MuscleMeat

Yeah ITIL Foundation Certificaat binnen :)

Frenkpie

Massive Warrior
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
Doe HBO Bedrijfskundige Informatica en we hadden les gehad in ITIL (Information Technology Information Library). Als je wilde kon je een officieel ITIL Foundation examen doen van Exin.

Je moest dan 70 euro dokken (normaal 140) en dan kregen we op school een examen. Wanneer je dat gehaald had kreeg je én de studiepunten van school en een IT service management (ITIL) certificaat :D

Vanmorgen de examen gedaan en gehaald met 34/40 vragen goed (26 was minimum)

Weer een papiertje erbij :cool:

natuurlijk karma rondje van mij :P

gefeliciteerd kerel :D

Gefeliciteerd! ITIL is bij ons een vereiste om te werken, dus je bent welkom! :)

feli bro:)

feli!

Gefeliciteerd bro!! Ik heb zelf volgende week een tentamen over Service Delivery ;)

Netjes :D:thumb:

Van harte! Wat kun je ermee? Computeren?

:stupid:

congratz frenk

• Topic Starter Topic Starter
Van harte! Wat kun je ermee? Computeren?

meer geld vragen als ik ga werken :P ITIL is een service management methode: hoe deel je processen van een IT dienstverlener zo optimaal mogelijk in met welke taken en verantwoordelijkheden per manager.

Is wel handig als je later in de IT gaat werken he ;)

Gefeliciteerd! ITIL is niet mijn favoriet :kots:
Erg netjes...

Feli kerel!

Netjes, goed gedaan!

Gozer.. Itil Foundations stelt helemaal niks voor man.. heb het een paar jaar geleden ook gehaald en amper m´n boek open gedaan (waar ik toen werkte werden ze oppeens `ITIL gecertificeert` (net echt) en iedereen moest het halen... eentje heeft het niet in één keer gehaald en was natuurlijk het pispaaltje van de afdeling...

Maar desalniettemin gefeliciteerd!! een beetje interessant lopen doen :D

Terug
Naar boven