AndroidHealthClinic

Zaken waaraan jij je ergert op facebook

Inderdaad, vriend ook had hij zijn datum anders ingesteld werd hij door 40 lui gefeliciteerd ofzo :roflol:

---------- Post added 22 August 2012 at 15:59 ----------

Gefeliciteerd :p

ja mijn broertje had dat ook gedaan. Geboorte datum ingesteld op 01-01-1900......en nog een stuk of 30 noobs die hem dan feliciteren.......:eek:

geen ergenissen.

Mensen die een dom ding posten unfriend ik gelijk.
Verder is het wel fijn om chicks te spotten een porretje te sturen en dan met uitgaan een easy opener te hebben van heee dat ben jij wat leuk ect.
Dan toevoegen beetje praten volgende keer uitgaan is sws raak en daarna weer delete en next.

wtf is porren ??? heb dat nog nooit gedaan op facebook

kan je toch beter gewoon een bericht sturen ???

Als ze een por terug sturen weet je dat ze geïntresseerd zijn.
Wanneer je meteen een bericht stuurt met iets in de trant van hee wat zie je er goed uit valt dit niet altijd in de smaak. Sterker nog je kunt wanhopig of pervert overkomen en heb je meteen een block te pakken.

Stuur een porretje speel op safe. Krijg je niks terug weet je genoeg.

:roflol: wat een moves zeg

****ing bullshit over dat porren, just epic fail. Is wel heel zielig als je denkt dat chicks daar eerder op zouden reageren dan een normaal bericht, no offense.

ik irriteer me aan het feit dat facebook bestaat

Als ze een por terug sturen weet je dat ze geïntresseerd zijn.
Wanneer je meteen een bericht stuurt met iets in de trant van hee wat zie je er goed uit valt dit niet altijd in de smaak. Sterker nog je kunt wanhopig of pervert overkomen en heb je meteen een block te pakken.

Stuur een porretje speel op safe. Krijg je niks terug weet je genoeg.

gaat ie porren....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
leipe man :P

maar t is wel een goeie, ik vroeg me al af waarom die optie ''porren'' er was. Ik dacht gewoon wtf is dit voor optie man

Soon.jpg

- heal the world 'inspirational' bullshit
- politiek correct geneuzel
- mensen die het alleen gebruiken om zichzelf te profileren als zijnde 'busy bee / levensgenieter'
- mensen die anno 2012 het type funny pics ontdekken maar als je de echt grappige plaatjes post is er altijd wel iemand beledigd.
- mensen die shit in het engels posten (meestal met spelfouten) terwijl ze enkel nederlandse vrienden hebben
- kony / occupy / etc / etc

'vroeger' was internet een plek voor sarcastische cynische semi racistische grappen. Op facebook zie je het tegenovergestelde.

Dat mensen vertellen waar ze zijn en wat ze doen wtf eentje zegt '' lekker at vrijgezellenparty'' wie boeit het nou?

Terug
Naar boven