MuscleMeat

year round on: schema

selecteren gaat moeilijk worden wat zullen de criteria worden voor de selectie en dan nog hoe controleer je die dan weer ....het idee vind ik zeer goed daar niet van en ik juich het wel toe...

als je al een tijdje op dit forum vertoeft weet je wel voor wie dit gedeelte evt geschikt zou zijn..

ja dat klopt daar heb je gelijk in maar hoe zou je dat gedeelte af willen schermen dan??

geen idee, ben niet zo thuis in het internetpaginabeheer gebeuren, maar neem aan dat het logistieke gedeelte niet het moeilijkst is aan dit verhaal.

denk dat het nu mogelijk gaat worden er is wat veranderd in deze sectie we hebben een nieuwe sheriff;)

• Topic Starter Topic Starter
heb weekje HCG juist achter de rug, 3x 1500 iu erin gejaagd:p ballen kunnen er nu wel weer even tegen

word er echt botergeil van, zeer vreemd , zeker na drie weekjes NPP
ervaart iemand anders dat ook van HCG of ben ik een zonderling op dit vlak?:p

:mad:
zware blessure opgelopen gisteren
spierscheur ts schouder en biceps/triceps in ergens zeker één maand volledige rust en waarsch nog meer

kuren zit erop , kmoet me gaan beraden om een goede nakuur nog terwijl ik niets kan trainen. Zelfs een glas vasthouden of schakelen gaat haast niet.Klote klote klote. Ik ga verdorie zo een pak kg's weer zien verdwijnen

zonder anbolen door het leven voortaan
zat juist terug op goede weg

hoe moet je nu in godsnaam een goede nakuur doen en zoveel mogelijk behouden als je niet kan trainen?
ga alvast HCG nog twee weken pakken, samen met arimidex en dan 5tal weken nolvadex starten en hopelijk ist dan in orde wat de hormonale huishouding betreft. heb vrijdag mn laatste injectie gezet

pffff

Laatst bewerkt:
het s jammer dat je niet kunt inschatten hoelang je niet kunt trainen. Stel dat het na 1 maand beter is en je weer licht kunt trainen, dan denk ik dat je voor nu je gains beter behoud wanneer je on blijft, dan wanneer je nu ook nog s je pct induikt, mits dat natuurlijk niet een al te lange periode wordt.
En hoezo voortaan zonder as door het leven, is het zo'n zware blessure dat het trainen helemaal niet meer wat wordt..?

sterkte iig!

:mad:
zware blessure opgelopen gisteren
spierscheur ts schouder en biceps/triceps in ergens zeker één maand volledige rust en waarsch nog meer

kuren zit erop , kmoet me gaan beraden om een goede nakuur nog terwijl ik niets kan trainen. Zelfs een glas vasthouden of schakelen gaat haast niet.Klote klote klote. Ik ga verdorie zo een pak kg's weer zien verdwijnen

zonder anbolen door het leven voortaan
zat juist terug op goede weg

hoe moet je nu in godsnaam een goede nakuur doen en zoveel mogelijk behouden als je niet kan trainen?
ga alvast HCG nog twee weken pakken, samen met arimidex en dan 5tal weken nolvadex starten en hopelijk ist dan in orde wat de hormonale huishouding betreft. heb vrijdag mn laatste injectie gezet

pffff

Gewoon aanvaarden kerel, verliezen doe je toch. Maar eu, 1 maand das niet zo erg gewoon hgh blijven doornemen, na deze maand maandje opwarmen en dan trug knalle np.

@ duc26

leuk beginners kuurtje hoor!
en trek je echt niks aan van al die ....., die denken dat ze het beter weten of zeggen dat het slecht blabla die bla is want velen van hen hebben nog nooit steroiden in het echt gezien ;-)
Dat soort "knulletjes" groeien enkel van hun eigen zaad dat ze iedere morgen uit hun zakdoekje likken.

knallennnnnnnnn

zou eigenlijk gewoon je hgh doornemen misschien nog igf erbij en volgens mij herstel je daar ook sneller van ...

heb een verhaal gehoord van iemand die zijn borstspier was gescheurd en nam ook hgh en igf en duurde een maandje maar was geloof ik na twee weken alweer rustig aan het trainen

heb een verhaal gehoord van iemand die zijn borstspier was gescheurd en nam ook hgh en igf en duurde een maandje maar was geloof ik na twee weken alweer rustig aan het trainen

Mja dan hoor je volgens mij flauwe kul, de meeste keren dat je een spier afscheurt (als grote kerel) is in het bodybuilding door het langdurige gebruik van hgh, onstekingsremmers en pijnstillers. Een belgische topbb nu heeft zijn biceps afgescheurd en die is minstens 6 maanden out.

Het kan in jou geval een klein spierscheurtje geweest zijn maar een echte scheur
genees je zeker niet met nog meer hgh en igf.

@ duc26

leuk beginners kuurtje hoor!
en trek je echt niks aan van al die ....., die denken dat ze het beter weten of zeggen dat het slecht blabla die bla is want velen van hen hebben nog nooit steroiden in het echt gezien ;-)
Dat soort "knulletjes" groeien enkel van hun eigen zaad dat ze iedere morgen uit hun zakdoekje likken.

knallennnnnnnnn

Vind ik maar raar van je kerel, iedereen weet dat een periode off echt noodzakelijk is voor je gezondheid, daarom moet je geen maanden of maar toch regelmatig een periode van een maand ofzo.

Mja dan hoor je volgens mij flauwe kul, de meeste keren dat je een spier afscheurt (als grote kerel) is in het bodybuilding door het langdurige gebruik van hgh, onstekingsremmers en pijnstillers. Een belgische topbb nu heeft zijn biceps afgescheurd en die is minstens 6 maanden out.

Het kan in jou geval een klein spierscheurtje geweest zijn maar een echte scheur

ach misschien reageert diegene waar ik het over heb wel persoonlijk da weten we het zeker he...

ik heb toch ook al vaker gehoord dat igf en hgh kan gebruikt worden om het herstel te versnellen hoor :)

Jazeker!

Alleen is deca wel goedkoper :D

ik heb toch ook al vaker gehoord dat igf en hgh kan gebruikt worden om het herstel te versnellen hoor :)

Wat is een blessure he ? Je kan een spierscheurtje hebben of je tricepspees afknappen, dat zijn allebei spierscheuren en bij het tweede zou ik toch maar aan deftig herstel denken zonder teveel shizzle, denk eraan hgh heeft ook erg slechte kanten. Ik zou toch zeggen wees maar wat voorzichtig je hebt maar 1 lichaam.

Terug
Naar boven