Fitness Seller

عيد الفطر

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat niet bij dat het Marokkanen waren, maar goed, 60 man, duidelijk Marokkanen, want ik kan nu niet even zo 60 man uitkiezen om mee te gaan naar de film, of het moet met je klas of iets dergelijks zijn.

Wat een lafaards zijn het toch ook.

Ik zat er tussen en bij het naar buiten liepen stond ook dat hele gebied voor de Munt er mee vol. Dus neem maar van mij aan dat het wel onze vriendelijke Marokkaanse medeburgers waren.

Begonnen je handen niet te jeuken MrJ?

Nee, als volwassen vent 12 jarigen slaan schiet ook niet op. Het is alleen jammer om te zien dat dit een jaarlijks terugkerend fenomeen aan 't worden is. En de oplossing hiervoor? Ik heb helaas echt geen idee...

Ik denk dat die gasten gewoon een filmpje wilden meepikken.

Nee, als volwassen vent 12 jarigen slaan schiet ook niet op. Het is alleen jammer om te zien dat dit een jaarlijks terugkerend fenomeen aan 't worden is. En de oplossing hiervoor? Ik heb helaas echt geen idee...

Genocide

Zelfs de navigation links voor de pagina's staan achterstevoren. :woot:

Bekjam heeft z'n buikje rondgegeten iig, ook al deed ik niet aan Ramadan. :thumbup:

Spul valt niet te vreten maar veel plezier ermee.

Hangt er vanaf. Heb ooit eens uit beleefdheid zo'n suikergebakje gegeten en daarna 10 minuten boven de wc gehangen.

Tasergun!

Heb een keer die groene shizzle gegeten, was best te pruimen!
baklava_start.jpg

kan een moderator de titel veranderen het is geen ****ing marokkoforum. Gefeliciteerd, nu kunnen jullie weer 11 maanden lang terroriseren.

Om dan ook eens aardig te zijn....

Ik wens alle moslims een heel gezellig feest met heel veel en lekker eten (liefst met rattengif erin)

:D

kan een moderator de titel veranderen het is geen ****ing marokkoforum. Gefeliciteerd, nu kunnen jullie weer 11 maanden lang terroriseren.
Je moet minstens een maand op het forum zitten om überhaupt wat te willen, probeer het later nog eens een keer. :thumbup:

Ta Bon Diamec !!!

fijn suikerfeest moslimbro's

أمك عاهرة

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven