XXL Nutrition

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Kies:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

Dus je rijdt veel te hard, geeft geen richting aan en haalt rechts in, maar je voelt je toch genaaid door de politie? Vat ik het zo goed samen?
Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengen
 
Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengen
Toen je weer langzaam reed bracht je andere mensen toch ook niet meer in gevaar. ;)
 
Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengen
Gewoon beroep aantekenen, niks te verliezen. Kaart aan dat je hem nodig hebt voor je werk of dat je jou oma elke dag naar bingo moet rijden.
 
Toen je weer langzaam reed bracht je andere mensen toch ook niet meer in gevaar. ;)
Nee klopt maar maar daarvoor had ie al stopteken moeten geven als ik idd andere mensen in gevaar bracht. Daarom gaf ik ook aan "per direct te laten stoppen". Maarja verder hierover op een BB forum discusseren heeft geen nut. We gaan zien wat er gaat gebeuren als ik in bezwaar ga. Ik ga gewoon mijn reden en verhaal uitleggen. Of dat een 'geldige' reden is voor het terugkrijgen van mijn rijbewijs ligt niet aan ons
 
Hi XXL Nutrition - Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en interessante insight(s)! Heb je er bezwaar tegen als ik een korte post op social (LinkedIn) wijd aan het bezoek van afgelopen zaterdag? Wou het eerst even met je checken voordat ik iets de online wereld in gooi :)
geen enkel probleem, tag me maar!
 
Nee klopt maar maar daarvoor had ie al stopteken moeten geven als ik idd andere mensen in gevaar bracht. Daarom gaf ik ook aan "per direct te laten stoppen". Maarja verder hierover op een BB forum discusseren heeft geen nut. We gaan zien wat er gaat gebeuren als ik in bezwaar ga. Ik ga gewoon mijn reden en verhaal uitleggen. Of dat een 'geldige' reden is voor het terugkrijgen van mijn rijbewijs ligt niet aan ons
Bespaar je de moeite lol
 
Eindelijk begonnen
F32F7D69-5FE1-44D1-A1B9-8557A7E9390F.jpeg
 
Booty foto van Gremlin mislukt er stond een pot whey voor haar ukkie :P.

Ook vrij lastig matig licht enzo en dan weer tegenlicht maar goed er zitten wel wat leuke foto's tussen al zeg ik het zelf.
En ja je moet van de edits houden zoals altijd :)

IMG_8508.jpg
IMG_8512.jpg
IMG_8531.jpg
IMG_8535.jpg
IMG_8544.jpg
IMG_8553.jpg
IMG_8558.jpg
IMG_8576.jpg
IMG_8590.jpg
IMG_8597.jpg
IMG_8619.jpg
IMG_8627.jpg
IMG_8632.jpg
IMG_8633.jpg
IMG_8635.jpg
IMG_8638.jpg
IMG_8643.jpg
IMG_8660.jpg
IMG_8664.jpg
 
Ook mislukte foto’s kan je plaatsen hoor.
 
Back
Naar boven