XXL Nutrition

عيد الفطر

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ali zit in een gat. Wat we niet weten is dat januari komt. Januari werken aan een drol op zijn hoofd. Terwijl in januari de kop boven de Fatima lepel kak in de k*t van Samira. Samira had honger, maar kon niet eten vanwege de Ramadan. Waarom is het gesteld een pruim in haar k*t. Misschien dacht ze dat haar k*t zou worden geabsorbeerd pruim. Dit was niet het geval, en zo ver van de pruim k*t samiras Fatima probeert te vissen. Hij zegt in januari wat ik wil domme mensen. Bacon extra voor u Ali. Naast dat u het recht hebben.

Klinkt wel lekkah maar ik snap er geen hol van.???

IK ga kapot van het lachen....:D:roflol:

daero kulta Samira?

:D:D:roflol::roflol:

gaat echt nergens over

Het zijn gewoon die k*t marokkaantjes.... niks meer niks minder.
Vaak doen die niks aan de rammadan maar wel lekker hypocriet meedoen met het suikerfeest. Weinig met Islam te maken meer met die verdorven k*t cultuur in die "pret wijken"
Mja, ik kan er wel inkomen dat andere allochtonen (bijv. van andere rassen) er ook niet op zitten te wachten om in verband gebracht te worden met negatief nieuws als het in realiteit louter om 'marokkaantjes' gaat. Maar ja zeg dan idd gewoon marokkaanse jongeren. Ik zie niet in waarom de negatieve connotatie naar alle jongeren moet gebracht worden als het puur om jongeren van bepaalde afkomst gaat. Een kat een kat durven noemen zeg ik altijd. En als je een probleem niet durft definiëren, hoe kan je het dan aanpakken? Nederlandse jongeren gooien niet met stenen naar politie, dus waarom dan vaag doen in je diagnose van het probleem. Typisch politiek correct geleuter.

Ali zit in een gat. Wat we niet weten is dat januari komt. Januari werken aan een drol op zijn hoofd. Terwijl in januari de kop boven de Fatima lepel kak in de k*t van Samira. Samira had honger, maar kon niet eten vanwege de Ramadan. Waarom is het gesteld een pruim in haar k*t. Misschien dacht ze dat haar k*t zou worden geabsorbeerd pruim. Dit was niet het geval, en zo ver van de pruim k*t samiras Fatima probeert te vissen. Hij zegt in januari wat ik wil domme mensen. Bacon extra voor u Ali. Naast dat u het recht hebben.

Klinkt wel lekkah maar ik snap er geen hol van.???

:roflol:!!!

علي يجلس في حفرة. ما لا نعرفه هو ان يناير هو المقبلة. يناير يعمل على شخص غبي علي رأسه. بينما في كانون الثاني لرئيس علي فاطمة ملعقة مؤخرة السفينة في العضو التناسلي النسوي من سميرة. سميرة كان يشعر بالجوع ولكن لا يمكن ان يأكل بسبب شهر رمضان. لماذا هي وضعت برقوق في العضو التناسلي النسوي لها. ربما ظنت أن العضو التناسلي النسوي لها سوف تستوعب البرقوق. لم يكن هذا هو الحال ، وحتى الآن البرقوق من العضو التناسلي النسوي samiras فاطمة تحاول الأسماك. ويقول علي يناير ما أحب شخص غبي. لحم الخنزير المقدد اضافية بالنسبة لك علي. إضافة إلى أنه لديك الحق علي.

google translate http://translate.google.com/translate_t#, alleen wordt het meeste niet goed vertaald

Flauw en childish.

علي يجلس في حفرة. ما لا نعرفه هو ان يناير هو المقبلة. يناير يعمل على شخص غبي علي رأسه. بينما في كانون الثاني لرئيس علي فاطمة ملعقة مؤخرة السفينة في العضو التناسلي النسوي من سميرة. سميرة كان يشعر بالجوع ولكن لا يمكن ان يأكل بسبب شهر رمضان. لماذا هي وضعت برقوق في العضو التناسلي النسوي لها. ربما ظنت أن العضو التناسلي النسوي لها سوف تستوعب البرقوق. لم يكن هذا هو الحال ، وحتى الآن البرقوق من العضو التناسلي النسوي samiras فاطمة تحاول الأسماك. ويقول علي يناير ما أحب شخص غبي. لحم الخنزير المقدد اضافية بالنسبة لك علي. إضافة إلى أنه لديك الحق علي.

google translate http://translate.google.com/translate_t#, alleen wordt het meeste niet goed vertaald
Zielig figuur, irl heeft ook zeker iedereen een hekel aan je?

Domste topic van deze maand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven