Ik ben een stille lezer haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik ben een stille lezer haha
Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengenDus je rijdt veel te hard, geeft geen richting aan en haalt rechts in, maar je voelt je toch genaaid door de politie? Vat ik het zo goed samen?
Toen je weer langzaam reed bracht je andere mensen toch ook niet meer in gevaar.Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengen
Gewoon beroep aantekenen, niks te verliezen. Kaart aan dat je hem nodig hebt voor je werk of dat je jou oma elke dag naar bingo moet rijden.Ik voel mij niet genaaid door de politie, dat heb ik nooit aangegeven. Wel voelde ik mij bedreigd omdat ik heel lang geen stopteken kreeg. Vooral omdat ik op gegeven moment wel rustig aan het rijden was voor een half uur en nogsteeds achtervolgd werd zonder een stopteken. Als ik andere mensen in gevaar breng (zoals de politie aangaf) dan verwacht je van de politie om mij per direct te laten stoppen ipv mij verder andere mensen in gevaar te laten brengen
Nee klopt maar maar daarvoor had ie al stopteken moeten geven als ik idd andere mensen in gevaar bracht. Daarom gaf ik ook aan "per direct te laten stoppen". Maarja verder hierover op een BB forum discusseren heeft geen nut. We gaan zien wat er gaat gebeuren als ik in bezwaar ga. Ik ga gewoon mijn reden en verhaal uitleggen. Of dat een 'geldige' reden is voor het terugkrijgen van mijn rijbewijs ligt niet aan onsToen je weer langzaam reed bracht je andere mensen toch ook niet meer in gevaar.![]()
geen enkel probleem, tag me maar!Hi @XXL Nutrition - Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en interessante insight(s)! Heb je er bezwaar tegen als ik een korte post op social (LinkedIn) wijd aan het bezoek van afgelopen zaterdag? Wou het eerst even met je checken voordat ik iets de online wereld in gooi![]()
Bespaar je de moeite lolNee klopt maar maar daarvoor had ie al stopteken moeten geven als ik idd andere mensen in gevaar bracht. Daarom gaf ik ook aan "per direct te laten stoppen". Maarja verder hierover op een BB forum discusseren heeft geen nut. We gaan zien wat er gaat gebeuren als ik in bezwaar ga. Ik ga gewoon mijn reden en verhaal uitleggen. Of dat een 'geldige' reden is voor het terugkrijgen van mijn rijbewijs ligt niet aan ons
Niet die sauna party foto's delen heEindelijk begonnen Bekijk bijlage 576879
Dat is @Col_incWovano oogt wel biggy, en die gast met 't XXL nutrition shirt ook.
You had one job....Booty foto van @Gremlin mislukt
Ja sorry ik moest ook nog terug naar huis 😌You had one job....
Leuke foto's!