AndroidHealthClinic

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

zo goed van je dan haha!
ja met me werk ik ben kapster, maar wij zijn in de avonden open voor de mensen met een kantoorbaan die nog in de avond kunnen komen om geknipt te worden. en dan ben ik meestal rond 8 uur klaar en dan nog opruimen al die zooi ben ik 9 uur pas echt klaar haha
----------------------------------
Je hebt toch wel wat aan vrije tijd mag ik hopen?
Wat doe je dan zoal?

boeiend, als je naakt foto's kan hosselen xD

want we hebben ook een gmail account gemaakt voor Danny ^^

@ Marvin,

Ik heb geen MSN

ghehe it's onn bitches!!!
kijg gelijk allemaal berichtjes en kudos enzo haha\

maare voor iedereen die mee wilt doen met dit profiel ff wat regeld zodat we wel een zelfde persoon blijven:

- hoofdoel is om mensen te laten zitten op een afgesproken plek. er word dus verleid en niet gebasht:P
- normale tot superdude achtige taal, geen tfoeeee conjooo manjuu fawaka gezijk:P

naam: stoeipoeszje
wachtwoord: deadliftbaby

Kijg gelijk allemaal berichtjes en kudos enzo haha\

maare voor iedereen die mee wilt doen met dit profiel ff wat regeld zodat we wel een zelfde persoon blijven:

- hoofdoel is om mensen te laten zitten op een afgesproken plek. Er word dus verleid en niet gebasht:p
- normale tot superdude achtige taal, geen tfoeeee conjooo manjuu fawaka gezijk:p

naam: Stoeipoeszje
wachtwoord: Deadliftbaby

+1

- hoofdoel is om mensen te laten zitten op een afgesproken plek. er word dus verleid en niet gebasht:P
- normale tot superdude achtige taal, geen tfoeeee conjooo manjuu fawaka gezijk:P

hahaha komt goed man!

Ewaaaaaa die chick is mega geil! :D

Rippedbuik, kan ik ook ff op die account wat gozers inpalmen?:D

ja kan je zeker:)
ff wachten nog ik ga over 5 minuten trainen:D ben ff alles aant aanmaken enzo

5 minuten en je kan los!! ghehe die berichtjes zijn lachen;)

msn voor danny;

dannybb@live.nl

wachtwoord is het zelfde als de SD, Jack.

die chick is sowieso lekker.
gasten gaan hier zeker op reageren.
Maak nog een msn aan dan, dan kan je afspraakjes maken;)

holy **** wat doen jullie dit allemaal snel joh!!! deze chick krijgt elke 5 sec een nieuw bericht:P hahaha

gyus wie heeft er zin om een msn voor der te maken? mby krigjen we die gasten zo gek om naaktfoto's op te sturen (die GELIJK online gaan:P hahaha) en na een hele zooi foto;s de link van de site naar hu sturen:P haha

HAHAHAHA WTF moet jij geen sesamstraat gaan kijken?
Kruip terug je box in kleine fagg met je wannabee crips look.

[Link niet meer beschikbaar]

die BB16 verdient klappen
"Werk/School:ik ben lui."

"Favoriete autobmw m6 of lamborgini"

"hobbies: vechten, disco"

Wat een flikkertje. Als je lui bent en niet wil werken zal je nooit zo'n auto kunnen kopen. (En ook al werk je hard, dan meestal nog niet).
En vechten vind hij ook wel tof. Tegen wie? kinderen van 9?
Stappen is mijn hobby man, in een disco. Enige disco waar hij binnen mag is de kinderdisco van één of ander hotel in Turkije ofzo.
Zou hem graag een b*ch slap verkopen.

Bashen die handel!

ok gasten go nuts:cool:

best zielig.. die gastjes alles proberen.. eerst 3x terug mailen dat er wel wat inzit.. en als het er op aankomt: jammer dat jij mij niks te bieden heb lelijke graft*k! krijg je een zielig berichtje terug haha

haha die van stoeipoezsje is echt geniaal man wat een geil wijf :p

Terug
Naar boven