieken best tegenvallen.. had meer verwacht

je moet er geen delfzijl of mr holland van verwachten nee.

ow dan zal daar mn fout wel liggen ;)

Vind het onterecht dat ie gewonnen heeft.. Helemaal als je dit filmpie ziet:

[googlevideo]2261940567307810452&esrc=gvpl&ev=v&q=denny+dijkstra&vidurl=http://video.google.com/videoplay%3Fdocid%3D2261940567307810452%26q%3Ddenny%2Bdijkstra&usg=AL29H23H1h-Hm2U7vqgh0HLFyHe_wEAEXQ[/googlevideo]

Toch wel mooie fysieken vind ik.. terecht dat de posingaward naar ryu ging.

Terug
Naar boven