AndroidHealthClinic

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer Vitargo Citrus en Whey Smooth Banana van Dymatize gehaald bij Body en Fitshop Zwolle. Zelfs mijn moeder is nu vaste klant, want ze had gevraagd of ik twee maal Fuzy Navel van Nectar wou meenemen. Uiteindelijk twee keer Fuzy Navel gedaan, Now Foods super anti-oxidanten, bidon, shakebeker en flink wat 1 servingsize zakjes van alle smaken van de Nectarlijn voor maar € 65,00-

Body en Fitshop zorgt dus ook goed voor moeders! :D

Tip: De 1 serving zakjes van de Nectarlijn zijn nu tekoop voor slechts € 0,99- bij Body en Fitshop Zwolle. Zo weet je zeker dat je de perfect smaak kiest, voordat je de groot verpakking koopt! Aanrader! :thumbs:

jubjh1.jpg

am6p6p.jpg

Ryu is dat Vitargo electrolyte?

Mossad loves Elite whey --->:heart::heart::heart:

Damn die whey is de beste die er is qua smaak en oplosbaarheid....

Banaan is nu echt mijn favo. Maak tegenwoordig ook alles in de blender. Smaakt prima, want 150 g. whey uit een shakebeker is niet te vreten. :D

heheheh die van mij ook maar vanille en choco zijn ook ergggg lekker dat zijn net milkshakes.

wat een krel van een pc

Al die supps en dat is waar jij op let.. :rolleyes: :D:D

Hey beest:D
Pics jongen?, en ik verwacht je binnenkort bij bodyshape!:mad:;)

Vandaag weer Vitargo Citrus en Whey Smooth Banana van Dymatize gehaald bij Body en Fitshop Zwolle. Zelfs mijn moeder is nu vaste klant, want ze had gevraagd of ik twee maal Fuzy Navel van Nectar wou meenemen. Uiteindelijk twee keer Fuzy Navel gedaan, Now Foods super anti-oxidanten, bidon, shakebeker en flink wat 1 servingsize zakjes van alle smaken van de Nectarlijn voor maar € 65,00-

Body en Fitshop zorgt dus ook goed voor moeders! :D

Tip: De 1 serving zakjes van de Nectarlijn zijn nu tekoop voor slechts € 0,99- bij Body en Fitshop Zwolle. Zo weet je zeker dat je de perfect smaak kiest, voordat je de groot verpakking koopt! Aanrader! :thumbs:

jubjh1.jpg

am6p6p.jpg

Had toch gehoopt op een foto van je fysiek en niet supplementen van de Fitshop die deze week in de aanbieding zijn voor de halve prijs. Teleurstellend dit...

Ik ben ook wel nieuwsgierig Ryu vind je het vervelend om een update pic te droppen momenteel?

Jeetje, ik snap wel waarom GFG zo gek werd. Lijkt wel k3 fandag hier met al die vragen om foto's.

Ik post een foto wanneer ik daar zin in heb. En anders mag je altijd komen meetrainen.

Voor straf doe ik een leuke webcam foto als avatar. :D

Jullie mogen hem wel in het groot, maar dan worden jullie weer boos dat het een webcam foto is. :P

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Straks weer rug, hams en kuiten.

Ik heb gecheat....

Ik wou weer te graag 1x mijn oude schema volgen.

Rug, schouders, biceps :D:D

Pulldown

10x 30
10x 40
8x 60
6x 70

Dumbbell rows

Per arm.

10x 30
10 x 38
8x 45
8x 52

Hyperextension

5x15 BW+10

Dumbbell shrugs, stripping method.

14 kg t/m 35 kg , 12 a 15 reps per keer. 20 seconden rust.

S. Dumbbell Press.

15 x 14
10 x 18
10 x 22
10 x 24

Vooral het voorslaan brengt wat akelig geluid mee in mijn elleboog. Moet hier wat op gaan verzinnen, want het gewicht kan stukken zwaarder.

Sides raises. strict.

5x 10 , 8 a 10 kilo. Beetje afwisselen.

Close grip EZ Bar Spider curls

4 sets, 10 reps, 25 kg.

Hammer curls

4 sets, 16 reps, 14,16,18 kg.

Ook hier hoor ik weer van alles kraken, maar het doet geen pijn. Volgende keer weer wat zwaarder. Al helemaal na dat filmpje van Trey Brewer. :D

Reverse grip EZ bar curls + Roller

4 sets, 15 reps, 25 kg + 4 sets ( boven, beneden en terug = 1 rep ) 8 reps, 5 kilo.

Branden die laatste. :D

Gewicht is nu 85 precies. Ik moest daarna nog wel even brownies bakken, dus kan wat minder zijn. :P

Ik heb gecheat....

Ik wou weer te graag 1x mijn oude schema volgen.

Rug, schouders, biceps :D:D

Pulldown

10x 30
10x 40
8x 60
6x 70

Dumbbell rows

Per arm.

10x 30
10 x 38
8x 45
8x 52

Hyperextension

5x15 BW+10

Dumbbell shrugs, stripping method.

14 kg t/m 35 kg , 12 a 15 reps per keer. 20 seconden rust.

S. Dumbbell Press.

15 x 14
10 x 18
10 x 22
10 x 24

Vooral het voorslaan brengt wat akelig geluid mee in mijn elleboog. Moet hier wat op gaan verzinnen, want het gewicht kan stukken zwaarder.

Sides raises. strict.

5x 10 , 8 a 10 kilo. Beetje afwisselen.

Close grip EZ Bar Spider curls

4 sets, 10 reps, 25 kg.

Hammer curls

4 sets, 16 reps, 14,16,18 kg.

Ook hier hoor ik weer van alles kraken, maar het doet geen pijn. Volgende keer weer wat zwaarder. Al helemaal na dat filmpje van Trey Brewer. :D

Reverse grip EZ bar curls + Roller

4 sets, 15 reps, 25 kg + 4 sets ( boven, beneden en terug = 1 rep ) 8 reps, 5 kilo.

Branden die laatste. :D

Gewicht is nu 85 precies. Ik moest daarna nog wel even brownies bakken, dus kan wat minder zijn. :P
Respect dat je traint op zaterdagochtend ;) He d8 dat de dumbbells maar tot 50 KG gingen, of heeft aalt soms een extra setje voor jou verstopt :P

Oh dan was die het.

Het was ook doodstil. :D

Nice ava. :eyebrow:

Morgen weer junken. Kan niet wachten .. :D

Thanks babe, :kiss:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven