MuscleMeat

Yet another XXL Nutrition MegaGrow log

Bezoekers in dit topic

alixoft

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2009
Berichten
112
Waardering
0
hmm
 
Laatst bewerkt:
hmm
 
Laatst bewerkt:
hmm
 
Laatst bewerkt:
Suc6 kerel zal het volgen :D
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
Hey,
Ik ben nieuw hier en heb eergisteren Creatine Monohydraat binnen gekregen van XXL enige ervaring mee?
Je bent wel goed bezig zo te horen!

Gebruik je de MegaGrow nogsteeds of niet?

Succes!
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
hmm
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje, jij pakt de Mega Grow niet in de ochtend of wel?

Moet ik het dan als volgt doen?

Eerst Mega Grow, daarna Whey Isolaat en daarna mijn volwaardige maaltijd, bij het opstaan?
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
hmm
 
Laatst bewerkt:
Hoor dat het goed gaat!

Mooi, mijn Creatine Monohydraad werkt nog steeds niet echt geweldig, heb voor mijn gevoel maar een heel klein beetje vooruitgang in kracht door een nieuwe pr bankdrukken.

Ga zo weer lekker de sportschool in met dit heerlijke weer haha

Succes!
 
hmm
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik zo laat reageer man.
Ik pak MegaGrow na elke training. In de ochtend neem ik een Whey Isolaat shake. (Dit lukt niet altijd hoor, ivm. drukte en soms heb ik er gewoon geen zin in)
Ik eet wel dagelijks kwark, 1 of 2 bakjes.

Van Rick (van XXLNutrition) heb ik gelezen dat je in de ochtend eerst de MegaGrow moet nemen (is na 15 minuten opgenomen) dan de Whey shake (400ml is genoeg) en dan een maaltijdje (als je er de ruimte nog voor hebt).

Ik ben geen die-hard bodybuilder, dus ik doe, drink en eet waar ik zin in heb. Wat ik sowieso doe is het eten van kwark en het drinken van een MegaGrow shake na de training.

je deot drinkt en eet waar je zin in hebt waarom moet je dan geld verspillen aan supplementen ??? geloof me als je 1 maand op je voeding let zul je meer resultaat zien dan dat je 1 maand dit sup neemt en voor de rest wat aanpapt ... het is en blijft een sup man eerst je voeding en dan sups . maarja
 
Yet another update:
dag 25 van mijn kuur. Eergisteren rug/biceps getraint en gisteren heb ik een schouderdag gehad. Rug trainen gaat echt VEEL beter dan daarvoor, voornamelijk het optrekken gaat erg goed. Alsof het het heel normaal is dat ik 3 sets van 8 reps aan kan, wat voor de kuur een en al moeite was.

Helaas kom ik weinig kilo's aan, momenteel golf ik rond de 73 en de 74kg. Nu nog effe het kuurtje afmaken, heb de pot namelijk maar 66% leeg, dus ik kan er nog wel even tegenaan.
 
je deot drinkt en eet waar je zin in hebt waarom moet je dan geld verspillen aan supplementen ??? geloof me als je 1 maand op je voeding let zul je meer resultaat zien dan dat je 1 maand dit sup neemt en voor de rest wat aanpapt ... het is en blijft een sup man eerst je voeding en dan sups . maarja
Je hebt wel gelijk,voor optimale resultaten moet ik echt 100% letten op wat ik eet en wat ik binnen moet krijgen per dag. Ik ben de laatste tijd wel vooruit gegaan met het eten van de juiste voeding, maar ik eet daarnaast ook nog afentoe snacks enz. Waarschijnlijk komt het doordat ik het niet op zijn serieust oppak. Ik doe het wel serieus maar het kan nog beter, if you catch my drift.

Ik moet inderdaad beter letten op mijn voeding, daar heb je gelijk in.
 
ben je ook gestopt met alcohol drinken en cola/koffie(cafeine) te drinken?
ik had vorige keer totaal fout gedoseerd. waardoor ik zowat 100 of 200 gram per dag binnen kreeg. de pot was ook met 15 dagen op. maar ik ben in die tijd wel om een of andere vage reden 4 kilo bijgekomen dus dat was wel lekker:D

zet hem op jongen!
 
4kilo vocht misschien
 
ben je ook gestopt met alcohol drinken en cola/koffie(cafeine) te drinken?
ik had vorige keer totaal fout gedoseerd. waardoor ik zowat 100 of 200 gram per dag binnen kreeg. de pot was ook met 15 dagen op. maar ik ben in die tijd wel om een of andere vage reden 4 kilo bijgekomen dus dat was wel lekker:D

zet hem op jongen!
Nop, drink nog steeds vrolijk verder. Ben wel geminderd, dat wel, met name de energiedrankjes die ik veel dronk.

Qua gewicht ben ik een heel klein beetje gegroeid. Zit nu op 73.6.
Thanks voor je berichtje =)
4kilo vocht misschien
Door de grote hoeveelheid creatine-inname misschien? Hoe kom je aan het idee dat het puur vocht kan zijn? (ja ben behoorlijk benieuwd :P )
 
Nop, drink nog steeds vrolijk verder. Ben wel geminderd, dat wel, met name de energiedrankjes die ik veel dronk.

Qua gewicht ben ik een heel klein beetje gegroeid. Zit nu op 73.6.
Thanks voor je berichtje =)

Door de grote hoeveelheid creatine-inname misschien? Hoe kom je aan het idee dat het puur vocht kan zijn? (ja ben behoorlijk benieuwd :P )
Wat denk je zelf 15 dagen creatine en dan 4 kilo aankomen dat is zeker geen spier, dat bereik je met aas niet eens. En zelfs al neem je 1 kilo creatine per dag in kom je niet extra aan ofso vergeleke met de normale dosering.
 
Back
Naar boven