AndroidHealthClinic

عيد الفطر

Status
Niet open voor verdere reacties.

wazzup

Gargantuan Beast
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.446
Lengte
1m89
Het Suikerfeest of het Kleine Feest (Arabisch: عيد الفطر, `id-oel-fitr, Indonesisch: Idul Fitri of Lebaran, Turks: Şeker Bayramı of Ramazan Bayramı) is een islamitisch feest waarop het einde van de maand ramadan gevierd wordt. Het Arabische id-oel-fitr betekent "feestdag ter gelegenheid van het breken (van het vasten)".

Nou gefeliciteerd dan maar he of wat maar juiste manier is om elkaar toe te wensen bij het beëindigen van de ramadan. Respect voor het volhouden.

En nou weer vreten tot je uit elkaar knalt.

2hzsop0.gif

Eid mubarek vrienden;)

Jippie dat betekent dat een bioscoop voorlopig verboden terrein is

Islamisering van dbb!

:rolleyes:

En vreten jongens! Bismillahir rahmanir rahiem.

Oo die onzin is weer over....

joepie laat de rellen nu weer beginnen nu ze weer overdag mogen eten gaat de criminaliteit weer door een onverklaarbare wijze de hoogte in...

Voor mij had het gerust nog 2 maand langer mogen duren.

oh please.. kom niet af met die "respect" zever..

oh please.. kom niet af met die "respect" zever..

Indd, respect als je het vol houdt terwijl het eigenlijk niet hoeft, maar die mensen zijn 't zo hard verplicht dat het even zwaar is als elke dag vroeg op staan of elke dag naar het gezeik van je vriendin te luisteren.

Was weer een leuk en gezellige afsluiting toch?

Politie zet zestig jongeren uit bioscoop
Uitgegeven: 20 september 2009 22:25
Laatst gewijzigd: 20 september 2009 22:34

AMSTERDAM - De politie heeft zondagavond een groep van zo'n zestig jongeren uit een bioscoopzaal van Pathé De Munt in Amsterdam gezet en drie jongeren aangehouden. Dat heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt.
De circa zestig jongeren hadden zich 'lastig gedragen', waardoor andere bioscoopgangers de film niet meer goed konden volgen. De jongeren die zich vervelend gedroegen, zijn de bioscoop uit gezet.

Drie jongeren zijn aangehouden. Een maakte zich schuldig aan belediging, een ander aan verstoring van de openbare orde en een derde aan vernieling.

Nadat de jongeren de bioscoop uit waren gezet, zijn ze weggegaan. Volgens de politiewoordvoerder zijn er voor zover hem bekend geen andere problemen in Amsterdam.

http://www.nu.nl/algemeen/2086053/politie-zet-zestig-jongeren-bioscoop.html

Ik was in de Munt voor een film zo rond een uurtje of 15.00. Toen ook al een en al ellende van Marokkaanse jochies die gelegenheid aangrepen om weer eens lekker de boel verzieken. En dan was dit nog de groep 12 t/m 15 jaar. Daarvoor waren 3 man van Pathe continu tijdens de film de boel die jochies te corrigeren.

Tsja, en zich maar afvragen waarom ze zo'n slechte naam hebben...

Was weer een leuk en gezellige afsluiting toch?

http://www.nu.nl/algemeen/2086053/politie-zet-zestig-jongeren-bioscoop.html

Ik was in de Munt voor een film zo rond een uurtje of 15.00. Toen ook al een en al ellende van Marokkaanse jochies die gelegenheid aangrepen om weer eens lekker de boel verzieken. En dan was dit nog de groep 12 t/m 15 jaar. Daarvoor waren 3 man van Pathe continu tijdens de film de boel die jochies te corrigeren.

Tsja, en zich maar afvragen waarom ze zo'n slechte naam hebben...

Er staat niet bij dat het Marokkanen waren, maar goed, 60 man, duidelijk Marokkanen, want ik kan nu niet even zo 60 man uitkiezen om mee te gaan naar de film, of het moet met je klas of iets dergelijks zijn.

Wat een lafaards zijn het toch ook.

Maar weinig moslims op de plek waar ik werkte die zich eraan hielden hahaha. Enne ach als het bewolkt is ziet Allah het toch niet?:lol::laugh:

ik sla ramadan meestal over en begin bij het suikerfeest:meal:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven