XXL Nutrition

Youtubers

Alen thrall vind ik ook goed.
Die Eliot is vervelend.

Omar Isuf, Matt Ogus, Vegan Gains, Lex Fitness, Candito...

Antoine Vaillant soms ook wel leuk om naar te kijken, maar minder leerrijk.

Christian Guzman, knap wat hij heeft opgebouwd maar vind hem weinig sympathiek of inspirationeel overkomen

Lol. Die gast deadlift geen 100kg en heeft zeker en vast geen goede techniek. Wel hilarische filmpjes (en wel met een verborgen waarheid).
Voor de rest zoals al eerder gezegd Alan Thrall. Bijna alle anderen hebben wel een paar goede video's op hun kanaal, maar je moet ze zoeken tussen al die oninformatieve bullshit. Jason Blaha, pumpchasers en Barbell Brigade vallen onder deze categorie.

Broscience met Dom Mazetti kan natuurlijk niet achter blijven hahahahaha

Vind Bradley Martyn wel relaxed om te volgen, oprechte gozer en huge en sterk. Alan Thrall inhoudelijk goed en wel lachen.

Christian guzman volgde ik toen hij nog z'n kleine gym had en hoe dat groeide maar is nu alleen nog maar filmpjes van nieuwe kleding kopen en fast food halen. Eliott hulse was ook goed maar is nu een of andere cult leader geworden. Mark bell was wel wat voordat die clowns erbij kwamen.

Jason blaha voor de Q&A maar moet de plaatsvervangende schaamtelijke drama echt ontwijken, candito als hij eindelijk weer eens een filmpje post, Steve Shaw, George Leeman.

FitnessFAQs

Aleksey TOROKHTIY

Niet echt youtubers zoals de andere maar toch: clarence0, All Things Gym voor de relaxte training hall filmpjes, hookgrip, dmitry klokov

Ik was die mafkezen van massthetics nog vergeten....die smijten met serieuze gewichten maar verder iets minder serieus;) Maar ze weten wel het 1 en ander over PL

Dit is dus waarom Alan Thrall bovenaan dit lijstje mag staan:

Een bevriende olly lifter approved.

Buff dudes, scooby1961, brett gibbs, stronglifts, rippetoe

Waar zouden we zijn zonder de Brofessor?

Reps for jesus!
post-196157-0-99978600-1426095774.png

Alan Thrall en Omarisuf voor informatie, Bradley Martyn en Broscience voor fun.

Guzman stopt er eventjes mee.

Jaap Aap kan ik ook aan iedereen aanraden.

De beste is natuurlijk Sixpackshortcuts..
Mike Chang!

Matt Ogus, Scooby1619 en natuurlijk Emma Mae voor de testosteronen.

Alan Thrall

Terug
Naar boven