MuscleMeat

zeer onderarm

vdb is god

Novice
Waardering
0
hallo,

telkens da ik biceps train, heb ik pijn aan mijn onderarm. In het begin was dit telkens ik de halters op de neerlegde, maar nu is het als ik de oefening doe.
De pijn loopt door tot aan het polsgewricht.
Bij de andere oefeningen zoals bankdrukken, chinny's voel ik het een beetje...
Wat zou dit kunnen zijn, en hoe kan ik dit vermijden?
ps: ik doe wel geen onderarm oefeningen en zal dat de oorzaak zijn...

met wat voor bar curl je??? met een rechtebar krijg ik ook last van, met ez niet

dus ez bar curlen

succes

Je hebt gewoon een onderarmontsteking. Hopelijk is het nog niet gevorderd tot een beenvliesontsteking, want dat gaat zo goed als nooit meer weg.
Ik stel voor dat je eens naar de dokter gaat. Hij zal je wat ontstekingsremmende medicijnen geven (misschien Voltare-pilletjes). Met wat geluk werken ze nog bij jou, want bij mijn beenvliesontsteking werkte ze alleszins niet meer.

Maar geen nood, als je nog niet te lang bezig bent met die ontsteking, zal je wel nog geen beenvliesontsteking voorhebben (dat is immers moeilijk te kweken).
Succes nog met het trainen.

Nou, nou. Om nou meteen predikaat beenvliesontsteking mee te geven..

Als je inderdaad een onderarmontsteking hebt; dan zal dat waarschijnlijk komen (we zitten nou eenmaal op de BB-forum) door overbelasting; antibiotica zul je niks aan hebben; algemene pijnstillers en sommige ontstekingremmers wel.

Eerst: indien het niet binnen een week weer rustig is, naar de dokter! En niet meer belasten!

idd gewoon ff tijdje rust geven gaat het dan beter volg dan ciko ze tip en pak een EZ maar om nou meteen keihard te zeggen dat je een beenvliesontsteking hebt vind ik nog al wat en anders is Yungone wel de beste dokter ooit die van 1 forum post kan zien wat je hebt.

kan heel goed zijn dat je onderarm achterloopt en dus als eerste opgeeft.

Doe even 2 weken geen curls meer. Als het goed is, is de pijn dan weg. Ga dan weer beginnen met een EZ-bar of met dumbbells. Waarschijnlijk is je probleem dan weg.

Ik heb er al maanden last van ... ook al gestopt, terug beginnen trainen en terug prijs.
Ik heb het vooral bij dumbbells voorslaan (bij het in postie brengen voor DB benchen, DB shoulder press)

Gaat maar niet over ... heb er al mee leren leven

Nou, nou. Om nou meteen predikaat beenvliesontsteking mee te geven..

Als je inderdaad een onderarmontsteking hebt; dan zal dat waarschijnlijk komen (we zitten nou eenmaal op de BB-forum) door overbelasting; antibiotica zul je niks aan hebben; algemene pijnstillers en sommige ontstekingremmers wel.

Eerst: indien het niet binnen een week weer rustig is, naar de dokter! En niet meer belasten!

Ik zei dat hij hoogst waarschijnlijk geen beenvliesontstaking heeft, maar eerder een gewone ontsteking.

Wat zit jij dan te zeggen dat ik hier kom prediken dat hij een beenvliesontsteking heeft...

ik had er eerst ook last van maar nu ik rek niet meer..

Heb hetzelfde probleem... Ook anderhalve maand stoppen heeft geen effect gehad. Train nu maar gewoon door...

Yep hier hoor. Krijg die pijn door preacher curl. Blijft gewoon aanhouden. Tis echt in die gleuf van je onderarm(gedeelte waar geen bot zit)

ik heb daar in begin wel last van gehad, m'n trainingsmaatje stukken meer... hij heeft tijdje geen curls gedaan en toen was het weer over... ik prefereer de rechte stang, maar m'n maatje de EZ-bar

tips die ik kreeg her en der:
- houdt je polsen recht gedurende de hele beweging
- knijp HARD in de stang

ik heb er eigk nooit last meer, misschien zijn m'n onderarmen wel gewoon sterker geworden (iig dikker ^^)

doortrainen met die pijn schijnt trouwens niet gezond te zijn ivm ontstekingen, daar werd m'n maatje iig voor gewaarschuwd door de dokter

Je hebt gewoon een onderarmontsteking. Hopelijk is het nog niet gevorderd tot een beenvliesontsteking, want dat gaat zo goed als nooit meer weg.
Ik stel voor dat je eens naar de dokter gaat. Hij zal je wat ontstekingsremmende medicijnen geven (misschien Voltare-pilletjes). Met wat geluk werken ze nog bij jou, want bij mijn beenvliesontsteking werkte ze alleszins niet meer.

Maar geen nood, als je nog niet te lang bezig bent met die ontsteking, zal je wel nog geen beenvliesontsteking voorhebben (dat is immers moeilijk te kweken).

:rolleyes:kappen met die onzin.

ontstekingremmers gevreten by de vleet.GEEN RESULTAAT.uz-stang reeds enige wat nog te doen was.

Biceps train ik echt niet meer met de ez-stang. Afgelopen keer nog geprobeerd, maar heb de stang na één beweging gelijk weer teruggelegd, voelt echt niet lekker aan.. Wilde het weer eens proberen na een paar maanden de ez-stang met rust gelaten te hebben.

en als de onstekingsremmende medicijnen niet helpen, afhakken die handel!

Terug
Naar boven