MuscleMeat

Breaking News Zeer zware aardbeving schrikt japan op

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
ZEER ZWARE AARDBEVING SCHRIKT JAPAN OP
Japan is getroffen door een zware aardbeving. De beving had een kracht van 8,8 op de schaal van Richter. Het epicentrum lag in zee, op een diepte 10 kilometer, bijna 130 kilometer uit de Japanse kust.
Foto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Chaos en gewonden
In de hoofdstad Tokio schudden de hoge kantoren heen en weer. Werknemers renden de straat op. Uit het gebouw van de havendienst komt rook. In Miyagi is sprake van tientallen gewonden.
Tsunami-alarm
Na de beving werd een tsunami-alarm afgegeven. De Japanse kust heeft inmiddels een golf van een meter op de kust gekregen. Gevreesd wordt voor een golf van ongeveer 6 meter hoog bij de kust van Miyagi. Het tsunami-alarm geldt ook voor Rusland, de Marcus Eilanden en de Noordelijke Marianen.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieu...tenland/zware-aardbeving-schrikt-japan-op.xml

Zag wat filmpjes van de tsunami op CNN, ziet er ernstig uit

---------- Toegevoegd om 08:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:57 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=O-0oo_QsZdY

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Moet je nu cnn kijken ongelooflijke beelden

wejo ik zie CNN

ikzweer gekke overstroming ouwe

• Topic Starter Topic Starter
Check die zee :eek:

ziek dit.

Check die wandelaar die daar op zijn gemak een wandelingetje aan het maken is op die brug.. WTF ?

ziet er idd wel indrukwekkend uit, benieuwd naar nog beelden. 2 weken geleden Christchurch, nu dit weer, lijkt wel meer voor te komen dan vroeger.

Was er laatst toch ook al een? (een lichtere) daar?

crap, en ik verwacht net een lading koi...

ja ziet er toch wel ernstig uit, kerncentrale ook die in brand staat en nucleaire noodtoestand die is uitgeroepen daar :s

Tsunami gaat met 800 Km/h!!!! heavy shit!

2012-movie.png

ziet er ernstig uit zeg

2 weken geleden Christchurch, nu dit weer, lijkt wel meer voor te komen dan vroeger.

Nee. Dat hoor ik mensen steeds maar roepen, maar dat is dus niet zo. Hebben een kort geheugen en te lui om eens wat op te zoeken.
Kweenie maar misschien lijkt dat zo omdat we alles meteen horen, media en techniek enzo, en dat is dus meteen maar reden om te stoppen met nadenken verder.

Maar serieus, ik hoor mensen van 30-40 zelfs gewoon roepen bij een bui in Augustus ofzo "dat hadden we vroeger toch niet" , nee joh! Tuurlijk niet.

2012 komt steeds dichterbij. Dit zijn slechts wat effecten ervoor.

Ja die wandelaar op de brug wat een waus.

Terug
Naar boven