XXL Nutrition

Yow!

Bezoekers in dit topic

Thrixo

Novice
Lid geworden
27 nov 2015
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Yow, zal mezelf ook maar ff voorstellen.

Ik ben Michael , 28 jaar oud , 1m77, 76kg en nu sinds een jaartje redelijk 'deftig' aan het trainen en met Mn voeding bezig.

Voordien ook al wel eens wat fitness gedaan maar met meer off periodes dan on periodes.

Na verkeerde keuzes in het leven te maken en een hoop gewicht te verliezen toch de knop maar omgedraaid en er iets aan beginnen doen. Met resultaat ondertussen.

Aangezien ik alleenstaande papa ben en mijn dochtertje bij mij woond vindt ik niet snel tijd/mogelijkheid om in de gym te geraken.
Natuurlijk is er voor alles een oplossing en heb ik een home gym ingericht. Nu train ik savonds wanneer Mn dochter slaapt, gelukkig slaapt die enorm vast

Eind 2015 , begin 2016 zat ik met mijn gewicht op amper 62kg.
Lettende op Mn voeding maar "te veel, te rap" willen gaan met trainen gingen de vooruitgangen niet erg vlot. En ook hier weer momenten van enkele weken niets te doen.
Verder gaan inlezen en uiteindelijk begin 2017 stapje trg genomen en full body gaan doen. Met veel meer resultaten.
Nu een half jaar laten nog steeds iedere week aan het trainen en inmiddels bezig met een ub/lb schema.

Voeding zit "Ok" ik let op de dingen die ik eet en volg een voedingschema maar "ik leef er niet voor", ik durf dus ook wel wat cheaten.
Gewicht zit nu ondertussen wel op 76kg ook dus zeer tevreden.

Doel is om nog meer spiermassa bij te komen zonder al te veel vet. Maar aangezien ik 1 van die personen ben met een supersnel metabolisme heb ik hier niet echt bang voor.

Ik hoop hier nog veel kennis op te doen die ik zelf in Mn dagelijks leven kan toepassen!

Greetz!
 
Back
Naar boven