MuscleMeat

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

gaat ie porren....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leipe man :P

maar t is wel een goeie, ik vroeg me al af waarom die optie ''porren'' er was. Ik dacht gewoon wtf is dit voor optie man

Soon.jpg

Wacht, eerst afkraken dan zeggen dat het goed is ;p??
Achja het werkt dus succes ermee

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 21:12 ----------

vrouwen van 25 die op bodybuild forums zitten mischien. Maar die behoren niet tot de groep "average" en al helemaal niet tot de groep vrouwlijk.

Ik heb al verscheidene keren (meer dan 1 dus obvious bishes) na een por er verder op gewerkt dat volgde op een date sessie.

Wie heeft er eigenlijk mensen in hun vriendenlojst met een posing pic als profiel foto? Of erger nog, zelf een posing pic als profielfoto? Dat maakt facebook gewoon NSFW.

• Topic Starter Topic Starter
^^ Lol, ken iemand met een foto van zijn latspread als profielfoto. Zijn hoofd staat er zelfs niet op. :D
Behalve dat het gewoon fout is dat je enkel je lichaam toont op je profielfoto, vind ik dat een rug over het algemeen weinig indruk maakt op mensen, behalve op je drie vrienden die zelf aan bb doen. Neem dan een foto van je abs of desnoods zelfs biceps ofzo.

Laatst bewerkt:
- Van die drama queens
- mensen die 100 fotos uploaden op een dag
- mensen die iedere post op facebook liken of commenten
- al die k*t spelletjes
- alle posts met dat zielige geneuzel over een woord of een negertje die geen bamboo kan vinden
- wijven die geen nudie pics uploaden

• Topic Starter Topic Starter
- Van die drama queens
- mensen die 100 fotos uploaden op een dag
- mensen die iedere post op facebook liken of commenten
- al die k*t spelletjes
- alle posts met dat zielige geneuzel over een woord of een negertje die geen bamboo kan vinden
- wijven die geen nudie pics uploaden

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

^^ Lol, ken iemand met een foto van zijn latspread als profielfoto. Zijn hoofd staat er zelfs niet op. :D
Behalve dat het gewoon fout is dat je enkel je lichaam toont op je profielfoto, vind ik dat een rug over het algemeen weinig indruk maakt op mensen, behalve op je drie vrienden die zelf aan bb doen. Neem dan een foto van je abs of desnoods zelfs biceps ofzo.

Gewoon niets brah, srs waarom zou je toch in godsnaam een foto van je rug/abs of weetikveel wat als profielpic nemen. Tenzij je natuurlijk helemaal in het BB'ing wereldje zit en alleen maar BB'ing vrienden op fb hebt. Maar voor de rest vind ik dat gewoon lame. Nuja bij mijn vrienden is er nog geen 10% die traint, het kan daaraan liggen ook denk ik.

Je moet het maar vergelijken met een wielrenner, als je ook zo'n vriend staan hebt die enkel maar wielrennerpics posts die je geen kloten interesseren, dan weet je meteen hoe anderen over BB'ing denken. ( doe dat maar x2 btw )

Wacht, eerst afkraken dan zeggen dat het goed is ;p??
Achja het werkt dus succes ermee

---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 21:12 ----------

vrouwen van 25 die op bodybuild forums zitten mischien. Maar die behoren niet tot de groep "average" en al helemaal niet tot de groep vrouwlijk.

Ik heb al verscheidene keren (meer dan 1 dus obvious bishes) na een por er verder op gewerkt dat volgde op een date sessie.

Maar goed, waarom zou je facebook/hyves gebruiken om een date te scoren. Het is toch veel leuker om iemand gewoon in het echt aan te spreken...

Gewoon niets brah, srs waarom zou je toch in godsnaam een foto van je rug/abs of weetikveel wat als profielpic nemen. Tenzij je natuurlijk helemaal in het BB'ing wereldje zit en alleen maar BB'ing vrienden op fb hebt. Maar voor de rest vind ik dat gewoon lame. Nuja bij mijn vrienden is er nog geen 10% die traint, het kan daaraan liggen ook denk ik.

Je moet het maar vergelijken met een wielrenner, als je ook zo'n vriend staan hebt die enkel maar wielrennerpics posts die je geen kloten interesseren, dan weet je meteen hoe anderen over BB'ing denken. ( doe dat maar x2 btw )

Ja ik heb eens toen ik nog een hyves profiel had ook onwijs veel gasten van DBB in mijn lijst gehad. Maar toen ineens overal van die pose pics kwamen heb ik een stuk of 30 man uit mijn lijst kunnen donderen.

Wie heeft er eigenlijk mensen in hun vriendenlojst met een posing pic als profiel foto? Of erger nog, zelf een posing pic als profielfoto? Dat maakt facebook gewoon NSFW.

Haha, heb een paar pro's op mn facebook, als vrienden of abbo op dr fb. Komen inderdaad die halfnaakte foto's van spierbundels voorbij als je even een verloren momentje updates bekijkt.
Niet zo handig...

Vind verder alleen die verzoeken voor verjaardagkalenders irritant. Dat kan je toch sowieso zien?

Heb zelf 2 vrienden op FB die pics erop hebben, 1 pro bber en 1 gewone kerel. Toch zullen mensen die niet trainen het wel boeiend vinden denk ik, andere gasten vinden het toch mooi en sommige chicks ook. Zelf heb ik geen posing pics of wat dan ook op me fb, houd dat soort dingen wel voor mezelf. Als je gewoon een goed fysiek heb stoor ik me er zelf niet aan, maar die gasten die net een paar maanden trainen en hun schrale ecto lichaam gaan showen .....

Trust me, de meeste mensen die niet trainen vinden dat vet lame. Als ik een meid zie met een mooi lichaam denk ik: prima. Maar als ze een profielfoto van zichzelf in bikini post denk ik echt wel: facepalm... (na het jacken).

Naja kijk als je pro bent of what not snap ik het wel. Vind het zelf alleen niet relaxed als ik op werk ff op FB zit en er ineens allemaal half naakte gasten over mijn scherm vliegen.

Ja ik heb eens toen ik nog een hyves profiel had ook onwijs veel gasten van DBB in mijn lijst gehad. Maar toen ineens overal van die pose pics kwamen heb ik een stuk of 30 man uit mijn lijst kunnen donderen.

hahaha heel mooi dit.
Ik ben daar nog best lang mee belachelijk gemaakt door vrienden die vroegen of ik naar de gay parade was gegaan.:p

Heb zelf 2 vrienden op FB die pics erop hebben, 1 pro bber en 1 gewone kerel. Toch zullen mensen die niet trainen het wel boeiend vinden denk ik, andere gasten vinden het toch mooi en sommige chicks ook. Zelf heb ik geen posing pics of wat dan ook op me fb, houd dat soort dingen wel voor mezelf. Als je gewoon een goed fysiek heb stoor ik me er zelf niet aan, maar die gasten die net een paar maanden trainen en hun schrale ecto lichaam gaan showen .....

Van die pro BB'er is het ergens logisch, het is ook zowat zijn leven. Maar geloof mij dat niet zoveel mensen dat boeiend vinden van die andere kerel. Als je zelf niet ergens mee bezig bent kan het je ook niet echt schelen wat de ander zijn hobby is.

Ik probeer daar altijd anders in te denken en evengoed respect te tonen voor wielrenners etc.. ( in tegenstelling tot velen hier ) omdat zij ook zoveel moeten doen voor hun sport. Maar de gemiddelde mens zal gewoon haten as usual.

Sowieso is een profielpic in je blote torso toch gewoon marginaal/pauper. Zet dan tenminste een brute DL foto als je het dan toch zo hard wil tonen dat je traint.

Kan aan mij liggen ook hoor maar FB is voor mij meer iets waar ik met vrienden en kennissen opzit, zelfs familie dus dan ga ik daar echt geen BB-foto's opzetten, toen ik 16-17jr was heb ik dat trouwens wel nog gedaan, maar naarmate je ouder wordt groei je daar gewoon uit. Voor de rest hoeft er voor mij ook niemand te weten dat ik aan BB doe, het is mijn hobby en voor alles die daarmee te maken heeft is er DBB.

hahaha heel mooi dit.
Ik ben daar nog best lang mee belachelijk gemaakt door vrienden die vroegen of ik naar de gay parade was gegaan.:p

Dit dus ook weer, haters gonna hate ;).

Achja, je kan nog altijd hide posts from doen ofzo als het echt te gortig wordt. Mijn FB trolling heeft er ook al wel voor gezorgd dat sommige mensen niet meer zo graag dingen met me delen of mijn bijdehante opmerkingen simpelweg verwijderen :)

mensen met auto's/motors of kweenie wat als profielfoto

wtf are you? a transformer?

- Mensen die overdreven interesse in anderen tonen;
- Het kunnen 'liken' van iets;
- Het niet kunnen 'disliken' van iets

Terug
Naar boven