rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Marvin weer een vertaler voor je, ik ben echt slecht in dat taaltje en aangezien Beast al zo praat
What the **** loop je te janken over bang?
De enige massa die jij hebt is de massa bullshit om je heen.
Wat loop je tegen me aan te rijden als een wannabee buddy?

[Link niet meer beschikbaar] Dit is de grootste baas van sd!!! Als we hem ****en komen er geheid groupies op ons af. Ik ga slijmen met die boy en jullie kunnen hem afbranden daarna.
Ewa mooiboy
Je zet die boeng harde stylo je weet zelf kill hahaha!!! Je zet echt die verse stylo man en legt die chickies gewoon zonder grap mang dus dikke respect je weet zelf. We moeten echt een een dikke J gaan smoken ofniet dan.
Respect,
Killer

[Link niet meer beschikbaar] Dit is de grootste baas van sd!!! Als we hem ****en komen er geheid groupies op ons af. Ik ga slijmen met die boy en jullie kunnen hem afbranden daarna.
Ewa mooiboy
Je zet die boeng harde stylo je weet zelf kill hahaha!!! Je zet echt die verse stylo man en legt die chickies gewoon zonder grap mang dus dikke respect je weet zelf. We moeten echt een een dikke J gaan smoken ofniet dan.
Respect,
Killer
een 17 jarig turkje met een kk k*tkop..