Bob1337
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 92
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die verjaardagswensen, heeft voor mij echt niets van waarde, vind het ook maar fout om bepaalde mensen gelukkige verjaardag te wensen enkel en alleen maar omdat je het ziet op facebook en drm doet. Heb drm al 4 jaar de optie uitgeschakeld dat mensen iets kunnen posten op m'n pagina. Mensen die me echt een gelukkige verjaardag willen wensen kunnen het altijd doen via een privé bericht, via sms of in real life.

wrm delete je ze niet?Heb niet veel r**ards op me facebook.. heb er maar 3 tussen zitten van 115 totaal ofzo, die 'm helemaal vol spammen..
1st: Tja, die zet gewoon allemaal onzinnige dingen erop.
1 bish, die allemaal van die zielige teksten en plaatjes upload..
nog een bish, die elke avond als ze gaat slapen uitgebreid de liefde moet gaan verklaren aan d'r vriend..
Facebook is gewoon troep. Over 10 jaar mag jij straks meer betalen voor je gezondheidsverzekering omdat je met drank in je hand en bovengemiddeld gespierd op facebook staat waardoor je meer risico loopt op gewrichtsklachten en leverproblemen.
Gefeliciteerd.
Heuj, zo 'n 34 felicitaties ontvangen vanaf vanmorgen and still counting.

En 0 daarvan wisten daadwerkelijk van je verjaardag af. Ze zagen allemaal alleen maar de notice staan.
Fijne dag![]()

Heuj, zo 'n 34 felicitaties ontvangen vanaf vanmorgen and still counting.

En 0 daarvan wisten daadwerkelijk van je verjaardag af. Ze zagen allemaal alleen maar de notice staan.
Fijne dag![]()

Fijne dag![]()
.Dit is de harde waarheid
Denkend dat je zwemt in de vrienden maar als puntje bij paaltje komt blijft er zoals bij iedereen maar een handjevol echte vrienden over.
-Ik heb al 605 vrienden
-Dat is mooi man, komen ze ook allemaal op je verjaardag?
-uhhhhh.