Fitness Seller

Zack Kahn's dayjob

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

branchy1980

Cool Novice
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
0
weet iemand wat voor werk hij doet bij het bodybuildingen ?
Ik wist niet dat hij nog een dagjob deed totdat ik het volgende fiilmpje zag ,vanaf de zesde minuut begint hij erover te praten maar hij zegt niet wat voor job het is.

[Link niet meer beschikbaar]

willemyates

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 feb 2008
Waardering
30
Lengte
1m86
Massa
112kg
Vetpercentage
25%
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.

Ano_1987_4

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2006
Waardering
990
Lengte
1m75
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
ik heb er de kracht nie voor om al die tijd naar deze man te luisteren, wat een enorme beul, maar waarom heeft hij zo'n groot hoofd voor zo weinig inhoud.
jezus man wat zijn we lekker respectloos. Laat die vent lekker zijn ding doen whats your problem. Hij praat gewoon gaar engels, cut the guy some slack. Heb je ronnie rockel of roelly wel eens engels horen spreken...nee daar wordt je blij van.

beesting

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
6 mei 2011
Waardering
77
jezus man wat zijn we lekker respectloos. Laat die vent lekker zijn ding doen whats your problem. Hij praat gewoon gaar engels, cut the guy some slack. Heb je ronnie rockel of roelly wel eens engels horen spreken...nee daar wordt je blij van.
+1, Alleen versta ik hem wel gewoon, heel soms dan niet (ik heb dan ook nooit moeite gehad om mensen te verstaan)

CXLBV

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
28 mei 2008
Waardering
702
hahaha doe roelly maakt zinnen van max 3 woorden, meer komt er niet uit

branchy1980

Cool Novice
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
:rolleyes:Maar goed dat we zo'n slim en en met talent overgoten persoon als jij hier hebben op het forum , godzijdank !

Jij bent zowat de enige die niet naar zij filmpjes kan kijken,Zack is een held.Echt n man met karakter .
Zijn filmpjes zijn gewoon fantastisch en dan nog maar te zwijgen over zijn volhardheid om te recuperen van zijn blessure en te slagen om pro te worden.

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
ik kan echt uren kijken naar die gast hahaha geniale shit

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Problems?

daniel20

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2009
Waardering
1.369
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
10%

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Waardering
412
Lengte
1m69
Massa
95kg
Daarom heeft ie zichzelf ook met compleet kapotte knieen in een jaar tijd ofzo weer opgewerkt tot waar hij nu is. Daarnaast nog een sportschooltje begonnen en blijkbaar nog een baan ernaast...
Heel weinig inhoud idd..

steven177

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Daarom heeft ie zichzelf ook met compleet kapotte knieen in een jaar tijd ofzo weer opgewerkt tot waar hij nu is. Daarnaast nog een sportschooltje begonnen en blijkbaar nog een baan ernaast...
Heel weinig inhoud idd..
zack khan heeft ook een master in economics dacht ik....

kix

Huge Freak
Lid geworden
17 mei 2009
Waardering
567
zack khan heeft ook een master in economics dacht ik....
vergis je niet, veel BB'ers zijn toch hoogopgeleid (veel mensen hebben hier juist tegenovergestelde idee over).
Kijk maar is naar platz, franco columbo, sonbaty etc

pokerladron

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2010
Waardering
469
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ben blij dat wij hier willemyates hebben.

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
17 okt 2004
Waardering
450
en toen was willemyates stil.....jammer :D

branchy1980

Cool Novice
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
0
  • Topic Starter Topic Starter
maar niemand die weet wat voor job hij doet?

KIKO

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2009
Waardering
375

HardTrainer

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
16 mrt 2008
Waardering
0

Kijk eens wat voor breezer ecto body jou plof kop moet dragen

---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 01:44 ----------

Heel weinig inhoud idd..
Mooi geantwoord!!

HannovdW

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2010
Waardering
2
Lengte
1m87
Massa
93kg
Vetpercentage
18%
kan uren naar die gast kijken, en af en toe pik nog wat nuttige dingen van hem op ook :P

Bovenaan