Fitness Seller

YOGI; op weg naar de 100 kg utopie!!

  • Topic starter YOGI
  • Startdatum
  • Reacties 700
  • Weergaven 49K
  • Volgers 51

Bezoekers in dit topic

seth rollins hello GIF by WWE

Haha mooi man, long time no see :). Zag al dat je er nog verdomd goed bij staat!



Even een update-tje weer whats up:

:eating:Ik ben nu ongeveer een maand bezig met gebruik van vasten in mijn dieet. Dit heeft voor mij eigenlijk een simpele reden; ik wilde wat minder Kcal eten maar niet te moeilijk doen verder en ik ken mensen die lekker gaan op 16 uur vasten/ 8 uur eten dus ik wil dat graag zelf uittesten (zie daar echt wel de lol van in, af en toe wat nieuws toch!). Mijn eerste maaltijd is dus meestal rond een uur of 1-2-3 en de laatste rond 22:00.

Vetpercentage daalt langzaam, wat wel echt fucked is; heb best wel wat vet om mijn onderbuik, terwijl mijn armen/ benen schouders en rug eigenlijk al op het verpercentage zitten dat ik wil. Dit besproken met de gymowner (shoutout naar Keepfit) en hij geeft aan dat ik echt even laaaag maar gaan tot het buikvet ook weg is. Daarna zorgen dat ik nooit meer te hoog in VP kom.

:doggy: <-- grapje. Cardio--> ongeveer 4-5x per week sochtends 25 minuten stampen op een hometrainer/ fiets. Was een mooi dealtje trouwens, 90,- betaald voor een fiets die op bol.com stond voor 630,- en die man had er amper op gezeten.

Trainingsschema: afgelopen tijd 3x per week upperbody/ lowerbody split. Ik ben zelf van mening dat 2 x per week ieder lichaamsdeel training optimaal is. Echter train ik nu al lange tijd zo en ik wil het even omswitchen gewoon om even wat motivatie te krijgen en echt hard een spiergroep af te kunnen knallen. Dus nu een 4-daagse split:

ma: Borst - triceps
di: Benen - glutes - kuiten

do: schouders buik traps
za: rug biceps kuiten


:hedbang:https://forum.bodybuilding.nl/topic...es-nieuwe-podcast.428837/page-2#post-10690028
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Back
Naar boven