Fitness Seller

year round on: schema

duc26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
naar aanleiding van enkele enquête resultaten ga ik ervan uit ,wat ik langer vermoedde, dat er een heel aantal onder ons het ganse jaar "on" blijven..
Helaas vind je hiervan zelden een log of schema van terug.
Vind zelf dat een ganse tijd on blijven vrij geavanceerd is (ook omwille van het feit dat men hier ook HGH, IGF-1, slin gebruik etc zal tegenkomen) vandaar mijn keuze om dit onder "geavanceerde discussie en schema's" te plaatsen. Ook omdat ik niet wil dat jan en alleman of first time users verkeerde ideeën zouden krijgen door ervan uit te gaan dat dit een normale zaak is..

soit, ben zelf 31j, heb de keuze gemaakt dus daarover gaat dit niet.
Uit gebrek aan veel vb-schema's zal het wat wikken en wegen worden en kan mn schema aangepast worden aangezien ik van plan ben om altijd naar mn lichaam te blijven luisteren of nieuwe ontwikkelingen in te passen.

Ben intussen on van begin mei en maak nog steeds goede progressie.
Mijn schema zal ik laten starten van begin vorige week aangezien dat relevant is.
Eerst het schema, vervolgens de uitleg..;)

w 1-20 test enanthate 750 mg
w 1-6 NPP EOD 200 mg (gemiddeld dus 700mg)
w 7-20 EQ 750 of 1000mg (moet ik nog bekijken)

w1-4,9-12 en 17-20 oxy 100mg of dboll 40mg of combi van 50/30

vervolgens een "rustpauze"
w 21-26 test enanthate 250 mg
dan deel 2

w 27-34 test enanthate 750 mg
w 27-34 parabolan 225 mg
w 27-34 anavar 80 mg

vervolgens weer een gelijkaardige rustpauze van zes weken
hierna of hetzelfde of weer enkele compounds veranderen

de niet AAS:
*hele jaar HGH 5iu (5/2), ga ik eventueel optrekken naar 10iu (afhankelijk van portemennee..:p) samen met T4
*slin 4 weken on/off aan 10iu post-workout
*arimidex bij NPP use of elders indien nodig
*bromo bij NPP (al steekt dit mij al tegen, voel me er niet denderend bij)
*HCG om de 4à5 weken

niet gepland maar wel eventueel te doen bij lotto-winst: (niet dat deze producten megaduur zijn, maar de rest is al prijzig genoeg en die staan gewoon hoger op mn prioriteitenlijst, vandaar..)
Melatonan II, igf 1

uitleg:
-test is dus mijn basis gedurende de hele tijd..wissel niet af met prop of sustanon omdat ik de androgene korte esthers mijd (genre trenbolone ace, test prop en masteron prop)
-heb ruimte gelaten tussen mijn twee 19-nor producten (npp en para) omdat ik geen libidocrash wil, ook al is dat misschien een overroepen risico. NPP is vrij hoog gedoseerd in vergelijking met de "magere" 225mg van de para maar dat is omdat ik de sides van androgene middelen zoveel mogelijk wil mijden, ook al weet ik dat dat de krachtigste zijn. Uit ervaring weet ik dat trenbolone veel sides geeft bij mij.
-verder doe ik om de drie maanden een bloedcheck die mn programma eventueel zal aanpassen.

heb dit programma zelf opgesteld uit mn persoonlijke ervaring met producten en mn eigen doelstellingen

ik hoop dat er nu nog andere "hardcore year round users" hun programmaatje willen toelichten...;)

geef gerust je mening, wel inhoudelijk houden liefst!!!

Laatst bewerkt:
naar aanleiding van enkele enquête resultaten ga ik ervan uit ,wat ik langer vermoedde, dat er een heel aantal onder ons het ganse jaar "on" blijven..
Helaas vind je hiervan zelden een log of schema van terug.
Vind zelf dat een ganse tijd on blijven vrij geavanceerd is (ook omwille van het feit dat men hier ook HGH, IGF-1, slin gebruik etc zal tegenkomen) vandaar mijn keuze om dit onder "geavanceerde discussie en schema's" te plaatsen. Ook omdat ik niet wil dat jan en alleman of first time users verkeerde ideeën zouden krijgen door ervan uit te gaan dat dit een normale zaak is..

soit, ben zelf 31j, heb de keuze gemaakt dus daarover gaat dit niet.
Uit gebrek aan veel vb-schema's zal het wat wikken en wegen worden en kan mn schema aangepast worden aangezien ik van plan ben om altijd naar mn lichaam te blijven luisteren of nieuwe ontwikkelingen in te passen.

Ben intussen on van begin mei en maak nog steeds goede progressie.
Mijn schema zal ik laten starten van begin vorige week aangezien dat relevant is.
Eerst het schema, vervolgens de uitleg..;)

w 1-20 test enanthate 750 mg
w 1-6 NPP EOD 200 mg (gemiddeld dus 700mg)
w 7-20 EQ 750 of 1000mg (moet ik nog bekijken)

w1-4,9-12 en 17-20 oxy 100mg of dboll 40mg of combi van 50/30

vervolgens een "rustpauze"
w 21-26 test enanthate 250 mg
dan deel 2

w 27-34 test enanthate 750 mg
w 27-34 parabolan 228 mg
w 27-34 anavar 80 mg

vervolgens weer een gelijkaardige rustpauze van zes weken
hierna of hetzelfde of weer enkele compounds veranderen

de niet AAS:
*hele jaar HGH 5iu (5/2), ga ik eventueel optrekken naar 10iu (afhankelijk van portemennee..:p) samen met T3 aan 50 mcg (misschien af en toe een pauze van twee weken weet ik nog niet)
*slin 4 weken on/off aan 10iu post-workout
*arimidex bij NPP use of elders indien nodig
*bromo bij NPP (al steekt dit mij al tegen, voel me er niet denderend bij)
*HCG om de 4à5 weken

niet gepland maar wel eventueel te doen bij lotto-winst: (niet dat deze producten megaduur zijn, maar de rest is al prijzig genoeg en die staan gewoon hoger op mn prioriteitenlijst, vandaar..)
Melatonan II, igf 1

uitleg:
-test is dus mijn basis gedurende de hele tijd..wissel niet af met prop of sustanon omdat ik de androgene korte esthers mijd (genre trenbolone ace, test prop en masteron prop)
-heb ruimte gelaten tussen mijn twee 19-nor producten (npp en para) omdat ik geen libidocrash wil, ook al is dat misschien een overroepen risico. NPP is vrij hoog gedoseerd in vergelijking met de "magere" 228mg van de para maar dat is omdat ik de sides van androgene middelen zoveel mogelijk wil mijden, ook al weet ik dat dat de krachtigste zijn. Uit ervaring weet ik dat trenbolone veel sides geeft bij mij.
-verder doe ik om de drie maanden een bloedcheck die mn programma eventueel zal aanpassen.

heb dit programma zelf opgesteld uit mn persoonlijke ervaring met producten en mn eigen doelstellingen

ik hoop dat er nu nog andere "hardcore year round users" hun programmaatje willen toelichten...;)

geef gerust je mening, wel inhoudelijk houden liefst!!!

Ikzelf switch wel eerder met de AS.
Bijna 34 weken aan de test enth, zou mij persoonlijk niet veel goed doen.
Op een gegeven moment merkte ik wel dat de groei er wel een beetje uit was.
Dat is bij mij meestal tussen de 6e en 83 week, lees wel zonder HGH of slin.
Met die 2 erbij is het natuurlijk een ander verhaal.
Daarom dat ik na de 12 weken ging switchen naar een andere variant.
Geeft je lichaam toch weer een nieuwe prikkel.
En de Slin zou je af kunnen wisselen met de IGF.
4 weken slin, vervolgens 4 weken IGF.
Wat zijn je doelen en waar zit je nu op trouwens?

ben zelf nog niet zo ver dat ik ook op deze manier kuur, maar vind het uiterst interessante materie en wil dan ook ff mijn waardering voor dit topic laten blijken.

heb zelf wel een vraag met betrekking hierop..:

welk type test zetten jullie het jaar door?
Ik las namelijk in een artikel over hrt dat test e,
cyp en prop niet geschikt zijn om hrt mee uit te voeren
omdat deze toch anders zijn dan ons lichaamseigen testosteron.
Geld dit voor elke test die voor ons verkrijgbaar is of is er bv een
HG variant waarmee het veiliger is om langere periodes on te zijn?
Ook las ik in dit artikel dat op zich een verhoogd testosteronpeil
op zichzelf niet schadelijk is voor het lichaam maar het
oestrogeen wat dit met zich meebrengt wel weer. Dus wat doen jullie
hieraan en met welke gevolgen dien je rekening te houden wanneer je zo lang
voor deze doeleinden verkeerde test zet?

hierbij de link naar dat artikel.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f182/testosteron-replacement-therapy-hrt-trt-130402/

Laatst bewerkt:
Dit is een zeeer interresante kuur!!
Ik juig dit toe:D
Nee, NIET VOOR BEGINNERS!!

Maar,

toch zou ik de test wel afwisselen door bv sust of cyp.
Waarom? Om te kijken of je verschil merkt.
Het is even duur dus waarom niet?

Die ''rustpauze'' niet doen, maar doorknallen.
Rust heeft je lichaam toch niet, trek er het maximale uit!!

Slin en IGF afwisselen dmv die 4 week on en 4 off.

Veel succes kerel!!!

heb ook begrepen dat test en sust afwisselen beter is ik wil dat ook doen terwijl ik maar 16 weken on ben dadelijk.........
was t4 niet beter icm hgh als t3 dat meende ik altijd begrepen te hebben??

Het is iig minder drukkend op je schildklier heb ik begrepen..

Dit is een zeeer interresante kuur!!
Ik juig dit toe:D
Nee, NIET VOOR BEGINNERS!!

Maar,

toch zou ik de test wel afwisselen door bv sust of cyp.
Waarom? Om te kijken of je verschil merkt.
Het is even duur dus waarom niet?

Die ''rustpauze'' niet doen, maar doorknallen.
Rust heeft je lichaam toch niet, trek er het maximale uit!!

Slin en IGF afwisselen dmv die 4 week on en 4 off.

Veel succes kerel!!!

Het afwisselen heb ik toen ook gedaan met sustanon en test enth.
Alleen bleek ik gevoelig te zijn voor sustanon.
Op 1 of andere manier reageer ik daar niet lekker op, waarschijnlijk door de combi lange en korte esters.
Test cyp heb ik nog nooit gebruikt, kan het wel een keer voor de afwisseling gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
test cyp wil ik zeker wel eens gebruiken ter afwisseling van de enanthate
maar op sustanon reageer ik te fel (qua sides)

het afwisselend zetten van slin en igf-1 voor telkens 4 weken zal ik wellicht wel gaan toepassen. Zo geweldig duur is IGF-1 nu ook weer niet:p

alle mensen, waar blijven andere vb-schema's van "year round users" :D

NPP op 200mg EOD is best heftig(libido)... Heb toen 225mg tren ace genomen aantal dagen en dat heeft bijna geen invloed op je libido in vergelijking met die NPP...

Iedereen zegt wel dat je moet overstappen maar waarom zou je niet gewoon sust, prop, cyp en enan mengen in 1grote vial en daar dan elke keer wat van nemen vind ik lekkerder klinken :D

En eigenlijk vind ik dat je die EQ gewoon vanaf wk1 moet pakken iedereen zit altijd zo te zeiken dat ze die eq tekort pakken nu heb jij de tijd ervoor en pak je hem maar 13weken maak er dan 20 van samen met die deca, heb je meteen goeie combinatie ;)

ik ga dadelijk voor 16 weken en begin met sust ,npp ,en bold en met de npp stop ik na 6 weken.

ik zit 14 weken aan de EQ (7 tot en met 20), maar tkan idd wel zijn dat ik dat zal doortrekken. Belangrijkste regel zal altijd zijn te luisteren naar mn lichaam en progressie in het oog houden.
waarom ik EQ nu effe niet laat meelopen is omdat ik er al 16 weken aan heb gezeten onlangs.
Ben nu intussen al "on" vanaf begin mei, dus week 1 in dit schema is eigenlijk al week 26 ongeveer.

Die NPP en libido, hehe, na amper 11 dagen voel ik het toch al, heb al twee dagen compleet geen zin meer...dus 6 weken zal lang genoeg zijn om dit goedje te nemen.ok, 200mg EOD was misschien wat overdreven maar gainen doe ik toch al en da's het belangrijkste;)

Laatst bewerkt:
dat je nu al gaint dat telt ja en dat geen zin ach dat komt dadelijk dubbel zo sterk terug :D
@ Mr J gelezen en bedankt....

no prob, dan bestel ik voortaan T4 en pas ik het effe aan in mn schema. Thanks voor de tip

ben trouwens benieuwd of die hardnekkige knieblessure (ontsteking pees), waarmee ik al maanden sukkel, ook door de NPP zal geminimaliseerd of liever nog genezen worden

vind t heel goed dat hier nu over gepraat kan worden.
normaal hoef je hier niet over te beginnen zonder afgezeken te worden.
ben zelf ook al tijd on, 22 weken deca waarvan de 1e 12 met sust toen naar test -e, heb n kleine pauze genomen en ben toen met bold/tren begonnen. ben hier nu 8 weken mee bezig, ben van plan de bold zeker nog 20 weken te gebruiken en dan te wisselen met andere middelen zoals: mast-e/p, winstrol, tes-p.
laat regelmatig mn bloed ed. controleren door mn dokter.

snap in godsnaam niet waarom je zo lang op wil....

of je bent een pro of je bent niet wijs.........
een jaar lang op...hahahaha..laat me niet lachen, dat wordt een hrt!

succes kerel hou ons op de hoogte;) die NPP zal zeker die blessure te goed komen

sja begrijp jou ook wel, maar ik ben zelf na gaan denken en wil me niet perse aan de dbb norm houden omdat iedereen dat doet.
ken ook zat jongens die 1 kuurtje van 10 weken per jaar doen maar geen bloed laten testen, geen nakuur doen er, ongezond bij eten, veel alcohol drinken en er verder niet bij nadenken wat ze doen.
ik weet niet wat slechter is of waar meer risico aan zit.

als je een jaarlang on bent en progessie blijft boeken vind ik het niet zo raar.
als je het enkel doet voor onderhoud zou k je indd voor gek verklaren.

ik snap zeker dat niet iedereen hiermee akkoord gaat. iedereen heeft uiteraard recht op zn mening, maar daar gingen andere topics al over.

In mijn topicstart heb ik daarover gezegd dat ik graag zou hebben dat er inhoudelijk wordt gediscussieerd .

Ben zelf al 31 (dus niet 29 zoals je links kan zien) en heb er goed over nagedacht dus...

verder on topic nu graag;)

trouwens als oral zit ik nu op oxy aan 100mg/D. Ervaar ik weinig sides mee

Dat lijkt me wat overdreven maat.
Tuurlijk is het een gewaagd concept, maar als je er helemaal voor gaat en je verstand erbij houd is het wel te doen.

Terug
Naar boven