MuscleMeat

yo yo yo kom snel kijken naar mn sd profiel(DEEL2)!!!

je kan beter een nieuw profiel maken en ook een nieuwe msn

en dan niet gewoon het wachtwoord hier posten, want je ziet wat er dan gebeurd;) houdt het gewoon onder jullie 4 ofzo, want er is altijd wel iemand die de partypooper moet spelen:p

Zielig dat iemand dat wachtwoord heeft veranderd, maar waarschijnlijk is diegene die dat deed zelf een superdude en voelde hij met het slachtoffer mee... de loser

inderdaad

Gewoon super k*t dit, want nouw weten we niet hoe het afgelopen is!! De kl***zak verkloot voor heel DBB:(

Als je leuke adressen zoekt om mensen heen te sturen moet je naar hyves gaan, volle naam kopieren, in de telefoongids website plakken en je hebt het adres. Gasten moet je bijvoorbeeld naar een lelijk wijf met dezelfde naam sturen.

Als je leuke adressen zoekt om mensen heen te sturen moet je naar hyves gaan, volle naam kopieren, in de telefoongids website plakken en je hebt het adres. Gasten moet je bijvoorbeeld naar een lelijk wijf met dezelfde naam sturen.

ghehe die is wel nice idd:cool:

zoals ik al zei, vul gewoon het antwoord op de geheime vraag in:) dan kan je een nieuw wachtwoord instelle

ja maar toen ik hem aanmaakte hoefde ik geen geheimen vraag in te vullen, dat doen ze volgens mij niet meer. Ik moest alleen een alternatief emailadres invullen en daar heb ik met stomme kop onzin ingevuld:(

Gebruik anders gewoon het gmailaccount van Beast.

Was het trouwens nog gelukt met die lesbo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.217
www.funkybabes.nl Daar kunnen we ook gaan rellen:roflol:

Ja ken zelfs gratis in die sms balk komen daar.

Vraag ff wanneer die gast naar de planetenlaan in Bloemendaal komt!!!!

Ik woon daar op de hoek, dan maak ik ff foto's.:p
Maken we er een mooi verhaal van voor geensT ofzo.

Balen, die gast stond gister in de planetenlaan in Bloemendaal.

Jammer dat ik die gasten niet ****ing hard kan uitlachen op msn.

beetje jammer dit, was stiekem toch wel benieuwd naar hoe t zou aflopen met gio en zn nieuwe maten :P

1 hele dag niet gepost.

topic is officieel overleden :mad:

Terug
Naar boven