duc26
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
naar aanleiding van enkele enquête resultaten ga ik ervan uit ,wat ik langer vermoedde, dat er een heel aantal onder ons het ganse jaar "on" blijven..
Helaas vind je hiervan zelden een log of schema van terug.
Vind zelf dat een ganse tijd on blijven vrij geavanceerd is (ook omwille van het feit dat men hier ook HGH, IGF-1, slin gebruik etc zal tegenkomen) vandaar mijn keuze om dit onder "geavanceerde discussie en schema's" te plaatsen. Ook omdat ik niet wil dat jan en alleman of first time users verkeerde ideeën zouden krijgen door ervan uit te gaan dat dit een normale zaak is..
soit, ben zelf 31j, heb de keuze gemaakt dus daarover gaat dit niet.
Uit gebrek aan veel vb-schema's zal het wat wikken en wegen worden en kan mn schema aangepast worden aangezien ik van plan ben om altijd naar mn lichaam te blijven luisteren of nieuwe ontwikkelingen in te passen.
Ben intussen on van begin mei en maak nog steeds goede progressie.
Mijn schema zal ik laten starten van begin vorige week aangezien dat relevant is.
Eerst het schema, vervolgens de uitleg..
w 1-20 test enanthate 750 mg
w 1-6 NPP EOD 200 mg (gemiddeld dus 700mg)
w 7-20 EQ 750 of 1000mg (moet ik nog bekijken)
w1-4,9-12 en 17-20 oxy 100mg of dboll 40mg of combi van 50/30
vervolgens een "rustpauze"
w 21-26 test enanthate 250 mg
dan deel 2
w 27-34 test enanthate 750 mg
w 27-34 parabolan 225 mg
w 27-34 anavar 80 mg
vervolgens weer een gelijkaardige rustpauze van zes weken
hierna of hetzelfde of weer enkele compounds veranderen
de niet AAS:
*hele jaar HGH 5iu (5/2), ga ik eventueel optrekken naar 10iu (afhankelijk van portemennee..
) samen met T4
*slin 4 weken on/off aan 10iu post-workout
*arimidex bij NPP use of elders indien nodig
*bromo bij NPP (al steekt dit mij al tegen, voel me er niet denderend bij)
*HCG om de 4à5 weken
niet gepland maar wel eventueel te doen bij lotto-winst: (niet dat deze producten megaduur zijn, maar de rest is al prijzig genoeg en die staan gewoon hoger op mn prioriteitenlijst, vandaar..)
Melatonan II, igf 1
uitleg:
-test is dus mijn basis gedurende de hele tijd..wissel niet af met prop of sustanon omdat ik de androgene korte esthers mijd (genre trenbolone ace, test prop en masteron prop)
-heb ruimte gelaten tussen mijn twee 19-nor producten (npp en para) omdat ik geen libidocrash wil, ook al is dat misschien een overroepen risico. NPP is vrij hoog gedoseerd in vergelijking met de "magere" 225mg van de para maar dat is omdat ik de sides van androgene middelen zoveel mogelijk wil mijden, ook al weet ik dat dat de krachtigste zijn. Uit ervaring weet ik dat trenbolone veel sides geeft bij mij.
-verder doe ik om de drie maanden een bloedcheck die mn programma eventueel zal aanpassen.
heb dit programma zelf opgesteld uit mn persoonlijke ervaring met producten en mn eigen doelstellingen
ik hoop dat er nu nog andere "hardcore year round users" hun programmaatje willen toelichten...
geef gerust je mening, wel inhoudelijk houden liefst!!!
Helaas vind je hiervan zelden een log of schema van terug.
Vind zelf dat een ganse tijd on blijven vrij geavanceerd is (ook omwille van het feit dat men hier ook HGH, IGF-1, slin gebruik etc zal tegenkomen) vandaar mijn keuze om dit onder "geavanceerde discussie en schema's" te plaatsen. Ook omdat ik niet wil dat jan en alleman of first time users verkeerde ideeën zouden krijgen door ervan uit te gaan dat dit een normale zaak is..
soit, ben zelf 31j, heb de keuze gemaakt dus daarover gaat dit niet.
Uit gebrek aan veel vb-schema's zal het wat wikken en wegen worden en kan mn schema aangepast worden aangezien ik van plan ben om altijd naar mn lichaam te blijven luisteren of nieuwe ontwikkelingen in te passen.
Ben intussen on van begin mei en maak nog steeds goede progressie.
Mijn schema zal ik laten starten van begin vorige week aangezien dat relevant is.
Eerst het schema, vervolgens de uitleg..

w 1-20 test enanthate 750 mg
w 1-6 NPP EOD 200 mg (gemiddeld dus 700mg)
w 7-20 EQ 750 of 1000mg (moet ik nog bekijken)
w1-4,9-12 en 17-20 oxy 100mg of dboll 40mg of combi van 50/30
vervolgens een "rustpauze"
w 21-26 test enanthate 250 mg
dan deel 2
w 27-34 test enanthate 750 mg
w 27-34 parabolan 225 mg
w 27-34 anavar 80 mg
vervolgens weer een gelijkaardige rustpauze van zes weken
hierna of hetzelfde of weer enkele compounds veranderen
de niet AAS:
*hele jaar HGH 5iu (5/2), ga ik eventueel optrekken naar 10iu (afhankelijk van portemennee..
) samen met T4 *slin 4 weken on/off aan 10iu post-workout
*arimidex bij NPP use of elders indien nodig
*bromo bij NPP (al steekt dit mij al tegen, voel me er niet denderend bij)
*HCG om de 4à5 weken
niet gepland maar wel eventueel te doen bij lotto-winst: (niet dat deze producten megaduur zijn, maar de rest is al prijzig genoeg en die staan gewoon hoger op mn prioriteitenlijst, vandaar..)
Melatonan II, igf 1
uitleg:
-test is dus mijn basis gedurende de hele tijd..wissel niet af met prop of sustanon omdat ik de androgene korte esthers mijd (genre trenbolone ace, test prop en masteron prop)
-heb ruimte gelaten tussen mijn twee 19-nor producten (npp en para) omdat ik geen libidocrash wil, ook al is dat misschien een overroepen risico. NPP is vrij hoog gedoseerd in vergelijking met de "magere" 225mg van de para maar dat is omdat ik de sides van androgene middelen zoveel mogelijk wil mijden, ook al weet ik dat dat de krachtigste zijn. Uit ervaring weet ik dat trenbolone veel sides geeft bij mij.
-verder doe ik om de drie maanden een bloedcheck die mn programma eventueel zal aanpassen.
heb dit programma zelf opgesteld uit mn persoonlijke ervaring met producten en mn eigen doelstellingen
ik hoop dat er nu nog andere "hardcore year round users" hun programmaatje willen toelichten...

geef gerust je mening, wel inhoudelijk houden liefst!!!
Laatst bewerkt: