- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zware blessure opgelopen gisteren
spierscheur ts schouder en biceps/triceps in ergens zeker één maand volledige rust en waarsch nog meer
kuren zit erop , kmoet me gaan beraden om een goede nakuur nog terwijl ik niets kan trainen. Zelfs een glas vasthouden of schakelen gaat haast niet.Klote klote klote. Ik ga verdorie zo een pak kg's weer zien verdwijnen
zonder anbolen door het leven voortaan
zat juist terug op goede weg
hoe moet je nu in godsnaam een goede nakuur doen en zoveel mogelijk behouden als je niet kan trainen?
ga alvast HCG nog twee weken pakken, samen met arimidex en dan 5tal weken nolvadex starten en hopelijk ist dan in orde wat de hormonale huishouding betreft. heb vrijdag mn laatste injectie gezet
pffff
zou eigenlijk gewoon je hgh doornemen misschien nog igf erbij en volgens mij herstel je daar ook sneller van ...
heb een verhaal gehoord van iemand die zijn borstspier was gescheurd en nam ook hgh en igf en duurde een maandje maar was geloof ik na twee weken alweer rustig aan het trainen
@ duc26
leuk beginners kuurtje hoor!
en trek je echt niks aan van al die ....., die denken dat ze het beter weten of zeggen dat het slecht blabla die bla is want velen van hen hebben nog nooit steroiden in het echt gezien ;-)
Dat soort "knulletjes" groeien enkel van hun eigen zaad dat ze iedere morgen uit hun zakdoekje likken.
knallennnnnnnnn
Mja dan hoor je volgens mij flauwe kul, de meeste keren dat je een spier afscheurt (als grote kerel) is in het bodybuilding door het langdurige gebruik van hgh, onstekingsremmers en pijnstillers. Een belgische topbb nu heeft zijn biceps afgescheurd en die is minstens 6 maanden out.
Het kan in jou geval een klein spierscheurtje geweest zijn maar een echte scheur
genees je zeker niet met nog meer hgh en igf.
ach misschien reageert diegene waar ik het over heb wel persoonlijk da weten we het zeker he...
ik heb toch ook al vaker gehoord dat igf en hgh kan gebruikt worden om het herstel te versnellen hoorMja dan hoor je volgens mij flauwe kul, de meeste keren dat je een spier afscheurt (als grote kerel) is in het bodybuilding door het langdurige gebruik van hgh, onstekingsremmers en pijnstillers. Een belgische topbb nu heeft zijn biceps afgescheurd en die is minstens 6 maanden out.
Het kan in jou geval een klein spierscheurtje geweest zijn maar een echte scheur
genees je zeker niet met nog meer hgh en igf.

ik heb toch ook al vaker gehoord dat igf en hgh kan gebruikt worden om het herstel te versnellen hoor![]()