MuscleMeat

year round on: schema

In hoeverre ik weet is GH juist niet erg mild voor de gewrichten en aanhechtingen. Het is niet voor niks ongewoon dat je tijdens GH gebruikt last hebt van gewrichtspijn. Voor peesscheuringen zou ik GH zeker niet nemen. Voor spier scheuren kan ik me voorstellen dat het misschien wat doet.... maar denk dat je meer hebt aan verhoogde eiwitsynthese en extra vocht zoals je krijgt van Deca. Just my 2cts geen enkele wetenschappelijke onderbouwing hiervoor maar dit is gewoon wat ik beredeneer

In hoeverre ik weet is GH juist niet erg mild voor de gewrichten en aanhechtingen. Het is niet voor niks ongewoon dat je tijdens GH gebruikt last hebt van gewrichtspijn. Voor peesscheuringen zou ik GH zeker niet nemen. Voor spier scheuren kan ik me voorstellen dat het misschien wat doet.... maar denk dat je meer hebt aan verhoogde eiwitsynthese en extra vocht zoals je krijgt van Deca. Just my 2cts geen enkele wetenschappelijke onderbouwing hiervoor maar dit is gewoon wat ik beredeneer

hehe makker zo is het gewoon, ik denk er net hetzelfde over.
ik kan je geen karma meer geven :/

Mja dan hoor je volgens mij flauwe kul, de meeste keren dat je een spier afscheurt (als grote kerel) is in het bodybuilding door het langdurige gebruik van hgh, onstekingsremmers en pijnstillers. Een belgische topbb nu heeft zijn biceps afgescheurd en die is minstens 6 maanden out.

Het kan in jou geval een klein spierscheurtje geweest zijn maar een echte scheur
genees je zeker niet met nog meer hgh en igf.

is toch echt de waarheid hoor...(en nee ik ben het niet hehe:D)

Update...update!!!

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het nu "duc"?ben je al terug bezig?

vorige week terug begonnen met trainen
maar schouder blijft tegen wringen
bijna 3 maanden stilgelegen en geen halter aan mogen raken
wel een goede nakuur gehad en goed op mn eten gelet, maar toch ben ik 8kg kwijt. Zit na de winter nu wel op 9% dus we kunnen stilletjesaan terug opbouwen

8kilo,das klote .Nu maar hopen op wat meer geluk dan :thumbup:

Het allerbeste maat!

8 kilo valt nog mee vind ik, indien je weer kan trainen pak je zo de helft weer teug, indien je de rest weer doet de andere helft . train ze

blijf een tijdje van de AAS af, althans dat is de intentie;)
train nu met lichtere gewichten maar ik voel me er wel goed bij
eens zien hoelang ik het clean ga volhouden
dipje na zo'n lange kuur viel heel goed mee

Terug
Naar boven