Dat waar zijn bulk en cut kcals waardes berekend werden. Bovenaan deze pagina.
Staat als het goed is in je mail
Gisteren rug + biceps + cardio, ging best lekker
Eerst doe ik altijd een korte warming up, beetje alles los gooien, benen rekken en strekken, nek rug en heel licht pull ups en licht een borst oefening.
(De gewichten zijn schattingen, ik weet echt niet meer exact wat ik heb gebruikt

)
1. Deadliften
Eerst een opwarm setje met 60 kilo
Daarna iets gedaan wat ik nog nooit had gedaan maar leek me wel leuk. 110 kg eraan en 12 reps, korte rust, dan 10 reps, korte rust dan 8 reps enz tot de 0 reps

. Was lekker
2. Lat pulldown 3 setjes daarna dropsets 75-80kg
3. Seated narrow grip cable row 3 setjes 100kg
4. BOR (EZ BAR) 75kg
5. Alternative t bar row 4 setjes en dropset +/- 50- 60 kg
6. Cable Curl 60-70 kg?
7. Dumbell Hammer Curl 14-16 kg?
Dit duurde ongeveer 70-80 minuten
Hierna wilde ik gaan touwtje springen, maar mijn kuiten waren te fcking up door het touwtje springen en ze te hebben getraind op maandag dus dat ging hem niet worden. Toen wilde ik boksen, dit ging ook niet want m'n onderarmen gingen steken (dat heb ik vaak als ik iets als hammer curls heb gedaan, als ik savonds tanden poets schiet mn arm ook wel eens weg dan

). Dus toen
stairmaster gedaan. 15 minuten op niveau 10 / 11 en hartslag constant tussen 150-155. Ik begon behoorlijk te zweten.
Fattymode, houd mn buik ook nog eens half aangespannen anders is het echt schandalig

. Doel is om op Emporium (31 mei) er weer fatsoenlijk bij te lopen, tot een procent of 12 (denk 4/5/6 kilo vet eraf). Ik moet wel zeggen dat het vet bij mij echt vooral op m'n buik komt, tijdens het trainen heb ik wel zichtbare aders op armen/ schouders/ beetje borst. We zullen zien hoe ik er over 3 maanden bij sta