The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vage foto maar zo te zien brute massa aanwezig en een goede slanke taille?

Totale lulkoek. Typisch weer de berichten van mensen die het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen gewoon goede genen hebben voor de sport. Ik schaam mij nergens voor en ik hoef nergens over te liegen. Maar weetje wat het is met mannetjes zoals jij Seagal? Je wil altijd een vergelijking met jezelf vinden.
''Post eens foto!""
" Wat kuur je''
'' Whaha split sucks blala ''
En dan zie je ineens dat iemand ook resultaten kan boeken zonder de vooroordelen en dan kan het brein dat maar moeilijk bevatten. Waarom hij wel en ik niet? Ik weet nog wel dat je naar mij toe kwam voor advies om een natural wedstrijd te draaien voor de YBF.
Hetzelfde verhaal met de 250 kg squat.
Beste mensen, voel je je aangesproken? Stop dan met het lezen van deze log. Je werkt jezelf een directe depressie aan.
Denk je dat ik niet jaloers ben op bv. de hardheid van G-men? Of de rondingen van Jeppe? Ik zoek daar geen smoesjes voor om mijn eigen gebrek aan zelfvertrouwen te verbergen. Ik accepteer het gewoon.
(en Loca hoe ze je het beste op de foto moet zetten).Die foto's houd ik liever privé.(en Loca hoe ze je het beste op de foto moet zetten).

Mensen, ik heb mijn p.m weer aan. Mocht je enige vragen hebben over wat dan ook, stuur mij dan gewoon een p.m.
Ik sta open voor alles, maar laten we dit log gewoon schoon houden.
---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------
Haha, ik krijg nu gewoon meerdere berichten met ongeloof.
Voor de liefhebbers:
5000 mg Tren P/W
100 mg Winny ED
200 mg Deca ED
12 IU HGH ED
5000 mg Primo EW
3500 mg Ryubolic
600 mg Bold ED
2500 mg Sust ED
5 ML Synthol EOD
10 mg Megadrol ED
45 mg Spetterdrol ED
![]()
Laat mensen lekker speculeren, who gives a ****. Je fysiek daar gaat het om, en dat lijkt wel goed te zitten.
Ik snap alleen nooit echt dat totale onvermogen van mensen om gewoon eens een fatsoenlijke foto te maken. We weten allemaal dat we er 'in het echt' buffer uit zien dan op de foto, we weten allemaal hoe klote het is om een fatsoenlijke pic te maken met een beetje degelijke belichting. Iedereen die een keer serieus wat foto's van zichzelf heeft gemaakt weet dat hij er op de foto 5 kg lichter uit ziet. Dus post gewoon wat duidelijke poses zodat we niet zo hoeven te gissen. Maarja das mijn mening.
En dat eeuwige gelul over geen vet kunnen kwijt raken en spiermassa kunnen gainen snap ik ook niet. Ik ben afgelopen 2 maanden ongeveer 3 a 4 kg aangekomen en toch zeker droger geworden. Ik kwam uit een periode van verwaarlozing en dan gaat het snel. Nee ik juice niet, en nee mijn lul is geen 15 cm gegroeid.

Laat mensen lekker speculeren, who gives a ****. Je fysiek daar gaat het om, en dat lijkt wel goed te zitten.
Ik snap alleen nooit echt dat totale onvermogen van mensen om gewoon eens een fatsoenlijke foto te maken. We weten allemaal dat we er 'in het echt' buffer uit zien dan op de foto, we weten allemaal hoe klote het is om een fatsoenlijke pic te maken met een beetje degelijke belichting. Iedereen die een keer serieus wat foto's van zichzelf heeft gemaakt weet dat hij er op de foto 5 kg lichter uit ziet. Dus post gewoon wat duidelijke poses zodat we niet zo hoeven te gissen. Maarja das mijn mening.
En dat eeuwige gelul over geen vet kunnen kwijt raken en spiermassa kunnen gainen snap ik ook niet. Ik ben afgelopen 2 maanden ongeveer 3 a 4 kg aangekomen en toch zeker droger geworden. Ik kwam uit een periode van verwaarlozing en dan gaat het snel. Nee ik juice niet, en nee mijn lul is geen 15 cm gegroeid.