Fitness Seller

Meet bij XXL NUTRITION op 4 februari

Kies:


  • Totaal stemmers
    40

Bezoekers in dit topic

About last night…
B147F703-122B-4D55-AE59-D61668FB293A.jpeg
 
Was gezellig!

Een man of 18 stonden nog op de lijst en maar 9 op de foto. De rest was er niet of wouden ze niet op de foto?
Waren vergeten een groepsfoto te maken totdat ak op het idee kwam, maar toen was een groot gedeelte al naar huis.
 
Onderweg naar huis te hard gereden en nu rijbewijs ingevorderd :( undercover zat me gwn half uur te achtervolgen zonder stop teken te geven
Misschien kun jij rippedmeeuw leren auto rijden. Hij houdt het nu nog geen half uur vol zonder ingreep.
 
Ja moet mezelf verantwoorden thuis anders denkt ze weer dat ik naar priscilla ben gegaan, kent het wel 🤷‍♂️
Gelukkig kan ik zonder vragen de hele dag op pad zijn met een andere vrouw :D
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Welk lid was dit ook alweer?

148C3AF3-20B9-43E5-91E4-895DD35864BF.jpeg
 
Zonde van je tijd, ga je niet winnen.
Het smoesje van bedreigd voelen hebben ze al te vaak gehoord. En natuurlijk blijft hij een tijdje achter je rijden, ze willen kijken of je nog harder gaat rijden zodat ze je rijbewijs kunnen vorderen :roflol:
Heb een vriend die het was gelukt. Hij gebruikte als smoesje dat ie in GTI reed en wellicht werd verwart door een crimineel omdat het een snelle keuze is voor criminelen. Zo hoor ik wel nog wat verhalen. Maarja zoals je zegt het is wel vaak gebruikt je. Nafat ik al tot 200 had geblazen ging ik half uur volgens regels rijden en zat ie heletijd achter mij zonder stopteken, je zou denken dat politie een stopteken allang zou geven en vooral als ik andere bestuurders in gevaar breng
 
Heb een vriend die het was gelukt. Hij gebruikte als smoesje dat ie in GTI reed en wellicht werd verwart door een crimineel omdat het een snelle keuze is voor criminelen. Zo hoor ik wel nog wat verhalen. Maar nadat ik al tot 200 had geblazen ging ik half uur volgens regels rijden en zat ie heletijd achter mij zonder stopteken, je zou denken dat politie een stopteken allang zou geven en vooral als ik andere bestuurders in gevaar breng
Voor dit soort zaken zou double or nothing moeten gelden als je er tegen in beroep gaat.
 
Heb een vriend die het was gelukt. Hij gebruikte als smoesje dat ie in GTI reed en wellicht werd verwart door een crimineel omdat het een snelle keuze is voor criminelen. Zo hoor ik wel nog wat verhalen. Maarja zoals je zegt het is wel vaak gebruikt je. Nafat ik al tot 200 had geblazen ging ik half uur volgens regels rijden en zat ie heletijd achter mij zonder stopteken, je zou denken dat politie een stopteken allang zou geven en vooral als ik andere bestuurders in gevaar breng
Ik rijd zelf vaker te hard dan niet te hard maar niet zo hard als jij. Maar als ik merk dat iemand de zelfde snelheid als mij aanhoudt pak ik altijd de eerste rechts als het te lang duurt. Dan weer rechts en als die persoon je dan nog steeds achterna rijdt weet je wel genoeg. En op de snelweg de eerste afslag en dan meteen weer de snelweg op.
 
Heb een vriend die het was gelukt. Hij gebruikte als smoesje dat ie in GTI reed en wellicht werd verwart door een crimineel omdat het een snelle keuze is voor criminelen. Zo hoor ik wel nog wat verhalen. Maarja zoals je zegt het is wel vaak gebruikt je. Nafat ik al tot 200 had geblazen ging ik half uur volgens regels rijden en zat ie heletijd achter mij zonder stopteken, je zou denken dat politie een stopteken allang zou geven en vooral als ik andere bestuurders in gevaar breng
Zaken rondom politie op een openbaar forum bespreken met de woorden als ‘smoesjes’ terwijl je eventueel nog een weerwoord wilt bieden zijn alles behalve heel erg in jouw voordeel te noemen. Gratis tip, doe ermee wat je wilt :o
 
Zaken rondom politie op een openbaar forum bespreken met de woorden als ‘smoesjes’ terwijl je eventueel nog een weerwoord wilt bieden zijn alles behalve heel erg in jouw voordeel te noemen. Gratis tip, doe ermee wat je wilt :o
Dit gebruikte hij als smoesje. Als het hem met een smoesje is gelukt waarom zal het mij niet lukken met de waarheid. Nooit gezegd dat ik een smoesje zou verzinnen
 
Dit gebruikte hij als smoesje. Als het hem met een smoesje is gelukt waarom zal het mij niet lukken met de waarheid. Nooit gezegd dat ik een smoesje zou verzinnen
Maar de waarheid is toch dat je gewoon veel te hard gereden hebt. Heel lullig natuurlijk dat je je rijbewijs kwijt bent en daar zit niemand op te wachten maar dat kan altijd gebeuren als je zo hard rijdt.
 
Te snel rijden, geen richting geven, van rechts inhalen en gevaar brengen van andere bestuurders gaf politie aan. Tevens gaf ie aan dat ie 210 moest rijden om mij bij te houden
Dus je rijdt veel te hard, geeft geen richting aan en haalt rechts in, maar je voelt je toch genaaid door de politie? Vat ik het zo goed samen?
 
Back
Naar boven