Fitness Seller

zaadcellen laten invriezen.

gymshar1

Advanced Bodybuilder
Waardering
99
Lengte
1m78
Massa
99kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Ik wil year round gaan kuren en meschien langer maar door dat ik bang ben dat mijn zaadjes het op ten duur begeven wil ik mijn zaad laten invriezen. better safe than sorry. Heeft iemand hier ervaring mee wat de kosten zijn en waar je terecht moet ?

Ik heb wel al opgezocht maar werd er niet wijzer uit dat iedereen het zomaar kon laten doen of je een bepaalde reden er voor moet hebben.

staat dit hier trouwens goed?:p

Ziekenhuis, kost enkele honderden euro per x-aantal jaar, kan verschillen per ziekenhuis. Misschien verschilt het ook per land dus best eens informeren bij de dienst fertiliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Ziekenhuis, kost enkele honderden euro per x-aantal jaar, kan verschillen per ziekenhuis. Misschien verschilt het ook per land dus best eens informeren bij de dienst fertiliteit.

ja had ergens gelezen voor 50 euro per jaar voor opslag + de kosten om het in een bakje te mikken dan:p

Kan je niet gewoon een potje vol kwakken en dat in de diepvries zetten? :D

Ter info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/rokh-on-324675/index15.html#post9168772

Invriezen kan je nooit wat kwaad mee doen, maar zou toch ook HCG en Clomid/Nolva nemen heel jaar.

hoeveel maanden was je off toen je ging testen of ben je niet meer off gegaan haha? en clo/nolva hoe hoog gedoseerd? zou enkelt hcg niet voldoende zijn ?

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Kan je niet gewoon een potje vol kwakken en dat in de diepvries zetten? :D

haha helaas niet moet onder zoveel 100 graden ingevroren worden

hoeveel maanden was je off toen je ging testen of ben je niet meer off gegaan haha? en clo/nolva hoe hoog gedoseerd? zou enkelt hcg niet voldoende zijn ?

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

haha helaas niet moet onder zoveel 100 graden ingevroren worden
Niet off, nog altijd on.

Clomid 50mg ed, hcg gemiddeld 2x500iu ew.

Wat voor jou werkt, werkt niet noodzakelijk bij mij en omgekeerd.

Niet off, nog altijd on.

Clomid 50mg ed, hcg gemiddeld 2x500iu ew.

Wat voor jou werkt, werkt niet noodzakelijk bij mij en omgekeerd.

beperkt dat niet erg je gainz? of is dat te verwaarlozen.

Welke nadelen kan het met zich meebrengen als ik mijn huisarts vertel waarvoor ik het wil laten doen. Ik heb echt een goeie huisarts en weet ook mijn achtergrond van alles. messchien kan ik dan de bloedtesten ook vergoed krijgen :D hij is de moeilijkste niet attans bij mij.

beperkt dat niet erg je gainz? of is dat te verwaarlozen.

Welke nadelen kan het met zich meebrengen als ik mijn huisarts vertel waarvoor ik het wil laten doen. Ik heb echt een goeie huisarts en weet ook mijn achtergrond van alles. messchien kan ik dan de bloedtesten ook vergoed krijgen :D hij is de moeilijkste niet attans bij mij.
Nee ik vind dat niet, waarom denk je dat?

Nee ik vind dat niet, waarom denk je dat?

Ik heb al gyno maar klein iets groter meschien als een doperwt (40kilo overgewicht gehad) mocht ik later last van gyno krijgen dat het niet vergoed word. Ben al na de huisarts geweest en mocht het nu groter worden werd het bijna zeker vergoed omdat die weet hoe ik vroeger was.

Voor de rest weet ik niet waarom vroeg het me af :p

Edit: of had je het over de gainz tegen houden? dat als iemand preventief nolva bijvoorbeeld mee wou laten lopen ze meestal gelijk de grond ingetrapt worden.

Ik heb al gyno maar klein iets groter meschien als een doperwt (40kilo overgewicht gehad) mocht ik later last van gyno krijgen dat het niet vergoed word. Ben al na de huisarts geweest en mocht het nu groter worden werd het bijna zeker vergoed omdat die weet hoe ik vroeger was.

Voor de rest weet ik niet waarom vroeg het me af [emoji14]

Edit: of had je het over de gainz tegen houden? dat als iemand preventief nolva bijvoorbeeld mee wou laten lopen ze meestal gelijk de grond ingetrapt worden.
Ging over gainz, als Nolva gainz tegen houdt heb ik daar alleszins nooit veel van gemerkt.

50mg Clomid. Ed.

Waarom zou je clomid nemen als je on bent? Behalve ter voorkoming van gyno dan.

Enkel daarvoor.

En ook een beetje voor groter ejaculatievolume.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:37 ----------

Waarom zou je clomid nemen als je on bent? Behalve ter voorkoming van gyno dan.
Klopt het dat niet enkel androgenen maar ook oestrogenen een mediator zijn van de feedback loop van de hpta?
Meer zelfs, dat oestrogenen een grotere invloed hebben dan androgenen?
Zou het daarom kunnen dat het gebruik van een serm on cycle een positieve invloed heeft op de negatieve feedback loop veroorzaakt door exogene androgenen?

Laatst bewerkt:
Ik zat er ook aan te denken om dat in de toekomst te doen, maar toen kwam ik iets tegen van 250e per jaar voor opslag. Waar vond je 50e per jaar?

Terug
Naar boven