AndroidHealthClinic

year round on: schema

met je eens, anderszijds kan het essentiele informatie zijn voor mensen die wel serieus met de sport bezig zijn maar niet weten om te gaan met deze materie, en graag kennis willen delen met mensen die al wat verder zijn in deze sport. Als we altijd maar gecensureerd moeten posten omdat eventuele noobs meelezen gaat er een boel bruikbare informatie voor wél serieuze mensen verloren, en dat zou ook zonde zijn.
Naast dat is het natuurlijk ook erg interessant om te kijken wat mensen die er op deze manier mee bezig zijn doen om het zo gezond mogelijk te houden, dus naast schema's die getuigen van fantasierijk as-gebruik ook methodes om daarnaast zo oud mogelijk te worden (misschien nog wel interessanter dan methodes om groot te worden)

Nja, dan moet je een afgeschermd gedeelte ervoor gebruiken.
Ik weet niet of BigT hier iets in ziet.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor wannabee's die gekke dingen uithalen omdat ik het zo nodig moest posten.

wow harde shit!! heb je foto's je moet echt een ****ing beast zijn

Nja, dan moet je een afgeschermd gedeelte ervoor gebruiken.
Ik weet niet of BigT hier iets in ziet.

Ik wil niet verantwoordelijk zijn voor wannabee's die gekke dingen uithalen omdat ik het zo nodig moest posten.

snap wel wat je bedoeld hoor, hoewel jij natuurlijk nooit verantwoordelijk kunt zijn voor een ander zn daden. Maar een afgeschermd gedeelte zou idd veiligheid meer kunnen waarborgen ja.

snap wel wat je bedoeld hoor, hoewel jij natuurlijk nooit verantwoordelijk kunt zijn voor een ander zn daden. Maar een afgeschermd gedeelte zou idd veiligheid meer kunnen waarborgen ja.

Nee klopt, maar ik heb ook nog zoiets als een geweten!:o

ja, kan k wel inkomen muis.
Had nog n vraagje, niet helemaal relevant maar t neigt er naar, zou winstrol iets kunnen zijn wat je tussen 2 kuurtjes neemt zonder dat dit je herstel in de weg staat? Het onderdrukt maar minimaal en zet ook haast geen oestrogeen aan, wat zou hier dan nadelig aan kunnen zijn?

ja, kan k wel inkomen muis.
Had nog n vraagje, niet helemaal relevant maar t neigt er naar, zou winstrol iets kunnen zijn wat je tussen 2 kuurtjes neemt zonder dat dit je herstel in de weg staat? Het onderdrukt maar minimaal en zet ook haast geen oestrogeen aan, wat zou hier dan nadelig aan kunnen zijn?

Naar mijn mening is winny geen goede bridge, met je test waarschijnlijk al plat zal winny herstel niet toelaten, omdat het voor je HPTA nog steeds zwaar is. Voordeel is dat het niet omzet naar oestrogeen.
Als je bridged met onderdrukkende middelen blijft test naar mijn mening de beste optie, hou je bloed in de gaten, als je oestrogenen door het dak gaan hou je je arimidex bij de hand.

oke, duidelijk. Stel, je gaat zodanig bridgen dat je je eigen aanmaak volledig stukmaakt. Kun je dan bij de dokter terecht en verwachten dat je van hem test zult krijgen? En krijg je geen gedonder met bv je ziektekosten verzekeraar, omdat je zelf moedwillig de prut stuk hebt gemaakt?

oke, duidelijk. Stel, je gaat zodanig bridgen dat je je eigen aanmaak volledig stukmaakt. Kun je dan bij de dokter terecht en verwachten dat je van hem test zult krijgen? En krijg je geen gedonder met bv je ziektekosten verzekeraar, omdat je zelf moedwillig de prut stuk hebt gemaakt?

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar de dokter zal je als de bloedtesten het uitwijzen wel moeten voorschrijven op een hrt dosis test.
Omdat het ongezond is om op lage test te leven, bovendien kun je het wat overdrijven met depressie's die je ervaart.
De dokter zal je wel vragen om te stoppen met al je AAS, een collega bodybuilder heeft hetzelfde meegemaakt, en had voor de zekerheid 1 week voor het bloedonderzoek Trenbolone Acetaat gezet om de test volledig plat te leggen.

Ik krijg zelf test voorgeschreven op mijn leeftijd, en de dokter weet dat ik het zelf veroorzaakt heb, alleen deze dokter is mijn oom. En heeft ervaring met mensen die AAS gebruiken.

Waarschijnlijk zal een dokter eerst pregnyl, clomid en dergelijke producten op je uitproberen voordat hij overgaat op hrt, hier in nederland is men nog niet helemaal klaar voor hormoontherapieën geloof ik, in Amerika is het de normaalste zaak vd wereld.

oke, bedankt voor de info kerel! (je moet wat karma verdelen...blabla)
gebruik jij btw continue hcg om wat van je ballen over te houden, en tot hoever kunnen deze eigenlijk krimpen als je exogeen blijft toedienen?

oke, bedankt voor de info kerel! (je moet wat karma verdelen...blabla)
gebruik jij btw continue hcg om wat van je ballen over te houden, en tot hoever kunnen deze eigenlijk krimpen als je exogeen blijft toedienen?

Jazeker hcg, dat is een must, anders zal het niet lang duren voordat de kans op kinderen erg laag wordt.
Ik gebruik het "op gevoel", wanneer ik een poosje in de kuur zit, en dan ligt het eraan welke middelen gebruik ik het voor 5/6 weken, ik heb nog geen ballen gehad van pinda grootte. Ze krimpen en groeien met intervallen, en zo merk je dat ook aan de hoeveelheid sperma.

Bij hrt therapie krijg je ook hcg op recept.

hoe grondig wordt jij trouwens door je dokter getest, alleen je bloed of laat je je ook steeds op kanker onderzoeken? (vooral prostaat en teelbalkanker is risicovol toch?)

hoe grondig wordt jij trouwens door je dokter getest, alleen je bloed of laat je je ook steeds op kanker onderzoeken? (vooral prostaat en teelbalkanker is risicovol toch?)

Ik laat mijn bloed onderzoeken, verder geen onderzoeken op kanker. Er is wel verhoogd risico, prostraatproblemen kom je snel achter.

• Topic Starter Topic Starter
heb al twee dagen last van de vochtretentie is mn gezicht en bijgevolg een wat drukkend gevoel, juist even bij ne verpleger-maat mn bloeddruk laten meten en die was 17 over 7, iets te hoog dus.

Conclusie: kstop vroeger dan voorzien met NPP en schakel over op EQ,
waarschijnlijk met 200mg EOD iets te hoog ingezet. Ondanks arimidex toch fameuze vochtretentie met NPP. Verder weinig sides (dacht even verminderd libido te hebben maar dat zat een dag of twee tussen mn orden , niks verminderd libido dus!) en een pak minder last gehad van mn peesontsteking aan mn knie

t'is trouwens ook weer mn week van HCG-behandeling, kzet deze week EOD 1500 iu en dan wacht ik weer een aantal weken af. Niet echt met de regelmaat van de klok maar ook een beetje als "test is best" het verwoordt op gevoel. Heb trouwens al een paar dagen een 'funny " gevoel in mn ballen. Very strange hehe

Jazeker hcg, dat is een must, anders zal het niet lang duren voordat de kans op kinderen erg laag wordt.
Ik gebruik het "op gevoel", wanneer ik een poosje in de kuur zit, en dan ligt het eraan welke middelen gebruik ik het voor 5/6 weken, ik heb nog geen ballen gehad van pinda grootte. Ze krimpen en groeien met intervallen, en zo merk je dat ook aan de hoeveelheid sperma.

Bij hrt therapie krijg je ook hcg op recept.

bedoel je 5,6 weken aan één stuk? of om de 5 à 6 weken.
die hoeveelheid sperma..best eens interessant om eens te laten onderzoeken hoe mn kwaliteit momenteel is

Hahahahaha, muis en een geweten :roflol:

Lijkt me dat ondanks dat het je eigen schuld is je gewoon alles vergoed krijgt. Anders zou iedereen die rookt ook zelf moeten betalen voor longkanker behandelingen etc...

Een afgeschermd deel van het board klinkt erg interessant. Zeker als dit betekent dat er meer kennis vrijkomt.

ONTOPIC: Welke dosis en in welke intervallen word Arimidex gebruikt??

Lijkt me dat ondanks dat het je eigen schuld is je gewoon alles vergoed krijgt. Anders zou iedereen die rookt ook zelf moeten betalen voor longkanker behandelingen etc...

Een afgeschermd deel van het board klinkt erg interessant. Zeker als dit betekent dat er meer kennis vrijkomt.

heb verzoek bij T gedaan, ff afwachten.

1mg EOD

krijg die kleine pilletjes niet eens in twee als ik zou willen, dus maar de ganse hoeveelheid EOD:p
nu drie weken bezig (NPP) en laat ik nog even doorgaan nu ik gestopt ben met NPP want t'is echt wel nodig

ik weet wel al wat een mooie combi is voor de ideale plofkopweek: 1000mg testo enanthate, 800mg NPP, 700mg oxy en dan nog eens 10iu HGH per dag die week. hehe

Npp valt dus weg en HGH zit terug op 5iu om effe "logboekachtig" te doen

En hoe selecteer je dan de mensen die er mogen lezen en posten?

Lastig allemaal.

ja, is een lastige kwestie natuurlijk. Krijgt ook veel tegenstand, helaas. Misschien toch maar wat meer het geavanceerde deel gebruiken waar t uiteindelijk voor bedoeld is, en er van uit gaan dat de nieuwelingen er op hun manier ook verantwoordelijk mee omgaan. Het is ook zonde van alle bruikbare info, die anders hierdoor niet gedeeld wordt.

Terug
Naar boven