XXL Nutrition

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

Het heeft imo wel wat voordelen. Makkelijk om met vienden te praten via de chat en je kan ook geheime groepen aanmaken waar je dan met maten inzit. Is bij ons wel gemakkelijk als we bijvoorbeeld een weekend met maten willen doen of waar we naartoe gaan dit weekend etc.. Anders moet je altijd maar zitten sms'en ( iets wat ik persoonlijk dus echt niet zo graag doe ).

Tja wat dat betreft ben ik ouderwets, ik bel gewoon van "wat ga je doen?".

Ik heb er een schijthekel aan. Maar iedere keer als ik het dichtgooi heb ik het dezelfde week nog nodig om een petitie online te bevestigen of me ergens bij aan te melden. Je kunt er bijna niet meer omheen. Gebruik het verder niet. Ga hem weer dichtgooien btw.

Feit dat ik er maar 2 vrienden op heb :fa:

Iemand die hier twitter gebruikt? Dat lijkt me helemaal nutteloos. Heb daar het nut nooit van begrepen.

Ik vind ook wel dat er voordelen zijn. Doodle + facebookgroep is vrij handig als je en masse iets wil organiseren. Verder is het steeds meer en meer de functies die msn en hotmail vroeger hadden bij mij aan het overnemen. Niet dat ik veel chat of mail, tenzij ik iets dat niet al te dringend is wil afspreken.

Precies. Ik wil geen eens dat iedereen weet wat ik de hele dag doe. ****ing levenloos ook :roflol: ja ik ga nu aan me pik trekken # at home

Je weet wel goed hoe dat werkt met die hashtags maxi. Beetje verdacht

facebook games.
mensen die janken en dan vraag je wat er is en dan reageren, nee niks of gaat je niks aan.
mensen die hashtags gebruiken op facebook.

verder vind ik het wel leuk om te zien wat mensen allemaal doen.
facebook acties zijn ook leuk al aardig wat dingen gewonnen.

facebook games.
mensen die janken en dan vraag je wat er is en dan reageren, nee niks of gaat je niks aan.
mensen die hashtags gebruiken op facebook.

verder vind ik het wel leuk om te zien wat mensen allemaal doen.
facebook acties zijn ook leuk al aardig wat dingen gewonnen.

Meeste mensen die dat doen hebben twitter en facebook gelinked. Dus wat je dan op twitter zet komt ook op facebook. Niet dat dat het goed maakt maar toch :o Sommige mensen op twitter zetten voor elk woord een hashtag, #waarom? #geen #idee.

Meeste mensen die dat doen hebben twitter en facebook gelinked. Dus wat je dan op twitter zet komt ook op facebook. Niet dat dat het goed maakt maar toch :o Sommige mensen op twitter zetten voor elk woord een hashtag, #waarom? #geen #idee.

#ik #ook #niet #zwaaronnodigereactie

te weinig foto's van chicks die elkaar tongen

Facebook is gewoon volledig overhyped en zal ook wel uitsterven onze day. Veel mensen zijn gek genoeg om al hen privé zaken op het net te smijten... Ik hou mij daar liever buiten :D

Mensen die pseudo-motivational of filosofische quotes plaatsen.

die superdudes die hun "sixpack" op facebook zetten.... en porren

Ik erger mij niet aan Facebook omdat ik niet aan de hype mee doe. Heerlijk vrij zonder sociale controle, anders zou ik elke dag foto's van mijn maaltijden moeten uploaden. Mooie mirror selfshots van mij tijdens het trainen. En awesome bodybuilder quotes posten. Of chatten met allerlei mensen die het ongezond vinden waar ik mee bezig ben.
Hipsters je weet zelf

Terug
Naar boven