XXL Nutrition

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

14e plaats.

Idd. hopen dat dit topic niet dood gaat.

hahahahahha, jou boos maken, jah anders word je super sayian tog,hahahah selfs je spiere sijn ckr anabole lucht, als je dat teminste egt ben op je foto's
---------------------------------------
Find out gay MF.
Dan zul je merken hoe lucht voelt.
Je wil maar niet opgeven he.
Haal dat dooie stekelvarken van je hoofd man.

super sayan..
- Beast heeft zeker het lichaam van een ss. daarnaast heeft hij wel een normaal kapsel
- Superdudes.. lichaam van een regenpijp en het haar van een ss

Wie is er dan vaag bezig?

ok sta strak van de kools, ik ga trainen

aight.
net terug uit de gym, en zo werken.
vanavond ff die dames hosselen.
en wat mocro's lastig vallen;)

Jullie zijn nog triester dan de grootste :sd: imo.

Iemand attandeerde mij vanmiddag op dit topic.. Mooi verzonnen, leuk dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd is. Echt een giller, vooral hoe "die mensen" like breezerkills enzo reageren. En niet te vergeten de betwetende dames.. Geniaal! Succes, ik blijf het in de gaten houden, brede boi, se blesses en shit

[Link niet meer beschikbaar]

heey dushi
plaats de boys die spang vaak met jou? of is die oss onbekend? doe beter niet skaff en hossel die msn voor deze playah

dikke kus
je gespierde straat soldaat
xx jake

haha gaat goed hier

heey dushi
plaats de boys die spang vaak met jou? of is die oss onbekend? doe beter niet skaff en hossel die msn voor deze playah

dikke kus
xx jake

Hoi, heel grappig allemaal hoor maar ik snap het niet volledig.
Is er nu 1 fake SD profiel aangemaakt waarop iedere DBB'er kan of maken jullie allemaal zo'n profiel? :o

:roflol:
Ik lees hier net op het gastenboek van Fearblabla "pak je brommer en rij naar de kanker swa---"
:roflol:

Oelala :D!

heey dushi

dikke kus
xx jake

wat hier staat is echt onbegrijpelijk :D

je kan zeggen wat je wil maar er staan gruwelijk lekkere wijfen op sugababes potverdomme :D

Terug
Naar boven