MuscleMeat

"You got arms Louie! He's got spaghetti arms!" - The Iron Age Log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer bij de baas geweest. Erg tevreden. Weeg nu 87.6 en heb er dus 0.5 kilo bij. Verder ben ik gezakt in het vet met 2%.

Gelukkig van het dropset schema afgezet. Heb nu een heerlijk split 21 schema. Of ook wel bekend als een ''pomp'' training onder de fullbody aanhang.

Don't care.. Ik kan niet wachten om weer te knallen in de gym. More ripped than ever! :)

je gaat zo te horen heel goed! maar meer posten!!

hee man, zou je je schema willen posten?

Wil je je AAS cycle vrijgeven, waar je momenteel op draait?

Sorry boys, maar er is geen sprake van AS. Dat zou ook zeker niet verstandig zijn met mijn elleboog. Precontest worden die opties pas overwogen.

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

je gaat zo te horen heel goed! maar meer posten!!

Doe me best. Vertek morgen op zakenreis naar de US, maar ik zal proberen daar te trainen en de updates te posten. Eten zal wel moeilijker gaan.

hee man, zou je je schema willen posten?

Welk schema wil je hebben? Ik kan natuurlijk niet in detail gaan uit respect voor mijn begeleider.

ja dat is ook weer zo..

Zou je wel globaal wat kunnen zeggen over repranges, hoe je split is opgedeeld (of is dit nog het zelfde als een paar pagina's terug?), rust, intensiteit?

Je zit dus bij de FPA heh? zit er ook over te denken om daar heen te gaan man!

ja dat is ook weer zo..

Zou je wel globaal wat kunnen zeggen over repranges, hoe je split is opgedeeld (of is dit nog het zelfde als een paar pagina's terug?), rust, intensiteit?

Je zit dus bij de FPA heh? zit er ook over te denken om daar heen te gaan man!

4 dagen split, met benen op 1 dag. Schouders zijn bij de (voorkant ) borst en (zijkant) rug gezet. Armen en kuiten ook. :)

Ik heb daar wel een keer getraind, omdat daar veel vrienden van mij zitten. Erg leuke en gezellige gym! Zeker een aanrader! :)

je komt een halve kg aan en zakt 2 %?

gheheheh.

Ik hoor andere verhalen ryu. anyhow, ik neem het maar aan dan.

Succes nog iig.

je komt een halve kg aan en zakt 2 %?

gheheheh.

Ik hoor andere verhalen ryu. anyhow, ik neem het maar aan dan.

Succes nog iig.

Totale lulkoek. Typisch weer de berichten van mensen die het niet kunnen uitstaan dat sommige mensen gewoon goede genen hebben voor de sport. Ik schaam mij nergens voor en ik hoef nergens over te liegen. Maar weetje wat het is met mannetjes zoals jij Seagal? Je wil altijd een vergelijking met jezelf vinden.

''Post eens foto!""

" Wat kuur je''

'' Whaha split sucks blala ''

En dan zie je ineens dat iemand ook resultaten kan boeken zonder de vooroordelen en dan kan het brein dat maar moeilijk bevatten. Waarom hij wel en ik niet? Ik weet nog wel dat je naar mij toe kwam voor advies om een natural wedstrijd te draaien voor de YBF.

Hetzelfde verhaal met de 250 kg squat.

Beste mensen, voel je je aangesproken? Stop dan met het lezen van deze log. Je werkt jezelf een directe depressie aan.

Denk je dat ik niet jaloers ben op bv. de hardheid van G-men? Of de rondingen van Jeppe? Ik zoek daar geen smoesjes voor om mijn eigen gebrek aan zelfvertrouwen te verbergen. Ik accepteer het gewoon.

Ryu, het was enkel een vraag. Geen oordelen of wat dan ook.

Je kan wel mooi projecteren.

Had je berichtje binnen. Kom anders keer meetrainen of maak ook afspraak bij Andrew. Een begeleider neemt zoveel stress van je weg. Ook leer je dingen die bepaalde theorieen compleet tegenspreken. Zo mag ik geen cardio meer doen, omdat het het metabolisme doet dalen. :)

Keep pumping! :thumbs:

En stop fullbody! :D

Ryu, dan vraag ik het uit interesse, oprechte interrese:

Wil je die pic die je in je ava hebt eens posten? Ben gewoon benieuwd hoe je er nu bij staat.

Ryu, dan vraag ik het uit interesse, oprechte interrese:

Wil je die pic die je in je ava hebt eens posten? Ben gewoon benieuwd hoe je er nu bij staat.

Ofcourse, maar zoals ik al eerder heb vermeld, het is wel een slechte webcam foto.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

De Gunter Schlierkamp pose!

De toename van massa is wel te begrijpen. Ik mag nog 1 volle dag junken en mijn eiwitten zitten op 420 gram! Vroeger met wedstrijden nam ik max 150 g. carbs en ik denk maar 250 a 275 gram eiwit!

Ik moest gewoon veel meer eten! Mijn schema van de afglopen weken was nog steeds 3000 kcal.

zeker wel brute massa kerel!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven