We bevinden ons momenteel in de alleen-lezenmodus vanwege een update. Kom later nog eens terug.
Fitness Seller

year round on: schema

ik snap zeker dat niet iedereen hiermee akkoord gaat. iedereen heeft uiteraard recht op zn mening, maar daar gingen andere topics al over.

In mijn topicstart heb ik daarover gezegd dat ik graag zou hebben dat er inhoudelijk wordt gediscussieerd .

Ben zelf al 31 (dus niet 29 zoals je links kan zien) en heb er goed over nagedacht dus...

verder on topic nu graag;)

trouwens als oral zit ik nu op oxy aan 100mg/D. Ervaar ik weinig sides mee

duc, wat zijn je gains tot nu toe?
zit er misschien nog een foto in?

• Topic Starter Topic Starter
duc, wat zijn je gains tot nu toe?
zit er misschien nog een foto in?

sinds mei ben ik 15 kg bijgekomen en 3%gedaald in BF, sta nu op 10% en 99kg maar dat kan nog veel beter:D
heb midden vorig jaar een klote-breuk meegemaakt die me veel heeft doen kwijtspelen (zowel figuurlijk als letterlijk wat kg's..)

de leukste commentaar luidt "elke keer als ik je tegenkom lijk je weer breder te zijn geworden"

pics? moet ik eerst leren mn gezicht onherkenbaar te maken of ik ben mn job kwijt:p

wat is je lengte?
Dus je bent deze kuur begonnen op 84kg en 13%, niet echt denderende stats (no offence). Heb je daarvoor terugslag ervaren of zo?

Leuk is dat idd, "groei jij met de dag of zo?" :rolleyes:

mocht je t zelf ook graag willen, je kunt je pic onherkenbaar maken in paint, zit standaard in windows onder 'bureau accessoires'.
gewoon ff over je gezicht heenkrassen en t is al weg.

tegen de tijd dat ik zover ben dat ik een jaar on moet ben ik richting de 50.. zou wel cool zijn ;)

ik ga dit zeer aandachtig volgen ;) succes.. en ben inderdaad benieuwd naar pics, stats qua kilo's zeggen niet zoveel.. kwaliteit en vorm.. de spiegel is je vriend

wat is je lengte?
Dus je bent deze kuur begonnen op 84kg en 13%, niet echt denderende stats (no offence). Heb je daarvoor terugslag ervaren of zo?Leuk is dat idd, "groei jij met de dag of zo?" :rolleyes:

mocht je t zelf ook graag willen, je kunt je pic onherkenbaar maken in paint, zit standaard in windows onder 'bureau accessoires'.
gewoon ff over je gezicht heenkrassen en t is al weg.

staat er toch boven;) die breuk heeft heeeeeel veel van me geëist, was er lang letterlijk ziek van.
mn stats voor de relatie waren 105kg bij 8% na 7 jaar training, ben toen 4 jaar met BB gestopt omdat mn vriendin dat niet zag zitten. ben 1m86, je hebt gelijk dat mn stats toen niet denderend waren hoor, no offense taken;)

staat er toch boven;) die breuk heeft heeeeeel veel van me geëist, was er lang letterlijk ziek van.
mn stats voor de relatie waren 105kg bij 8% na 7 jaar training, ben toen 4 jaar met BB gestopt omdat mn vriendin dat niet zag zitten. ben 1m86, je hebt gelijk dat mn stats toen niet denderend waren hoor, no offense taken;)

sorry, overheen gelezen. Kan me voorstellen dat zo'n breuk een boel kwaad doet, en dat je daarna niet eerst nog weer naar je oude niveau hebt toe getraint. zou t zelfde gedaan hebben.

kom op waar blijft die pic :D

sorry, overheen gelezen. Kan me voorstellen dat zo'n breuk een boel kwaad doet, en dat je daarna niet eerst nog weer naar je oude niveau hebt toe getraint. zou t zelfde gedaan hebben.

was ik nu nog 20à 25j, had ik dat wel gedaan
nu ik 31j ben, dus niet meer;)

zopas weer 1ml'tje NPP en wat testo in mn rechterbips gezet, tgaat lekker:p

Veel succes met je keuze.

Ik ervaar zelf dat wisselen van Test ester mij een prikkel geeft, dat zou ik zeker aanraden, ook al zul je dan iets meer moeten prikken bij sus en prop.

De bold langer doorrunnen, vanaf het begin.

Het is goed dat je een schema heb opgesteld, maar probeer op je gevoel te bepalen wanneer je een switch nodig hebt, of een rust peroide. Een tijdje rust kan goed zijn, want het kan even teveel worden soms als je erg lang achter elkaar ON bent.

Natuurlijk je voeding blijven aanpassen, en train als een beest, dan zul je geweldige resultaten halen.

Veel succes met je keuze.

Ik ervaar zelf dat wisselen van Test ester mij een prikkel geeft, dat zou ik zeker aanraden, ook al zul je dan iets meer moeten prikken bij sus en prop.

De bold langer doorrunnen, vanaf het begin.

Het is goed dat je een schema heb opgesteld, maar probeer op je gevoel te bepalen wanneer je een switch nodig hebt, of een rust peroide. Een tijdje rust kan goed zijn, want het kan even teveel worden soms als je erg lang achter elkaar ON bent.

Natuurlijk je voeding blijven aanpassen, en train als een beest, dan zul je geweldige resultaten halen.

Yep, want daar ontbreekt het nog wel eens aan (niet naar TS).
Om me heen zie ik af en toe grote users die bar slecht trainen...te lang en te soft.

so wie laat nog meer zijn schema zien hier?
ik zelf kuur bijna het hele jaar.
ik hou niet exact bij wanneer wat en hoeveel maar grabbel veel in de ton ;-)
wel neem ik zo goed als hele jaar hgh 5 of 10 i.u. per dag
igf in blokken van 4-6 weken circa 100 tot 200mcg per dag.
slin neem ik als ik geen igf neem en neem dan 10 tot 15 units per dag.
verders switch ik met korte en lange esters en meen bijv 1000mg test C per week 500mg tren en 50mg d-bol per week, dit doe ik circa 6 weken en stap dan bijv over op 700mg prop per week 150mg anadrol per dag en 60mg stromba per dag.
veelal is het 1 oral en 2 injects per week.
verders neem ik bijna het hele jaar site injects met leuke middelen die plaatselijke groei ECHT waar maken dit zijn vaak injects van 4ml per site.
arimidex neem ik bijna hele jaar door dagelijks en pregnyl neem ik om de 4 weken en in me off weken neem ik 3x p,w 2500 eenheden.
clomid neem ik ook bijna dagelijks als ik hoog in de androgenen zit.
nolva is niet nodig arimidex doet zijn werk perfect.
sides heb ik weinig en ook never last van gyno,s
bloed etc laat ik wel vaak testen en als alles TE hoog is stop ik veelal ff tot het weer goed/beter is.
pgf-2 en pgcl neem ik altijd 5 maal daags op de dagen dat ik echt niet kuur dit om me receptoren weer open te stellen.

zo tis laat ik ga maffen

wie ow wie verteld ook zijn gebruik een beetje

so wie laat nog meer zijn schema zien hier?
ik zelf kuur bijna het hele jaar.
ik hou niet exact bij wanneer wat en hoeveel maar grabbel veel in de ton ;-)
wel neem ik zo goed als hele jaar hgh 5 of 10 i.u. per dag
igf in blokken van 4-6 weken circa 100 tot 200mcg per dag.
slin neem ik als ik geen igf neem en neem dan 10 tot 15 units per dag.
verders switch ik met korte en lange esters en meen bijv 1000mg test C per week 500mg trenbolone en 50mg dianabol per week, dit doe ik circa 6 weken en stap dan bijv over op 700mg prop per week 150mg anadrol per dag en 60mg stromba per dag.
veelal is het 1 oral en 2 injects per week.
verders neem ik bijna het hele jaar site injects met leuke middelen die plaatselijke groei ECHT waar maken dit zijn vaak injects van 4ml per site.
arimidex neem ik bijna hele jaar door dagelijks en pregnyl neem ik om de 4 weken en in me off weken neem ik 3x p,w 2500 eenheden.
clomid neem ik ook bijna dagelijks als ik hoog in de androgenen zit.
nolvadex is niet nodig arimidex doet zijn werk perfect.
sides heb ik weinig en ook never last van gyno,s
bloed etc laat ik wel vaak testen en als alles TE hoog is stop ik veelal ff tot het weer goed/beter is.
pgf-2 en pgcl neem ik altijd 5 maal daags op de dagen dat ik echt niet kuur dit om me receptoren weer open te stellen.

zo tis laat ik ga maffen

wie ow wie verteld ook zijn gebruik een beetje

Gekke clown:D
Ziet er wel lekker uit hoor.
Ik hoor steeds meer positieven verhalen over pgf-2 en pgcl.
Kan je eventueel ook zeggen wat je progressie is op een achtergeleven spiergroep. Bijvoorbeeld je biceps (als dat een achtergebleven spiergroep was)

Misschien wel ok als we er een apparte tread van maken ipv iemands topic over te nemen.
Ikzelf zal er niet posten omdat mijn kuurtjes een stuk voorbeeldiger zijn dan bv die van Pipo :D

Misschien wel ok als we er een apparte tread van maken ipv iemands topic over te nemen.
Ikzelf zal er niet posten omdat mijn kuurtjes een stuk voorbeeldiger zijn dan bv die van Pipo :D

dit is toch juist het topic om dit soort schema's te bespreken, niet het topic van duc alleen? Ben ook wel benieuwd naar jouw methodes muis.
Kan me trouwens een oud topic uit 2006 van dit forum herinneren waarin werd gesproken over bridgen met primo, terwijl ik dit hier nergens terug lees. Kun je tijdens wat rustigere periodes primo nemen en toch herstellen?

dit is toch juist het topic om dit soort schema's te bespreken, niet het topic van duc alleen? Ben ook wel benieuwd naar jouw methodes muis.
Kan me trouwens een oud topic uit 2006 van dit forum herinneren waarin werd gesproken over bridgen met primo, terwijl ik dit hier nergens terug lees. Kun je tijdens wat rustigere periodes primo nemen en toch herstellen?

Er zijn er een aantal die het doen, op 100/200mg EW. Maar primo zou toch onderdrukken, het beste zou je het zelf kunnen proberen en je bloedwaarde's onder controle houden, want het zou de crash aanzienlijk verminderen.
Cruisen blijft toch het meest effectief als je je massa wilt behouden, je hebt nooit een dip in je testosteron level, alleen moet je in je achterhoofd houden dat je eigen hormonen stoppen met produceren.
Net zoiets is dboll op hele lage dosis, 10mg ED. Dit zou ook niet onderdrukkend zijn. Maar er zijn ook veer studie's waar het wel degelijk zou onderdrukken, iedereen reageert er anders op.

geen enkel probleem hoor. Het gaat er juist om dat ook andere mensen hier hun schema zouden posten en dat we daar inhoudelijk over gaan discussïeren. Mijn post was juist het affluitsignaal:D

6 weken op 6 weken af, elke keer andere producten. Hgh nog steeds niet omdat het me nog wat te prijzig is, eerst men aas haalbare doelen en dan de rest, ik heb tijd :). Altijd on zijn lijkt me dikke k*t omdat ik gewoon na 6 weken extra inspanning even op adem moet komen anders ben ik zo leeg.

dit is toch juist het topic om dit soort schema's te bespreken, niet het topic van duc alleen? Ben ook wel benieuwd naar jouw methodes muis.Kan me trouwens een oud topic uit 2006 van dit forum herinneren waarin werd gesproken over bridgen met primo, terwijl ik dit hier nergens terug lees. Kun je tijdens wat rustigere periodes primo nemen en toch herstellen?

In een dergelijk topic schuilt ook het gevaar dat onervaren mensen extreme dingen gaan overnemen.
Kan je zeggen dat ik niet voorbeeldig bezig ben en dat het in grote lijnen op dat van Pipo lijkt.

In een dergelijk topic schuilt ook het gevaar dat onervaren mensen extreme dingen gaan overnemen.
Kan je zeggen dat ik niet voorbeeldig bezig ben en dat het in grote lijnen op dat van Pipo lijkt.

met je eens, anderszijds kan het essentiele informatie zijn voor mensen die wel serieus met de sport bezig zijn maar niet weten om te gaan met deze materie, en graag kennis willen delen met mensen die al wat verder zijn in deze sport. Als we altijd maar gecensureerd moeten posten omdat eventuele noobs meelezen gaat er een boel bruikbare informatie voor wél serieuze mensen verloren, en dat zou ook zonde zijn.
Naast dat is het natuurlijk ook erg interessant om te kijken wat mensen die er op deze manier mee bezig zijn doen om het zo gezond mogelijk te houden, dus naast schema's die getuigen van fantasierijk as-gebruik ook methodes om daarnaast zo oud mogelijk te worden (misschien nog wel interessanter dan methodes om groot te worden)

Terug
Naar boven