MuscleMeat

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

@jeffa040 volgende keer als je een straat geeft geef een nummer en laat ze komen.
Zou lachen zijn als die daar dan aanbellen en achter kimberly vragen.

@jeffa040 volgende keer als je een straat geeft geef een nummer en laat ze komen.
Zou lachen zijn als die daar dan aanbellen en achter kimberly vragen.
`
Ik heb ook een straatnaam + nummer gegeven dus grote kans dat ze aanbellen en vragen of Kimberly thuis is.

Google ftw. :roflol:

hahaha dit is een INSTANT-classic thread!!!!!!!!!!!!! Jeffa verdient een shitload aan karma imo!

Inderdaad mooi gedaan! Jammer dat ik nu niet nog meer sukkels kan regelen op superdudes zodat je die ook kan flesse!:(

Zullen we btw weer een nieuw profiel aan gaan maken en weer de reputatie "sl*t" opbouwen?

hahaha echt geweldig jeffa jij bent hier zeer goed in :D

jeffa als je toch bezig bent,, regel dan ook pics van die meiden! volgens mij wou die barbieee pics sture... dacht ik.

Ik had vandaag eventjes tijd, doordeweeks heb ik bijna geen tijd.

Die Kroan op msn moet je even onderhouden, gewoon zeggen dat je zin in zaterdag hebt en dat je gedoet wil worden.

je kan ook een profiel maken met fotos van een ''mooiboi'' en dan al die sletjes regelen

Geweldig Jeffa! (Tijdens het kijken van Heracles, wat gta4 ook wel zal kijken).

Jezus, wel geweldig dit man. Ik heb zelf ook al eens mensen via internet de verkeerde kan op gestuurd. Heb ook nog een roffe faker hyves met bijna 200 vrienden, als je hem over wilt nemen moet je het maar ff melden. Als mensen vragen waar je ze van kent, ken je ze altijd van holly.

Terug
Naar boven