XXL Nutrition

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

JackV, wil jij ff met stoeipoes stoeien?:D

ze is niet online, en ik moet nu gaan!
totstrakksss.

Opw22 schreef:

met jou wil ik wel daten hoor dit is mijn msn annyLuurtsema9@hotmail.com" class="underlineLink" rel="external">DannyLuurtsema9@hotmail.com

----------------

Zomaar uit het niets vertelt ie dit, ze eerste bericht!!

Check ff ze profiel en dan ze foto, heb je een indruk van wie het is... [Link niet meer beschikbaar]

Btw: deze kun je volgens mij echt ergens naar toe laten komen!:D

Geeft niet, moet zodadelijk weer sporten.
Spreek je binnenkort.

XXX

Ik ga Danny nu ook afmelden.

opw22 schreef:

met jou wil ik wel daten hoor dit is mijn msn annyLuurtsema9@hotmail.com" class="underlineLink" rel="external">DannyLuurtsema9@hotmail.com

Stoeipoes:
Hey geilerd!

ik voeg je binnekort wel ff toe ik ben nu ff bezig...je weet wel met wat

Wie zin heeft om verder te gaan met stoeipoes:
naam: stoeipoeszje
wachtwoord: deadliftbaby

Niet bashen met dit account!

Hahaha tis wel een super idee

haha ben ff bezig op profiel van stoeipoesje met een bi meid hehe

Hihi, ik was al verlegen want eigl vind ik meiden wel interressant maar niemand nog die het weet. Dus is wel nieuw voor mij. Hoop niet dat je dat gek vindt. Maar ben nu alleen thuis dus wil wel ff paar fotos maken hoor. Ben je nu nie op msn? [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stoeipoeszje schreef:[Afbeelding niet meer beschikbaar]maakt niet uit schat jou foto is ook coïtusxii [Afbeelding niet meer beschikbaar] hihi nou word ik verlegen van jou (A)

Juist, doen alsof we (les)bi zijn en naaktfotos van sugababes hosselen. Geniaal.

vanavond 8uur heb ik afgesproken met haar op msn zij gaat nou zo sexy fotos van haar zelf maken want ze is alleen thuis haha:D

Jij beest! K*t dat ik hier geen karma kan geven man, jullie verdienen het :D

hahaha ik zei net tegen pikkelikker wil je x aan mn sappige k*tje likken je bent zo coïtusii 10 voor jou schat haar antwoord was dat ze geen bi is haha jammer

Ja hij heeft gelijk. Ik verdenk Angelus ervan! Er staat ook bij haar profiel (6 minuten online) en Lid sinds
06/03/2009

en

Hoi ik ben Nora en ik ben 16. Ik ben single en zoek leuke
meiden om mee te kletsen. Ik val niet op jongens dus jullie
hoeven ook niet langs te komen, alleen meiden graag.

Kus!

Nora.

Ja hij heeft gelijk. Ik verdenk Angelus ervan! Er staat ook bij haar profiel (6 minuten online)

en

Hoi ik ben Nora en ik ben 16. Ik ben single en zoek leuke
meiden om mee te kletsen. Ik val niet op jongens dus jullie
hoeven ook niet langs te komen, alleen meiden graag.

Kus!

Nora.

betrapt:scratch:

Maar het idee is cool, dus eh, als je pics heb weten te bemachtigen is dit het topic ervoor. :D

Terug
Naar boven