AndroidHealthClinic

Zeegers eenzaam het graf in

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
AMSTERDAM - Slechts enkele belangstellenden woonden gisteren de begrafenis bij van kroongetuige Bram Zeegers op begraafplaats Zorgvlied in Amsterdam. Bij de plechtigheid was een groep van minder dan twintig mensen aanwezig.

De ex-advocaat (58) werd een dag eerder opgebaard voor familie en vrienden, nadat hij vorige week overleed aan een zeer grote dosis van de harddrug mdma. Volgens aanwezigen was hij nagenoeg onherkenbaar. "Als iemand had gezegd dat hij het niet was, hadden we dat geloofd", aldus een aanwezige. Bij de uitvaart waren alleen zijn naaste familie en enkele zeer goede bekenden aanwezig.

De raadsels rond zijn plotselinge dood houden de politie nog volop bezig. Zeegers vriendin Shirly O. (34) wordt nog steeds vastgehouden, omdat zij de drugs aan Zeegers verstrekte. Hij moet maar liefst zes gram van het poeder hebben gehad, voor de dosis dodelijk was.

De rol van de Braziliaanse vriendin wordt nader onderzocht, omdat zij voorkomt in twee geruchtmakende dossiers; dat van Holleeder én in een onderzoek naar de vermoorde advocaat Evert Hingst. Haar toenmalige vriend Joop B. zou een stroman zijn geweest van de vermoorde John Mieremet, vermoedde justitie.

Hingst zou voor Mieremet de financiering van een Amsterdams restaurant, Valaire, hebben mogelijk gemaakt via een constructie in Luxemburg. Mieremet en Hingst werden kort na elkaar vermoord.

Shirly's voormalige vriend Joop B. kwam in de kijker bij justitie na tips dat hij werd afgeperst door Willem Holleeder en Dino S. In dat onderzoek werd Shirly O. afgeluisterd, waarbij te horen was dat Zeegers haar hulp aanbood. Bij zijn verklaringen als kroongetuige voor justitie verzweeg hij de banden van zijn vriendin.

Haha, zo voorspelbaar lol....meneer is zogenaamd dood :rolleyes:

Binnenkort zien we hem dus rondlopen in de supermarkt?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens Yzord? Als jij onzin uitkraamt, koppel het aub dan niet aan mij.

Maar dat hij niet dood is, is wel duidelijk.

Ik sluit het niet 100% uit dat maar waarom ben jij er zo zeker van dan?

en hij leeft nog lang en gelukkig

Ik sluit het niet 100% uit dat maar waarom ben jij er zo zeker van dan?

A) Meneer is ineens dood NA zijn verklaring over Holleeder.
B) Meneer is overleden aan MDMA, waarvan bekent is dat je wel heeeeeel veeeeeel moet nemen wil je er UBERHAUPT dood aan gaan.
C) En ineens lijkt meneer niet tijdens een avondwake...
D) En meneer zat in een getuigenisprogramma van Justitie.

hehe ik dacht da al meteen dat hij niet dood is ,maar ver weg ergers onder gedoken zit.

A) Meneer is ineens dood NA zijn verklaring over Holleeder.
B) Meneer is overleden aan MDMA, waarvan bekent is dat je wel heeeeeel veeeeeel moet nemen wil je er UBERHAUPT dood aan gaan.
C) En ineens lijkt meneer niet tijdens een avondwake...
D) En meneer zat in een getuigenisprogramma van Justitie.

Zullen we ons gelijk halen, we grafen hem op en brengen de kist naar de telegraaf.Kunnen we nog geld ook voor vragen.
Maar jij gaat scheppen,ik heb een beetje last van me rug.

Volgens Yzord? Als jij onzin uitkraamt, koppel het aub dan niet aan mij.

Maar dat hij niet dood is, is wel duidelijk.

vroeg of laat kom dat toch boven water want mensen gaan praten er zijn mensen die er van af weten.

want je verdwijnt niet in je eentje.

vroeg of laat kom dat toch boven water want mensen gaan praten er zijn mensen die er van af weten.

want je verdwijnt niet in je eentje.

Als je je vol overgave aan het programma waagt, ga je dus wel alleen. Zelfs je vrouw weet niet meer waar je bent.

Als je je vol overgave aan het programma waagt, ga je dus wel alleen. Zelfs je vrouw weet niet meer waar je bent.

maar mensen moeten er wel van af weten hem helpen.

een andere naam is al helemaal moeilijk omdat je dan in eens 50 jaar gelden zou moeten geboren zijn en een hele loop baan op nieuwe moet nabootsten nieuw sofinummer.
Er moeten nieuwe diploma komen nou het allemaal op in dei 50 jaar wat jij dan heb gedaan moet een hele andere naam voor komen te staan. nou daar komen wel een aantal mensen bij kijken ,die vroeg of laat zouden kunnen gaan praten.

daar komen zo veel mensen bij komen om je een niet id te geven.

Dan moet je eens bij Discovery de documentaires bekijken die hier over gaan....alles maar dan ook alles wordt vernieuwd. En inderdaad, je loopbaan, geboortedag, diploma's, werkelijk alles...

Als Holleeder hem had dood laten maken had hij dat wel laten doen voordat hij zijn belastende verklaring had afgelegd. Erna is een beetje dom.

6 gram, das niet ff een vingertje :+

Ik denk dat Zeegers nu lekker aan een cocktailtje zit in Paramaribo.:)

Als Holleeder hem had dood laten maken had hij dat wel laten doen voordat hij zijn belastende verklaring had afgelegd. Erna is een beetje dom.

Misschien wil Holleeder een signaal afgeven aan gasten die nog willen/moeten getuigen. Zo dom is het dus niet..

hij is hardstikke dood. ze hebben echt wel dna van hem van eerdere zaken.
als je denkt dat ze een ander lijk ergens vandaan getoverd hebben dan ben je wel erg complotachtig aan het denken :p

Terug
Naar boven