XXL Nutrition

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

-jonge ouders die hun lelijke baby's telkens op facebook posten, om vervolgens comments eronder te zien dat het zo schattig lijkt. Er is echt niets moois aan een baby, fl**ker op.

-mensen die hun wall vol posten met gezeik.

-verzoeken van k*t kalenders en spelletjes.

Ik zou zo niets weten. Als ik het zat ben, klik ik t weg

Die verjaardagswensen, heeft voor mij echt niets van waarde, vind het ook maar fout om bepaalde mensen gelukkige verjaardag te wensen enkel en alleen maar omdat je het ziet op facebook en drm doet. Heb drm al 4 jaar de optie uitgeschakeld dat mensen iets kunnen posten op m'n pagina. Mensen die me echt een gelukkige verjaardag willen wensen kunnen het altijd doen via een privé bericht, via sms of in real life.

Morgen ben ik aan de beurt:eek:

Geen facebook, ik overzag een hoop ergernis.

Is twitter trouwens niet nog erger?

ik heb ook geen facebook, 1 van de uitzonderingen nochtans onder men vrienden en collega's maar ik heb er geen behoefte aan. als ik iets wil vertellen of te weten komen van iemand dan doe ik dat wel irl.

Heb niet veel r**ards op me facebook.. heb er maar 3 tussen zitten van 115 totaal ofzo, die 'm helemaal vol spammen..

1st: Tja, die zet gewoon allemaal onzinnige dingen erop.

1 bish, die allemaal van die zielige teksten en plaatjes upload..

nog een bish, die elke avond als ze gaat slapen uitgebreid de liefde moet gaan verklaren aan d'r vriend..
wrm delete je ze niet?

ik erger me aan heel facebook wat een k*tsite

ik erger me aan heel facebook wat een k*tsite
He+s+got+a+point+you+know+_8778d658dc34e283b76dd3fcbbd21fe9.jpg

mensen die zelf 50 statussen op een dag schrijven en dan een status neerzetten hoe anderen teveel aandacht zoeken op fb :roflol:

Facebook is gewoon troep. Over 10 jaar mag jij straks meer betalen voor je gezondheidsverzekering omdat je met drank in je hand en bovengemiddeld gespierd op facebook staat waardoor je meer risico loopt op gewrichtsklachten en leverproblemen.

Gefeliciteerd.

l0l, you know the future bro

Heuj, zo 'n 34 felicitaties ontvangen vanaf vanmorgen and still counting.

Mensen die meer vrienden hebben dan ik:mad:

En 0 daarvan wisten daadwerkelijk van je verjaardag af. Ze zagen allemaal alleen maar de notice staan.

Fijne dag :D

Dit is de harde waarheid:cool:

Denkend dat je zwemt in de vrienden maar als puntje bij paaltje komt blijft er zoals bij iedereen maar een handjevol echte vrienden over.

-Ik heb al 605 vrienden:cool:
-Dat is mooi man, komen ze ook allemaal op je verjaardag?
-uhhhhh.

• Topic Starter Topic Starter
Mensen die een liedje posten en er dan de lyrics bij zetten. Is het dan de bedoeling dat ik meezing ofzo?

Dit is de harde waarheid:cool:

Denkend dat je zwemt in de vrienden maar als puntje bij paaltje komt blijft er zoals bij iedereen maar een handjevol echte vrienden over.

-Ik heb al 605 vrienden:cool:
-Dat is mooi man, komen ze ook allemaal op je verjaardag?
-uhhhhh.

Helaas klopt dat inderdaad.
Gister avond zijn juist diegene die het zelf wisten langsgekomen, en ik zat uiteindelijk met 9 man in de tuin (3 konden niet en 1 woont in Ohio)

Terug
Naar boven